Tv in EN een mogelijkheid voor 2 beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 13:46

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Hey ik ben eigenlijk opzoek (ik weet niet of het kan) naar een video kaart waarmee je kan tv kijken (tv in) en waarop ik een tweede monitor kan aansluiten.
Het is dus de bedoeling dat ik teglijk kan tv kijken en werken aan bijv. een werkstuk. maar ik heb geen zin om een tv te kopen. waarom? dunno en ik wil weten of dit ook werkt.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen hier mee.
gegroetoet Martijn

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 13:46

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Ahh kan niemand me helpuh?
any way UP!!

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Vastloper
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik weet niet wat je bedoelt met tv-in maar ik denk dat je een kaart met tuner wilt zover ik weet zijn er genoeg zogenaamde tv kaarten waar een tuner in zit, maar hebben die niet ook nog een extra crt uitgang met dual monitor ondersteuning. Ik weet wel dat de all in wonder kaartjes (iig die van de komende 8500 serie) een ingebouwde tv tuner heeft en dual monitor ondersteuning allemaal op 1 kaartje. Ik begrijp niet precies wat je bedoelt dus als je niks hebt aan dit antwoord wees dan iets duidelijker wat je nu precies wilt? wil je een extra kaart? wil je een tuner of gewoon video in? wil je meerder monitoren tegelijk gebruiken?