(ja ik weet het rpm zuigt)
ik probeer van kde2.0.1 naar 2.2.1 te upgraden en heb hier een heleboel rpms moeten installen om aan de dependencies te voldoen van kdebase2.2.1
ging allemaal niet zo lekker,
waarschijnlijk omdat ik de ene keer besluit te compileren en de andere keer te rpm'en.
anyway,
ik moet upgraden naar openssl-9.6b-4 maar ik krijg dan een lijst van 30+ failed dependencies die allemaal libcrypto.so.1 of libssl.so.1 nodig hebben.
uit deze rpm komen dus .so.2 modules.
lijkt me dat het niet verstandig is om dit nu te gaan --force --nodeps
er zwerfen ook versies rond die zo heten: openssl96-0.9.6-6
waarom bevat de eerste rpm so.1 modules en de andere so.2 modules
is dit een major release change?
wat nu te doen?
ik hab de kdelibs al installed maar de base nog niet, echter kde werkt toch nog maar ik heb het idee dat het ieder moment fout kan gaan omdat ik geen desktop zie alleen menubalk en het vrij traag is.
help please voordat ik via lynx het antwoord hier moet lezen (werkt niet met GOT)
ik probeer van kde2.0.1 naar 2.2.1 te upgraden en heb hier een heleboel rpms moeten installen om aan de dependencies te voldoen van kdebase2.2.1
ging allemaal niet zo lekker,
waarschijnlijk omdat ik de ene keer besluit te compileren en de andere keer te rpm'en.
anyway,
ik moet upgraden naar openssl-9.6b-4 maar ik krijg dan een lijst van 30+ failed dependencies die allemaal libcrypto.so.1 of libssl.so.1 nodig hebben.
uit deze rpm komen dus .so.2 modules.
lijkt me dat het niet verstandig is om dit nu te gaan --force --nodeps
er zwerfen ook versies rond die zo heten: openssl96-0.9.6-6
waarom bevat de eerste rpm so.1 modules en de andere so.2 modules
is dit een major release change?
wat nu te doen?
ik hab de kdelibs al installed maar de base nog niet, echter kde werkt toch nog maar ik heb het idee dat het ieder moment fout kan gaan omdat ik geen desktop zie alleen menubalk en het vrij traag is.
help please voordat ik via lynx het antwoord hier moet lezen (werkt niet met GOT)
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who