Een kleine vraag. Gebruik een silverado koeler, moeten de koelribben hiervan warm aanvoelen (als gevolg van afvoer van warmte), bedoel dan niet roodgloeiend ofzo....wilde het even weten, heb nl de indruk dat hij niet helemaal op z'n plekkie zit..?
Verwijderd
Als het goed is moet je blokje idd warm worden. Als dit niet het geval is dan maakt ie waarschijnlijk slecht contact met de core.
Als je cpu temp ook erg hoog is dan zou ik hem opnieuw erop zetten en er artic silver of andere koelpasta tussen doen.
Als je cpu temp ook erg hoog is dan zou ik hem opnieuw erop zetten en er artic silver of andere koelpasta tussen doen.
Dank je, temp geeft hij/zij errug laag aan, met andere woorden ik denk dat hij er maar even af moet.
Als de temp laag is laat je hem zitten en klap je in je handjes. De warmte word dan namelijk prima de heatsink in geleid, waar de fans hem meteen wegblazen.
Perfect dus.
Hij moet er alleen af als: het blok koud aanvoelt en de temp hoog is.
Perfect dus.
Geen inspiratie
euhhhhhhh, 28 graden, niet echt normaal lijkt me. Pc liep vaak vast (beeld bevroren, spontane reboots enz) heb men 1200 teruggeschroefd naar 900 (9x100) en loopt nu op zich ok, denk dus dat die koeler er niet goed op zit ( en het leek zo goed zucht)Blok is ook niet echt warm te noemenOp maandag 24 september 2001 10:26 schreef martijn12345 het volgende:
Als de temp laag is laat je hem zitten en klap je in je handjes. De warmte word dan namelijk prima de heatsink in geleid, waar de fans hem meteen wegblazen.
Perfect dus.