Dazzle's Superdial

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
heeft iemand voor mij nog een versie van dazzle's superdial die onder windows 2000 werkt? dat was een freeware versie,

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

http://www.superdial.f2s.com/

Fijn proggie overigens (niet dat ik hem nog nodig heb, thank god :) )

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
thx ;)

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
T3 rules :)

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 02:32 schreef DaZZle het volgende:
T3 rules :)
In Groningen mhebben ze geen T3..onmogelijk

• DaZZle
T3 =~ 10mbit / sec (kan het exact voor je opzoeken was zelfs iets minder)

En ja, dat valt wel te krijgen in Groningen.

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 02:45 schreef DaZZle het volgende:

T3 is een Amerikaanse standaard, en die worden niet geleverd in Nederland.

• DaZZle
't is een of andere telefoonkabel standaard.

Maar jij je zin, T3 wordt hier idd niet geleverd.

T1 ligt rond de 2 nogwat mbit en T3 was dacht ik 9 nogwat.

Hier in grun kan je in elk geval wel een 10mbit verbindinkje krijgen. Maar da's dus ongeveer snelheid van veelgebruikte term T3

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 02:03
He Dazzle, misschien een idee om een dataverkeer meter in SuperDial te bouwen? >:) >:) >:)

Verwijderd

waarom hebben jullie dat proggie nodig? Is Superweb weer online LOL=). Nouja ik heb gelukkig ADSL dus zit eindelijk veilig :)

Verwijderd

Uhh ff een vraagje...: waarom heb je superdial nodig?
Je kan standaard toch ook al instellen dat in Win2K na 1 seconde opnieuw wordt ingebeld? :?
Wat is dan het nut van externe dial-up appz ?

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 20:26
Op woensdag 26 september 2001 02:45 schreef DaZZle het volgende:

jaja.. T3 = 45Mbps en geen 10

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 26 september 2001 12:53 schreef VaagOH het volgende:
Je kan standaard toch ook al instellen dat in Win2K na 1 seconde opnieuw wordt ingebeld? :?
deze was vooral bedoeld voor de Superweb-generatie. Dual ISDN inbellen, en nog meer handige dingen (online tijd, aftellen van 2 uur), kosten meter, enz enz enz...

heb hem in die tijd veel gebruikt, erg handig.

Ook als je nu nog via dial-up zit is het best handig om je kosten te beheren ed.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• sverzijl
Op woensdag 26 september 2001 12:53 schreef VaagOH het volgende:
Vroeger, toen superweb actief was, moest je sneller in kunnen bellen dan 1 keer per seconde (dat krijg je als je maar 1 inbellijn hebt op 100 abonnees die bijna allen 24/7 online willen zijn:) . Met die dialup tool kon je snelheden bereiken van +/- 200 dials/min (als ik me goed herinner. Heb het een beetje verdrongen namelijk:)

Verwijderd

En toch kun je zeggen over Superweb wat je wil maar ik heb er toch veel plezier aan gehad. Alles beter dan tel tikken. Nu heb ik ADSL dus zit ik goed. Maar ondaks alles had Superweb wel wat. Het is jammer dat het zo is gegaan.

(sorry een beetje off-topic)

• DaZZle
Oeps, jullie hebben weer gelijk:
T1
A leased-line specification providing for 24 frames with an aggregate bandwidth of up to 1.544Mbps.
See also E1
T3
A leased-line specification providing for an aggregate bandwidth of 44.746Mbps.

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Op woensdag 26 september 2001 02:47 schreef MREn het volgende:

[..]

T3 is een Amerikaanse standaard, en die worden niet geleverd in Nederland.
Fout een T3 is gewoon leverbaar in Nederland, welliswaar niet echt een 'standaard product' maar het kan wel.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Die Dazzle toch :7

Verwijderd

T1
1,544 megabit per seconde in beide richtingen, wordt vaak gebruikt door telecomoperators, universiteiten en bedrijven. T1 is de Amerikaanse standaard voor wat in Europa de E1 verbinding is. Deze verbindingen worden met name gebruikt door telecombedrijven om onderling te interconnecten.

T3
44,746 megabit per seconde. Vaak gebruikt door telecomoperators, universiteiten en bedrijven. Vergelijkbaar met de Europese E3 standaard voor 45 mbit/s verbindingen die veelal gebruikt worden in telecomland

Je hebt dus E3 >:)

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Op woensdag 26 september 2001 20:20 schreef Tubbietje het volgende:
T1
1,544 megabit per seconde in beide richtingen, wordt vaak gebruikt door telecomoperators, universiteiten en bedrijven. T1 is de Amerikaanse standaard voor wat in Europa de E1 verbinding is. Deze verbindingen worden met name gebruikt door telecombedrijven om onderling te interconnecten.

T3
44,746 megabit per seconde. Vaak gebruikt door telecomoperators, universiteiten en bedrijven. Vergelijkbaar met de Europese E3 standaard voor 45 mbit/s verbindingen die veelal gebruikt worden in telecomland

Je hebt dus E3 >:)
Gaan we weer, het is geen E3 dat is 34MB/s :7

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• DaZZle
GOED!

Ik heb gewoon 10mbit half duplex direct op een switch, en samen met 600 anderen met een dergelijke verbinding delen we een 1Gbit glasvezellijntje naar het rug rekencentrum.

Niet super zoals in delft, maar wel beter dan enige particuliere verbinding en het beste wat je in groningen en omstreken kan krijgen.

En wat ik dus wou zeggen is dat dat rulez.... :z (zie helemaal bovenenaan)

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:50
Ff voor de duidelijkheid. Superdial leeft weer helemaal dankzij Wanadoo en haar Hometime abbo...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• sverzijl
oftewel hometime is net zo'n ramp als superweb? lekker dan |:( leren ze het nou nooit !

(gelukkig heb ik chello:)

• EsCo
  • Laatst online: 16-08 21:50
Het inbellen met Hometime is in spitsuur nogal eens een probleem maar je komt er (nog) wel in...

De snelheid daarentegen is subliem... >:)

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• sverzijl
Op donderdag 27 september 2001 08:53 schreef Escobar het volgende:
Het inbellen met Hometime is in spitsuur nogal eens een probleem maar je komt er (nog) wel in...

De snelheid daarentegen is subliem... >:)
en hoe lang zijn ze al bezig met Hometime ?

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Nou ze zijn net een goede 2 weken bezig.

Ze starten net op op een onbekend terrein.
ik vind dat dit wel mag.

en ik belde gister met superdial in om 8 uur
en ik zat er binnen 1,5 minuut in dus ik vind het nog wel allemaal meevallen.

Met superweb heb ik mun nt1 een keer opgeblazen omdat ik 3 uur lang met superdial aan het inbellen was.

En ik denk dat ze het nu wel door hebben dat ze dachten dat er minder isdn users zouden zijn dus ik neem aan dat ze al meer lijnen aangevraagd hebben en dat dat binnen zeer korte tijd ook komt.

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
juist ja, en ik dacht, ik vraag het nu snel ff, aangezien superdial2000 nu op dit moment nog freeware is >:)

maarreh, waarom ik niet de standaard instelling van 1 sec tussentijd in win2kgebruik??

simpel zat ;)

met superdial2k kun je hem op 0 sec zetten >:)

ben altijd zo binnen, *zucht*

oude tijden herleven ;)

Verwijderd

Haha...mijn superdial 3.62 doet het nog steeds goed hoor :)
Pagina: 1