Toon posts:

plotseling geen geluid meer!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een pci 16 bits geluidskaart(ik weet het vreselijk oud!!) in de ochten nog vrolijk naar muziek geluisterd een paar clipjes bekeken, in de middag wilde ik dat weer doen, en helemaal niets!!!! geen geluid niets, ik denk dan haal ik het helemaal weg en istalleer ik de driver opnieuw, wederom helemaal niets!!!! wie kan mij helpen........

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

merk enzo ?

Mother, will they like this song?

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
aanknopje? windows geluid aan? --> speakertje rechtsonderin? stekkertje goed vast? volume goed? drivers goed? enz enz enz,

VC

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 10:21 schreef vacuumcleaner het volgende:
aanknopje? windows geluid aan? --> speakertje rechtsonderin? stekkertje goed vast? volume goed? drivers goed? enz enz enz,

VC
ik heb niets anders gedaan dan normaal, dus aan de configuratie ben ik niet geweest alles zit gewoon goed vast!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 09:35 schreef TheLunatic het volgende:
merk enzo ?
het merk is soundblaster, alles zit vast en ik heb niets veranderd aan de configuratie.......echt irritant hoor zonder geluid.....

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 10:21 schreef vacuumcleaner het volgende:

VC
je hoort trouwens wel dat de speakers aangaan, je hoort ook ruis, en als ik de volume helemaal uitschakel hoor je niets meer, dus kontakt is er, nu nog geluid......
Pagina: 1