Ik heb het volgende probleem: ik maak dynamisch layers aan met new Layer() en die wil ik rond gaan draggen met de muis. Nu krijg ik het alleen niet voor mekaar om de mouseUp event te grabben. De mouseDown is geen probleem. Ik kan dus wel gaan draggen, maar ik kan 'm niet meer loslaten...Ik heb de mouseUp op zowel de Layer als op het document geprobeerd, maar beide werkte niet. De code is een beetje uitgebreid om hier te posten, dus ik hoop dat iemand (Clay?) dit probleem al eens heeft opgelost. Het vage is dat de drag-code wel werkt als de layer niet dynamisch gegenereerd, maar al in het HTML document staat.
Het probleem heeft zichzelf op miraculeuze (lees:onverklaarbare) wijze opgelost. Ik had wat extra code gecopy-paste van de Netscape site en toen werkte het. Toen ben ik gaan strippen in die code om te kijken wat er nou zo essentieel was en toen hield ik exact hetzelfde over als wat ik had voordat ik het erbij kopieerde.
Must be monday...
Verwijderd
VaagOp maandag 24 september 2001 11:48 schreef Blues het volgende:
Het probleem heeft zichzelf op miraculeuze (lees:onverklaarbare) wijze opgelost. Ik had wat extra code gecopy-paste van de Netscape site en toen werkte het. Toen ben ik gaan strippen in die code om te kijken wat er nou zo essentieel was en toen hield ik exact hetzelfde over als wat ik had voordat ik het erbij kopieerde.Must be monday...
vast en zeker ergens een ; vergeten ofzo
computers....