|_____vakje______|
(more to follow van andere mensen)
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ontspan..... drink een kop koffie.... lees een magazine....Op zondag 23 september 2001 23:07 schreef D2k het volgende:
(more to follow van andere mensen)
en vertel ons dan alle details met wat er aan de hand is met de codebase
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Weet ik niet, op zich is het later niet meer team-based, maar 'een grote groep' geworden.Op zondag 23 september 2001 23:01 schreef CyberSnooP het volgende:
Welke teams werken er (nog steeds) aan een Codebase script?
Zijn er preview urls?
Niet dat dat momenteel echt actief is
Euh, gerelateerd aan 1e puntWie is er gestopt en waarom?
Is er niet echt. Maar ik moet mezelf weer es aan het werk schoppen wat dat betreftWat is de streef datum om de scripts af te hebben?
Op zondag 23 september 2001 23:52 schreef razor-x het volgende:
mijn huisje
en?Codebase is even slapen (Winterslaap)
Mooi, dan hoef ik dat niet te doenOp zondag 23 september 2001 23:43 schreef ACM het volgende:
Is er niet echt. Maar ik moet mezelf weer es aan het werk schoppen wat dat betreft
*kuch* http://vulcanus.its.tudelft.nl:8080/usecases *kuch*
ofwel, er is veel tijd gestopt in een leuke site waar allerlei ideeen kunnen worden geplaatst, waar bugs worden gemeld, waar to-do lijstjes worden opgesteld. Maar verder is iedereen weer gezellig verder gegaan met z'n eigen leventje en is het eigenlijke idee na een enthousiaste start langzaam als een nachtkaars uitgegaan?Op maandag 24 september 2001 10:23 schreef wasigh het volgende:
*kuch* http://vulcanus.its.tudelft.nl:8080/usecases *kuch*
* Annie bedoelt dit natuurlijk niet lullig en hoopt dat eea weer snel opgepakt wordt.
Today's subliminal thought is:
[me] Hoopt dat ook.....Op maandag 24 september 2001 11:05 schreef Annie het volgende:
[..]
ofwel, er is veel tijd gestopt in een leuke site waar allerlei ideeen kunnen worden geplaatst, waar bugs worden gemeld, waar to-do lijstjes worden opgesteld. Maar verder is iedereen weer gezellig verder gegaan met z'n eigen leventje en is het eigenlijke idee na een enthousiaste start langzaam als een nachtkaars uitgegaan?
* Annie bedoelt dit natuurlijk niet lullig en hoopt dat eea weer snel opgepakt wordt.
Wat is de huidige status eigenlijk....?
Ik kan niet op de site komen, kan niet connecten naar een andere port als 80
Programmer - an organism that turns coffee into software.
das nie eerlijkOp zondag 23 september 2001 23:58 schreef ACM het volgende:
[..]
[..]
en?
die site is ff down voor onderhoud
razor-x > al klaar???
maar wie "waren/zijn" er allemaal mee bezig dan? met de "officiële" ??
(behalve acm/wasigh)
mbravenboer en RobinVr...
de usecase site is operationeel..\
binnenkort maar weer eens ff een meeting plannen mannen!
de usecase site is operationeel..\
binnenkort maar weer eens ff een meeting plannen mannen!
Misschien dat de usecase site meer gevuld zou moeten worden door een vaste groep mensen (de organisatoren bijvoorbeeld). De 'gewone' gebruikers kunnen dan commentaar leveren op de opzet en zo het idee perfectioneren.
Het trieste resultaat van een maand of 2 usecase site is namelijk slechts enkele initiele usecases...
Het trieste resultaat van een maand of 2 usecase site is namelijk slechts enkele initiele usecases...
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
oftewel: zijn er mensen die het leuk vinden usecases te schrijven, meld je dan even
"Wij" schrijven de usecases, dat zijn iedereen die het recht hebben gekregen om usecases te schrijven: acm, mbravenboer, robinvr en ikOp maandag 24 september 2001 13:34 schreef smaij het volgende:
wat gaan we schrijven dan.. Heb me net aangemeld, maar staat niet veel!
de rest die zich aanmeld kan commentaar geven op de usecases die geschreven zijn..
Kben allang gestopt, omdat ik geen ene moer van designen kan 
Zonde dus eigelijk..
Zonde dus eigelijk..
Maar nu ligt het dus plat.. Is er wel al een versie geschreven dan? een beta ofzo?Op maandag 24 september 2001 13:39 schreef wasigh het volgende:
[..]
"Wij" schrijven de usecases, dat zijn iedereen die het recht hebben gekregen om usecases te schrijven: acm, mbravenboer, robinvr en ik
de rest die zich aanmeld kan commentaar geven op de usecases die geschreven zijn..
* D2k kan helaas niet helpen ivm verplichtingen elders
(HF site moet af en stage zit eraan te komen)
maar ik wil wel mijn faq-stukje submitten als een soort van "algemene richtlijn" voor code.
(HF site moet af en stage zit eraan te komen)
maar ik wil wel mijn faq-stukje submitten als een soort van "algemene richtlijn" voor code.
Wat er plat ligt is een php codebase van D2k en razor-x en dat is iets anders als de UsecaseSite..Op maandag 24 september 2001 14:06 schreef smaij het volgende:
[..]
Maar nu ligt het dus plat.. Is er wel al een versie geschreven dan? een beta ofzo?
Ja de site doet het iig nogOp maandag 24 september 2001 14:34 schreef wasigh het volgende:
[..]
Wat er plat ligt is een php codebase van D2k en razor-x en dat is iets anders als de UsecaseSite..
* D2k en * razor-x vonden het een uitdaging om gewoon zo'n site te brouwenOp maandag 24 september 2001 14:51 schreef smaij het volgende:
[..]
Ja de site doet het iig nog. Ik snap dat het de PHP code betreft..
die is dus niet gelieerd aan GoT
Het (zachtjes) schoppen(
van Acm heeft geholpen
Pagina: 1