[WC]ervaring met deze radiator?

Pagina: 1
Acties:

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Hallo :)
Zijn hier mensen die ervaring hebben met de Cooling cube van dangerden?
Of weten sommige waar ik een review kan vinden?
Zelf heb ik niks kunnen vinden, helaas
Afbeeldingslocatie: http://www.dangerden.com/test/images/cooling_cube/boxster_small.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.dangerden.com/test/images/cooling_cube/boxster4.gif

Alvast bedankt.

39

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:31

Acid_Burn

uhuh

Heb net ook waterkoelingspullen besteld en even over dat ding nagedacht, maar ik vind em veel te duur, dus ik ga van de week ff naar de sloop

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
hij is wel duur maar als hij goed presteerd heb ik het er wel voor over.

39

• Anachronoa
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-11-2004
Hij lijkt op de Aquacoil van Be Cooling.
Reviews en info hierover kun je vinden op:
www.aquastealth.com

MSI K7T Turbo-R / XP1800+ / 512 Mb PC133 Dane-Elec Infineon / 2 * IMB DTLA 30 Gb / Geforce 2 Ti / SB-Live ! Player

Verwijderd

ik heb altijd het idee dat door zoveel bochten je veel flow mist. of heb ik het fout?

p.s. als iemand bij dangerdan of Becooling gaat bestellen ik heb ook nog wat spulletjes nodig laat dan ff weten dan delen we versend kosten

goedenavond allen :)

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Op zondag 23 september 2001 23:13 schreef Demoman het volgende:
ik heb altijd het idee dat door zoveel bochten je veel flow mist. of heb ik het fout?

p.s. als iemand bij dangerdan of Becooling gaat bestellen ik heb ook nog wat spulletjes nodig laat dan ff weten dan delen we versend kosten

goedenavond allen :)
Tja, wel erg veel contacht met de koelribben. Ik heb em gezien, maar ik vind de doorlaten ook wat magertjes. Toch zou ik wel eens willen weten wat nu echt nodig is. Bij Swiftech leveren ze ook maar dunne (harde) slangen, bij de OC-shop zag ik een opstelling met relatief kleine gewapende luchtslang (is trouwens wel kewl gekleurde wapening in je slang)

One of the animals has left its cage today.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
bedankt :)
super snelle reply's

Iemand ervaring met die radiators?

39

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Op zondag 23 september 2001 23:19 schreef mrknowitall het volgende:

[..]

Tja, wel erg veel contacht met de koelribben. Ik heb em gezien, maar ik vind de doorlaten ook wat magertjes. Toch zou ik wel eens willen weten wat nu echt nodig is. Bij Swiftech leveren ze ook maar dunne (harde) slangen, bij de OC-shop zag ik een opstelling met relatief kleine gewapende luchtslang (is trouwens wel kewl gekleurde wapening in je slang)
welke radiator heeft dan wel een goede doorlating?

39

Verwijderd

opzich zijn de doorlaten wel goed maar door de vele bochten denk ik dat je wat druk kwijt gaat raken. hoeveel weet ik niet zal opzich wel meevallen maartoch

ja andere opties:

sloop (goedkoop maar soms ff zoeken)
black ice (schijnt goed te zijn maar ik vind hem heel duur)

er zijn nog wel meer te koop maar vaak aluminium. dus dan is vaak water wetter of purple ice wel noodzakelijk. die heb je vaak wel in mooie maten. prestaties ervan weet ik niet

Verwijderd

Ik heb zoals je kunt zien topic:http://www.fototime.com/inv/3ABF20DB2F94D86

een honda civic Radiateur gebruikt is helemaal van koper en
heeft de bruikbare maat ,en het aller belangrijkste hij presteerd waanzinnig!!!!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Ik denk dat ik voor de black ice ga, maar i zal het jullie laten weten wat ik definitief zal doen.

39

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Op maandag 24 september 2001 08:03 schreef Homedisc het volgende:
Ik denk dat ik voor de black ice ga, maar i zal het jullie laten weten wat ik definitief zal doen.
Black Ice is toch dat hele kleine dingetje ? Ter grote van een 120 mm fan ? Errug leuk ding als het voldoende cap heeft.

One of the animals has left its cage today.

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-05 21:04
Ik vind het kortweg lame om een radiator te kopen die ontworpen is voor het koelen van een CPU. Dat je een waterblokje koopt kan ik best begrijpen, niet iedereen heeft het gereedschap en de kennis om zulke dingen te maken, maar iedereen kan naar een autosloop gaan en zo een radiator vast krijgen.

Sorry, ik bedoel het niet slecht, maar ik vind het behoorlijk lame om zo'n prefab waterkoeling setjes te kopen.

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
Ik heb zo'n ding (en vind 't niet lame :P) ...

't is moeilijk te zeggen hoe goed zo'n ding presteert, ten eerste omdat iedereen een andere setup gebruikt (pomp inline/reservoir, meerdere blokken, andere pomp, andere kast, etc.).

Ik denk zelf dat een gemiddeld waterblok de stroom meer beinvloed dan een (deze) radiator; de buizen van de radiator zijn 3/8"; in mijn ogen ruim genoeg.

Mijn setup:
- pomp in reservoir
- 3 blokken (allemaal van DD)
- DD Cube

stressed wordt 't ongeveel 45-50 graden (zit nu nog een 9cm/7V opgeplakt, wordt binnenkort vervangen door een 12cm, dan zal temp wel weer iets dalen.

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
bedankt allemaal :)

39

• Alvabrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-05 09:29

Alvabrain

...clio williams...

zozo wat een mooie radiator zeg :)
echt iets voor jou en ja je heb toch geld zat dus koop die gewoon :)

mar hij is echt om te :9~

1 dag niet gelachen = 1 dag niet geleefd

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Alvabrain, die ga ik trouwens niet nemen, ik ga de Blackice nemen.
edit]
toch maar weer niet :)
eerst morgen langs de autosloop

39

Pagina: 1