Toon posts:

Toetsenbord en muis geheel van slag.....

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n wireless toetsenbord en muis van Logitech en draai onder WIN2000. Plotsklaps zijn de toetsen voor de speciale tekens (punten, komma, dubbelpunt, dollarteken, etc) van slag. Als ik bijv de toets komma indruk, krijg ik een ander teken op mijn scherm. Ook de muis 'stuikt'af en toe. Ik heb de laatste Logitech drivers al gedowned en geprobeerd, maar het probleem blijft.
Iemand een idee wat er aan de hand is en hoe ik het probleem kan oplossen?? Thnx!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:34
Batterij :?

• GreenGolf3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11-2025
Wat voor een keyboard mapping heb je? Toch wel de US en niet de NL? Want dan kan het zijn dat je idd andere tekens krijgt.

Verder zou ik eens andere baterrijen proberen. Dat heeft mijn haper probleem ook opgelost.

En de ontvanger ergens anders neerleggen doet ook erg veel merk ik. Die zijn nogal storingsgevoelig (of ik heb teveel kabels erbij lopen :) )

Succes!

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120

Verwijderd

Topicstarter
Keyboard Mapping?? Was dat, waar kan ik dat vinden? Ik gebruik W2K NL en voor zover ik weet staan de instellingen op US. Ik zal ook eens de batterijen verwisselen.

• GreenGolf3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11-2025
Via "Start" -> "Settings" -> "Control Panel" -> "Keyboard". Bij het tabblad "Input Locales" kun je de keyboard mapping veranderen.

NL of US is de taal, maar zegt niets over de indeling van de toetsen. Dan zou ik eens kijken naar de "Keyboard layout/IME". Staat daar bij jou de juiste indeling (mapping)? Als ik die bij mijn laptop niet goed heb staan krijg ik ook allemaal andere tekens.

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost.......nieuwe batterijen en gereset. Doet het prima. Thnx voor jullie tips
Pagina: 1