• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Topicstarter
Ik heb een Nokia 3210 met Hi prepay een jaar geleden gekocht, en dat ding is volgens mij na een jaar simlockvrij, maar ik had er een kaartje van Telfort erin gedaan om te testen, maar ik krijg de melding "Sim kaart niet geaccepteerd"

Gaat de simlock er automatisch vanaf of moet je nog iets speciaals er mee doen?

How bad is it on a scale from one to Spurs

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Dat gaat niet vanzelf: KPN doet dit geloof ik voor je. Even bellen met de klantenservice adviseer ik je.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Topicstarter
kan dit ook bij de primafoon?

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-03 17:54

Ankh

|true

er is een blaadje waarbij je kan invullen dat je je simlock er af wilt halen. duzz.. moet je dat invullen, misschien dat je ff moet kijken bij www.hi.nl

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 10:44 schreef RaMMSTeiN het volgende:
er is een blaadje waarbij je kan invullen dat je je simlock er af wilt halen. duzz.. moet je dat invullen, misschien dat je ff moet kijken bij www.hi.nl
ow, ja die heb ik volgens mij wel, twas toch een groen blaadje ofzo? en dat kost toch niets na 1 jaar?

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op maandag 24 september 2001 10:51 schreef Slasher het volgende:

[..]

ow, ja die heb ik volgens mij wel, twas toch een groen blaadje ofzo? en dat kost toch niets na 1 jaar?
al heb je het blaadje niet meer kan je het ook regelen via de help desk

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-03 16:38
Toestellen icm Hi prepay bevatten altijd een simlock.

We see things as we are, not as they are

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 11:46 schreef TutanRamon het volgende:
Toestellen icm Hi prepay bevatten altijd een simlock.
Jaja, dat is wel duidelijk, maar na een jaar moet ie kostenloos verwijderd worden.
Heb geen ervaring met simlocks bij KPN, maar bij andere providers moet je vaak even bellen of schrijven en dan krijg je de unlockcodes + handleiding hoe je die dingen invoert opgestuurd :)

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 11:54 schreef johnny appleseed het volgende:

Jaja, dat is wel duidelijk, maar na een jaar moet ie kostenloos verwijderd worden.
Heb geen ervaring met simlocks bij KPN, maar bij andere providers moet je vaak even bellen of schrijven en dan krijg je de unlockcodes + handleiding hoe je die dingen invoert opgestuurd :)
aha, daar heb ik wat aan... ik ga er wel ff achteraan, niet dat ik van provider ofzo wil wisselen, maar het is wel handig als ie simlock vrij is

Pagina: 1