Cambridge DTT1000 uitgang verneukt?

Pagina: 1
Acties:

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025
Het viel me op dat 1 van m'n boxjes van m'n Cambridge DTT1000 raar klonk. Dus ik ff beetje aan kabels frutten enzo, maar dat hielp niet. Na een beetje lopen wisselen van stekkertjes enzo blijkt het dus dat m'n Front Left uitgang gaar is...

Het geluid lijkt op een slecht mp3tje (voordat die geuncooked wordt zegmaar) of dat er een onderwater effect aan toegevoegd is.

Dus ik heb die subwoofer uit elkaar gehaald, maar om bij de uitgangen (aan de binnenkant) te komen moet ik nog een plaatje eraf schroeven. Alleen zit die geloof ik vastgelijmd of iig zit er een rubberlaagje tussen :?

Kan ik dat plaatje er afsnokken? Of heeft dat geen zin? Of heeft iemand een oplossing ofzo??

Wat er ook gebeuren moogh...

Verwijderd

Heb je geen garantie meer?
En wat als je een andere speaker op de uitgang probeert?

• BitBit3r
Garantie weet ik niet, is ongeveer 2 jaar oud en de winkel waar ik em gekocht heb is buiten bedrijf :(

Enne andere box geeft hetzelfde resultaat (natuurlijk als eerste geprobeerd)...

Verwijderd

Ik had gister ook wat problemen na het verplaatsen van mijn waterkoeling setup... Front-links deed het ook niet meer (heb dan wel DTT2200). De box deed het wel maar de uitgang werkte gewoon niet. Vanochtend nog een keer geprobeerd en toen werkte ie opeens wel. Heel erg vaag...

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
hee dit komt me best bekend voor, met de 2 rear speakers op m'n Labtec 2514. Ik heb geen idee waar dit door komt, en het is ook lang niet altijd zo. Soms, als ik de woofer de achterspeakers liet aansturen (toen ik nog geen Live! had) had ik ook dit soort geluiden. Ik zal eens kijken of ik het kan reproduceren. :Y)

• BitBit3r
Heeft nou nog nooit iemand die subwoofer uit elkaar geschroefd? En heeft niemand een oplossing?

• BitBit3r
Hrmz, ik ben er nu achter dat het hele linker (zowel voor als achter) hetzelfde probleem hebben.

Ik heb het hele setje nu los van de computer op m'n (mp3discman) gezet, ligt dus niet aan de software van m'n PC...

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 14:38
balans regelen op et setje zelf?
Pagina: 1