signature
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Misschien met een shoutcast servertje oid? en dan naar disk?Op maandag 24 september 2001 04:42 schreef PsYch0tIc het volgende:
Bestaat er niks om rechtstreeks in mp3 op te nemen? Dit zou echt wel handig zijnzoek ik ook namelijk, niemand die dit kent?
Verwijderd
Waar ergens staat dat precies? Zou wel handig zijn.Op maandag 24 september 2001 05:12 schreef hezik het volgende:
Muxic Match jukebox claimed rechtstreeks naar mp3 te kunnen recorden.
Verwijderd
Convert your records, tapes and CDs into MP3s with an easy one-step recording process
Verwijderd
Hmm, ik zie daar neit echt staan dat het daadwerkelijk in 1 stap gaat, en realtime.
Ik kan met bv. Audiocatalyst ook met 1 knop een mp3 bakken, maar intern gaat dat toch echt eerst via een temporary wave-file. En als je 9 uur wilt doen dan gaat die temp-file door de FAT-limiet heen. Ook die van NTFS.
Verwijderd
Verwijderd
NTSF:
Recommended minimum volume size is approximately 10 MB.
Recommended practical maximum for volumes is 2 TB (terabytes). Much larger sizes are possible.
Cannot be used on floppy disks.
File size limited only by size of volume
Dus er is geen filesize limiet....
Jaja, en Microsoft liegtOp maandag 24 september 2001 07:42 schreef maddog_rvo het volgende:
Welles de filesize limiet is ong 4gb (heb t geprobeerd)
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Verwijderd
Database files kunnen echter makkelijk veel groter zijn dus blijkbaar gebruiken die een andere benaderingsmethode. Ik denk dus dat je een applicatie moet zoeken die dat ook snapt.
btw, voor de linux opmerkingen, in die wereld spelen precies soortgelijke kwesties. Las ik op LinuxToday, mag aannemen dat dat een betrouwbare bron is.
Wim
Verwijderd
hier staat een programma Cybercorder 2000. Hiermee kan je rechtsreeks naar mp3 opnemen.
Uhmm, Audiocatalyst record bij mij toch echt in 1 keer naar MP3, zonder temp wavefile...Op maandag 24 september 2001 05:32 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Hmm, ik zie daar neit echt staan dat het daadwerkelijk in 1 stap gaat, en realtime.
Ik kan met bv. Audiocatalyst ook met 1 knop een mp3 bakken, maar intern gaat dat toch echt eerst via een temporary wave-file. En als je 9 uur wilt doen dan gaat die temp-file door de FAT-limiet heen. Ook die van NTFS.
Gewoon uitvinken dat ie geen wavje moet gebruiken
Verwijderd
[kan het niet laten modus]Gewoon uitvinken dat ie geen wavje moet gebruiken
aanvinken bedoel je
[/kan het niet laten modus]
Verwijderd
Immers, als je NT gebruikt ben je een professionele gebruiker en moet je maar lekker een pittig duur profi progje gaan kopen. (Redenatie van luie software-ontwikkelaars dus.
Tuurlijk... slaap lekker. We hebben hier een database op NTFS (4) met een grootte van +/- 40 GB, dus die 4 of 9 GB zal eerder aan het programma liggen dan aan NTFS.Op maandag 24 september 2001 07:42 schreef maddog_rvo het volgende:
Welles de filesize limiet is ong 4gb (heb t geprobeerd)
Verwijderd
Zij claimen dat ze een 'easy one step mp3-recording' hebben welke ideaal is voor het overspelen van LP's en MC's. Hij neemt dus wel gedegelijk rechstreeks in MP3 op, _HOE_ hij dat doet en of hij doet wat de topicstarter wil (een dermater grote file) weet ik niet.
Wist niet dat je hier over elk antwoord volledige verklaring schuldig was. Het is de moeite van het proberen waard toch?
Anyways, net wakker idd
Nu ik het hoor zal het denk ik ook komen doordat de meeste progs voor fat worden geprogrammeerd, en er een "duur" progje voor NTFS moet worden gebruikt.
Tot zover kan ik wel wat met de tips, maar ik blijf zoeken naar iets dat het wel goed kan.
signature
|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|