winamp print titels?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Winamp heeft bij mij altijd de sterke behoefte om te gaan printen als ik een mp3'tje wil afspelen

ik krijg dan allemaal rare tekentjes (smilie) en andere zaken, de titel van het liedje

hoe kan dit @%*%#@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

Ik zeg ook maar wat.. maar misschien is er ergens streaming aangezet naar de LPT1.. weet niet of dat kan hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:45
check je plug-ins ff, kijk of er iets van een print plug-in in staat, haal die dan ff weg, anders zou ik het ook niet weten. Het is wel errug vaag. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mijn broertje heeft met die pc getweaked zodat hij met knopjes op de systeemkast (zelf ingebouwd) winamp kan bedienen; volgende nummer, pauze etc etc

kan het daar ergens mee te maken hebben? en hoe los ik dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

Best kans op.. hij zal dan nl gebruik maken van een plugin om die knoppies aan te sturen.. kan zijn dat dan per ongeluk de printer wordt aangestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 12:44

johnwoo

3S-GTE

Op zondag 23 september 2001 23:37 schreef hardenberg het volgende:
mijn broertje heeft met die pc getweaked zodat hij met knopjes op de systeemkast (zelf ingebouwd) winamp kan bedienen; volgende nummer, pauze etc etc

kan het daar ergens mee te maken hebben? en hoe los ik dat op?
Daar heeft het dan zeker mee te maken :)
De makkelijkste manier om knopjes op je PC aan te sluiten is namelijk via de parallelle (printer)poort.
Oplossing: kabeltje van de knopjes loshalen als je aan het printen bent (of misschien kan je die plugin ook ff tijdelijk uitzetten), printerkabel loshalen als je Winamp aan hebt staan :)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hee bedankt...case closed :)
Pagina: 1