oeps.. need help met Silverado

Pagina: 1
Acties:

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
FF een dringende vraag.. iemand ervaring met de kg7-raid met daarop een silverado noisecontrol???

Ik heb deze allebei al besteld maar ik was vergeten dat er weinig plaats was voor een grote cooler

weet iemand.. of heef ervaring/info of deze wel op dat mobo past? dan kan ik enm namelijk op et postkantoor laten liggen en terug sturen

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Zal toch zeker wel? Hier op een KT7-RAID past ie wel.

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:15

Remi

Moo!

Op maandag 24 september 2001 00:21 schreef gitaarwerk het volgende:
FF een dringende vraag.. iemand ervaring met de kg7-raid met daarop een silverado noisecontrol???

Ik heb deze allebei al besteld maar ik was vergeten dat er weinig plaats was voor een grote cooler

weet iemand.. of heef ervaring/info of deze wel op dat mobo past? dan kan ik enm namelijk op et postkantoor laten liggen en terug sturen
[behulpzaam mode]
Als je al hebt betaald en hij niet past en je stuurd hem terug vergeet dan niet om dat aangetekend te doen. Anders heb je grote kans dat ze zeggen dat ze nooit wat hebben ontvangen en dan ben jij je geld kwijt.
[/behulpzaam mode]

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
ervaring mee dus? dat ie past..mooi zo..want ik schrok wel ff toen ik em las.. die silverado is iet goedkoop (en ik Oc niet eens :P )

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 00:27 schreef Remi het volgende:

[..]

[behulpzaam mode]
Als je al hebt betaald en hij niet past en je stuurd hem terug vergeet dan niet om dat aangetekend te doen. Anders heb je grote kans dat ze zeggen dat ze nooit wat hebben ontvangen en dan ben jij je geld kwijt.
[/behulpzaam mode]
dat heb ik al vaker gedaan.. ik stuur altijd aangetekend.. :) toch bedankt :)

Verwijderd

Zo heel erg groot in de breedte issie niet eens hoor... In de hoogte issie HUGE, maar qua breedte denk ik wel dattie op elk mobo van tegenwoordig past.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
tnx.. phew... alleen hij schijnt niet lekker te zijn in vervoeren.dus ik eot de fan er wat vaker af halen :)
ik hoop dat deze cooler lekker werkt! :)

Verwijderd

als je de kast horizontaal legt met het mobo naar beneden kan je 'm ook heus wel vervoeren hoor. En hij werkt errug lekker. Een stuk beter in elk geval al dan een Zalman CNPS3100G (ook een dure & stille koeler die ik heb).

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
zahlmann..heb ik benchmarks van gezien..
chinen zeer slecht te zijn..in verhouding met de prijs..
maar 1 ding..die zahlmann zien er BRUUT uit... :)

ps.. volgends mij is de bios van de kg7 raid ENG... (heel uitgebreid)

Verwijderd

Als je 'm in een Hx/HQ-08 wilt doen moet je wel opletten. Pas monteren als je mobo-tray in de kast zit.

Daar ben ik op de harde manier achter gekomen.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 00:37 schreef HlpDsK het volgende:
Als je 'm in een Hx/HQ-08 wilt doen moet je wel opletten.
wat is dat??? een Hx/HQ-08 ???

iig ik heb gewoon een standaard p4 kast gekocht..die hadden ook en goeie voeding.. alleen heb ik er een extra nutteloos stekkertje bij :P

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Op maandag 24 september 2001 00:40 schreef gitaarwerk het volgende:

[..]

wat is dat??? een Hx/HQ-08 ???

iig ik heb gewoon een standaard p4 kast gekocht..die hadden ook en goeie voeding.. alleen heb ik er een extra nutteloos stekkertje bij :P
HX-08 of HQ-08 zijn A-Open big towers... Als je je silverado al vastzet voordat je de tray in je kast geschoven hebt, en je rost hem erin, dan is je silverado los, alleen samen met je Socket462... >:)

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
hmmzz.. ik heb geen aopen kast..maar wel een zware.. gewoon een full-towertje met 300 continue WATT (komt overeen met 400 watt ofzow)

beetje inwin achtige kast is het... ik zet meestal eerst gewoon et koelblok erop.. dan bord in de kast.. op zjn kant leggen en dan de fan erop :P

ow jah.. en ik maak nog wat extra bevestigingen..zodat de fan vastzit aan de kast.. wat steviger..

Verwijderd

Ik heb tie wraps liggen. Maar nog niet gebruikt. De Silverado zit echt wel strak op de socket hoor.

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Wel voorzichtig doen idd, zo'n silverado kan idd topzwaar worden, en het spul wil wel degelijk breken allemaal >:)

Heb er ook 2 in me kast hangen, maar niemand, maar dan ook niemand mag mijn kast verplaatsen, mochten die dingen er af flikkeren met socket en al, dan kan ik iig zeggen dat ik het zelf heb gedaan :)

• Enigma69855
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03-2022

Enigma69855

Candle in my eye.......

Ik wil die koeler ook gaan kopen, samen met een nieuw moederbord, een Gigabyte 7DXR, gaat dat wel passen??

Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Denk het wel, paste zelfs op de sockets van mijn tyan, en daar is aardig wat opspraak over geweest, of dat toen wel goed ging passen...het paste dus :9

• Stalker
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-08 10:28

Stalker

Leon 20 VT Topsport

Op het mobo is meer dan ruimte zat voor die silverado.

Specs

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
gelukkig. nou nog zorgen dat ik de bios normaal kan instellen..die zag er eng (groot)uit :)

Pagina: 1