Grote printer problemen en printer "praat gek"

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

• FolkertR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-11-2024
Hey!

Ik heb thuis een HP DeskJet 670C printer en die geeft behoorlijk wat problemen! Ik noem alles effe op wat er vandaag gebeurde en/of mis ging met de printer:
- stopt na andershalve bladzijde met printen
- wil helemaal niet meer printen
- printer kan niet aan. Lampje gaat snel flikkeren en printer gaat vanzelf weer uit
- geeft nu een fout over "geen communicatie"
- printer wil niet uit. Beide lampjes blijven branden en printer reageert niet op de knoppen.
- hmz... printer is nu (half uur later) vanzelf uit gegaan
- testpagina printen (page knop 5 secs indrukken) heeft afsluiten van printer als gevolg

ik weet me geen raad!

ik heb de computer geherstart, print taken verwijdert, opnieuw geherstart
nog nix verbeterd
ik heb de printer gede-installeert, hergestart, opnieuw geinstalleert
(bij communicatie test bij installatie werkte hij ook niet en er kwam een gignatisch raar en hard geluid uit de printer)
nog steeds nix verbeterd
ik heb de bi-communicatie uitgezet via hp cfg panel
weer nix verandert

weet iemand wat ik als laatste nog kan proberen om de printer te laten werken?

PS: ik draai Win98se

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-08 09:53

Orac

Ik mis je papa.

Ik ga er even vanuit dat het wel gewerkt heeft op jouw computer. Probeer een andere parallel kabel. Werkt het dan nog niet, dan zou ik eens kijken of die printer op een andere PC werkt. Dan heb je in ieder geval uitgesloten of het de PC of printer is. Voor de rest ken ik die HP printer niet, dus ik kan je niets vertellen over specieke problemen met dat model.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Misschien is ie gewoon kapot. Hoelang heb je hem al?

They made me do it.

• FolkertR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik ga er even vanuit dat het wel gewerkt heeft op jouw computer. Probeer een andere parallel kabel. Werkt het dan nog niet, dan zou ik eens kijken of die printer op een andere PC werkt. Dan heb je in ieder geval uitgesloten of het de PC of printer is. Voor de rest ken ik die HP printer niet, dus ik kan je niets vertellen over specieke problemen met dat model.
Hij heeft idd lang gewerkt en werkte gisteren ook nog gewoon. Een andere kabel proberen... ik test hem eerst wel op een andere pc en als hij dan nog niet werkt kan dat altijd
Misschien is ie gewoon kapot. Hoelang heb je hem al?
Ik denk tegen de 5 jaren.
Maar tot vandaag weinig tot geen problemen gehad

(probleem is vaker voorgekomen, maar herstarten lostte altijd alles op!)

Verwijderd

Blaat

• _JGC_
  • Laatst online: 00:17
Ik heb ook een HP 670C, en een veelvoorkomend probleem bij die oude dingen is dat ribbeltjeslint wat je achter je printkop langs ziet gaan. Aan dat lint kan de printer zien waar ie is.
Vaak worden die dingen smerig, er komt stof op, wat vervolgens wordt opgenomen door de kop en z'n sensor. Gevolg is dat de printer na een halve pagina gewoon stopt met knipperende lampjes, patroonhouder in het midden en een communicatiefout op je puter.

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 21:21 schreef jurian het volgende:
Blaat
|:(

Verwijderd

waarom replyen we op iets van september die kerel heb al weer 3 printers versleten en heeft nu al weer een nieuwe (ofzo)

• _JGC_
  • Laatst online: 00:17
Omdat er een gek was die "blaat" zei en daarmee het topic omhoog trapte, waardoor ik zonder te kijken naar de datum de man met de HP 670C een antwoord gaf.

Verwijderd

schoonmaken encoderstrip met vochtige katoenen doek(van rechts naar links) en contacten van de cartrige en carriage schoonmaken
1 vraag, hoe oud zijn de patronen?(houdbaarheid in printer ca 6 maanden)eventueel vervangen

als geen van de bovenstaande dingen helpt, dan is de printer echt stuk, en ben je aan vervanging toe

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:07

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

jurian: bedankt voor de geweldige nuttige reply in een oud topic |:(

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.