As long as the answer is right, who cares if the question is wrong?
Verwijderd
Ieg.1 tegelijk gebruiken!Op maandag 24 september 2001 02:56 schreef smerik het volgende:
Ik weet dat hier veel topics over zijn, maar ik kan nog niet de juiste oplossing vinden:
De tv out van mijn videokaart geeft een vaag beeld. Het is net alsof ik naar Canal+ zit te kijken zonder decoder. Weet iemand wat het probleem is
Ik gebruik de Composite uitgang. (En ik maak gebruik van mijn C64 kabeltje: Tulp->TV)
Ik heb ook zoiets gehad dat heb ik opgelost door bij de hema zo'n scart mondstuk te halen met een in\out switch erop, probeer dat is!succes
Ik zal het eens proberen.
Bedoel je trouwens S-VHS -> SCART?
Verwijderd
Ik gebruik gewoon de enkele tulip, maar in die scart 'mond' ken idd, ook een s-vhs stekker!Op maandag 24 september 2001 16:54 schreef smerik het volgende:
Ik zal het eens proberen.
Heb je toevallig ook een plaatje/foto van hoe die kabel er precies uitziet (van de buitenkant);)
Ja, hij staat op PAL 
Hij werkt!!
Het was wel iets meer dan 3 knaken (f 12,95 bij de HEMA om precies te zijn), maar hij doet het en daar gaat het om.
De composite geeft beter beeld dan de S-VHS, maar dat boeit niet.
Oke, bedankt!
Hij werkt!!
Het was wel iets meer dan 3 knaken (f 12,95 bij de HEMA om precies te zijn), maar hij doet het en daar gaat het om.
De composite geeft beter beeld dan de S-VHS, maar dat boeit niet.
Oke, bedankt!
Pagina: 1