Verwijderd
Jb systems is voor mij toch een beetje een C-merk, voor als het echt goedkoop moet. Met behringer heb je een vrij goed B-merk te pakken. Die behringer is bovendien een erg fijne tafel, emt de JB heb ik geen ervaring.
Waar wil je hem voor gaan gebruiken?
Waar wil je hem voor gaan gebruiken?
Onze low-budget hobby drive-in 
Ding word niet iedere week gebruikt maar toch nog aardig wat keren... en wat we nu hebben is helemaal ruk!
Ding word niet iedere week gebruikt maar toch nog aardig wat keren... en wat we nu hebben is helemaal ruk!
oei oei B merk ??
he als je gewoon een low budget drive inn show hebt neem dan gewoon die jb heb dat ding zelf ook een tijdje op proef gehad en alles wat ik er van kan zeggen is dat er beteren bestaan maar zeker ook slechter. werkt best lekker en is niet zo heel snel de eeuwige ...velden
Nu zullen er genoeg mensen gaan zeggen dat JB zwaar zuigt en $$%^$#@ is maar goed dat zeggen ze over de topmerken ook het is gewoon een verschil van mening ik zeg probeer hem eens en als hij lekker werkt kopen anders niet
suc6
he als je gewoon een low budget drive inn show hebt neem dan gewoon die jb heb dat ding zelf ook een tijdje op proef gehad en alles wat ik er van kan zeggen is dat er beteren bestaan maar zeker ook slechter. werkt best lekker en is niet zo heel snel de eeuwige ...velden
Nu zullen er genoeg mensen gaan zeggen dat JB zwaar zuigt en $$%^$#@ is maar goed dat zeggen ze over de topmerken ook het is gewoon een verschil van mening ik zeg probeer hem eens en als hij lekker werkt kopen anders niet
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Verwijderd
Ik heb geloof ik 4 JBsystems' gehad, elk jaar een nieuwe, want dat ding gaat enorm snel kapot. Was dan wel zo'n hele goedkope. Heb nu de Behringer DX 1000, perfect apparaat hoor
.
* Dennis seconds thatOp maandag 24 september 2001 12:13 schreef Mries! het volgende:
ik stem voor behringer
Verwijderd
Ik zeg ient dat er iets mis is met B-merken... Behringer is qua club/dj mixers ook een B-merk.
Alleen de keus was tussen de DX1000, en de JB. Dan zou ik het wel weten, die DX is gewoon beter dan de classic.
Nogmaals, JB-systems is leuk voor het geld dat het kost, Behringer is leuker voor het geld dat het kost, daarom zou ik voor de behringer gaan. Je krijgt waarvoor je betaalt, zo simpel is het gewoon.
Alleen de keus was tussen de DX1000, en de JB. Dan zou ik het wel weten, die DX is gewoon beter dan de classic.
Nogmaals, JB-systems is leuk voor het geld dat het kost, Behringer is leuker voor het geld dat het kost, daarom zou ik voor de behringer gaan. Je krijgt waarvoor je betaalt, zo simpel is het gewoon.
We hebben besloten voor de Behringer te gaan... kunnen daar ook meer info over vinden dan van de Classic 6...
Pagina: 1