Heren,
Ik ben bezig om een klein servertje te maken voor mij zelf.
PIII 600, 128Mb, en een gig of 10 in Hotswapable HDD Array.
Maar de HDD waar ik van ga booten, is verschrikkelijk traag.
Als ik de PC opstart na de install van RedHat, dan duurt het een seconde of 3 eerdat LILO opgestart is. Iets wat in een miliseconden kan.
Ik heb hierop dus een andere HDD gebruikt, en die kwam met exact dezelfde problemen.
Ik heb niet geprobeerd door te starten, omdat ik schatte dat het ongeveer 5 uur moet duren eerdat de machine is opgestart.
Nu denk ik zelf dat het ligt aan een brakke SCSI config..Ik heb er niet zoveel kaas van gegeten, maar ik hoop jullie wel..
Ik heb een Adaptec 2940 Wide/Ultra Wide SCSI kaart.
daarop zit een HDD & een CD-ROM speler.
Beide zijn verbonden met een Wide (50 pins flatcable
)
Hoe zit het nu met termination etc..kan een verkeerde config voor dit soort problemen zorgen ??
gr
CJ
Ik ben bezig om een klein servertje te maken voor mij zelf.
PIII 600, 128Mb, en een gig of 10 in Hotswapable HDD Array.
Maar de HDD waar ik van ga booten, is verschrikkelijk traag.
Als ik de PC opstart na de install van RedHat, dan duurt het een seconde of 3 eerdat LILO opgestart is. Iets wat in een miliseconden kan.
Ik heb hierop dus een andere HDD gebruikt, en die kwam met exact dezelfde problemen.
Ik heb niet geprobeerd door te starten, omdat ik schatte dat het ongeveer 5 uur moet duren eerdat de machine is opgestart.
Nu denk ik zelf dat het ligt aan een brakke SCSI config..Ik heb er niet zoveel kaas van gegeten, maar ik hoop jullie wel..
Ik heb een Adaptec 2940 Wide/Ultra Wide SCSI kaart.
daarop zit een HDD & een CD-ROM speler.
Beide zijn verbonden met een Wide (50 pins flatcable
Hoe zit het nu met termination etc..kan een verkeerde config voor dit soort problemen zorgen ??
gr
CJ