Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said
functie in videoprog gebruiken.
Er wordt nl. gebruik gemaakt van overlay functie. Andere screengrabbers kunnen dan niet "zien" wat er op je monitorbeeld staat.
(is bijv ook zo met mediaspeler ed. Als je dan op prtscrn drukt, krijg je ook mooi zwart plaatje)
Er wordt nl. gebruik gemaakt van overlay functie. Andere screengrabbers kunnen dan niet "zien" wat er op je monitorbeeld staat.
(is bijv ook zo met mediaspeler ed. Als je dan op prtscrn drukt, krijg je ook mooi zwart plaatje)
ja maar welk programma dan?
ik heb nog steeds geen antwoord.
ik heb nog steeds geen antwoord.
hypersnap
...gamen blijft leuk...
Verwijderd
Je moet het precies andersom doen!Let wel ctrl -v en alt printscreen buiten beschouwing gelaten.
ik heb hem al: hypersnap.
Een goeie programma alleen moet je voor het schieten van een plaatje wel scrollock gebruiken anders werkt ie niet.
oke slotje erop!
Een goeie programma alleen moet je voor het schieten van een plaatje wel scrollock gebruiken anders werkt ie niet.
oke slotje erop!
Snagit werkt ook prima.
Je kan in windoos ook gewoon shift of ctrl of alt gebruiken als je een screenie wilt maken (met print screen natuurlijk). Dan neemt hij een shot van het venster dat je op dat moment geselecteerd hebt. Werkt ook bij mediaplayer!
Was ik maar rijk en niet zo knap...
bedankt voor je reaktie maar heb je mijn post gelezen?Op maandag 24 september 2001 11:27 schreef Sjeik het volgende:
Je kan in windoos ook gewoon shift of ctrl of alt gebruiken als je een screenie wilt maken (met print screen natuurlijk). Dan neemt hij een shot van het venster dat je op dat moment geselecteerd hebt. Werkt ook bij mediaplayer!
Kun je zien dat wat jij bedoelt, effe buiten beschouwing wordt gelaten.
Effe voor jou: Je kunt het ook niet gebruiken bij een videofilmpje, vandaar de vraag!
Gebruik je Scroll-lock toch nog eensOp maandag 24 september 2001 03:31 schreef ZuzZoo het volgende:
ik heb hem al: hypersnap.
oke slotje erop!
Pagina: 1