Sidewinder game pad pro -ondersteuning???-

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• ferdinand
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-02-2025
Ik heb zaterdag dat gamepad dus gekocht maar nog geen enkel spel kan met dat ding overweg. Ik heb ook al gezocht naar die profiles(speciale knoppen programmering per spel) op het internet maar daar heb ik 'bijna' niks van gevonden. Ik wil bijv. rogue squadron, tony hawk proskater 2, motocrossmadness 2 met die gamepad kunnen spelen. Heeft iemand een oplossing? :'(
http://www.microsoft.com/benelux/mmedia/boxshots74/SideWinderGamePadPro_2.gif
(hoe kon ik dat plaatje ook al weer laten zien?

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Op de cdrom staat een pdf file waar alles in staat.

Be Stronger Than Your Excuses

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 21:04
Daar had ik ook last van toen ik hem net had gekocht... Een oplossing is:

1. Gooi al die M$-zooi weg, dat zelf programmeren van knoppen werkt toch voor bijna geen enkele game volgensmij(als je het programma wilt houden moet je hem gewoon maar even afsluiten, dan doet'ie het ook)

2. Ga naar start-instellingen-configuratiescherm-spelopties.

3. Klik op toevoegen.(hij staat gewoon in het lijstje als het goed is)

Nou moet'ie het gewoon doen als het goed is :)

• ferdinand
Om even duidelijk te zijn. De controller werkt. Hij wordt herkend OK. Hij is geinstalleerd. Bij rogue squadron werkt de controler nog wel in het menu maar zodra het spel begint werkt hij totaal niet meer.

• Daspeed
  • Laatst online: 14-08 21:04
Heb je dat microsoftprogramma nog steeds draaiende dan?(kijk naar systray)? Zo ja: Sluit het af. Zo nee: geen id

• ferdinand
Test drive 4 werkte net waarschijnlijk omdat ik een 'scheme daarvoor had. Waar kan ik meer schemes vinden.

Verwijderd

weet iemand een programma om je playstation controller te kalibreren want als ik die van mij wil kalibreren krijg ik een foutmelding vereiste ondersteunende bestanden niet gevonden interne fout zijn er nog programma's te downloaden waarmee je je playstation controller kunt kilibreren heb de drivers geinstalleert kan iemand me helpe !!!!!

• LopeZ
  • Laatst online: 08:59

LopeZ

Too much is never enough

Nee toedeloe
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.