Winamp en mp3-tjes branden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FF twee vraagjes:

1 Winamp (verschillende versies geprobeerd), heeft de neiging om vast te lopen als ik te lang met mijn muis op het programma sta (errug lastig, als je de playlist volgorde wilt veranderen). Weet iemand waar dit aan ligt?

2 Weet iemand een goed programma om mp3 bestanden, als muziek (dus afspeelbaar in je cd-speler) te branden op cd?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over vraag 2 kan ik duidelijk zijn: Je hebt een speciale cd-speler nodig die mp3 kan lezen anders zal hij ze niet zien.

Je zal dus moeten converteren naar WAVE bestandjes, dit gaat simpel via winamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Genie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 13:02
Of je gebruikt een brandprogramma als Nero 5, die tijdens het branden MP3 en VQF on-the-fly converteert, geen extra ruimte nodig voor conversie naar WAV dus.

Het 1e probleem ken ik niet, heb je al eens gekeken of een andere MP3 player, zoals Sonique dit ook doet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Had het ook met Kjoffel, verder weet ik het niet. Voor bij vraag 2: Ik heb nu cd-creator 3.5 (zat bijgeleverd), begreep van de adaptec-site dat het met versie 4 wel kan (net als nero 5), kan alleen nergens de upload van 3 naar 4 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

MP3 CD maker zet mp3-tjes direct op CD [zonder eerst WAV van te hoeven maken].
en kan alle bitrates aan [NERO gaat nogal eens de mist in met aparte bitrates].
http://www.zy2000.com

Volgens de site kan de shareware versie slechts 4 nummers fikken, maar bij mij kon íe gewoon een hele cd fikekn van 14 nummers.
Anders m@il je me maar.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, ben nu niet thuis, zal het vanavond wel ff proberen.
Pagina: 1