Iemand al Commandos 2 al gespeeld?
issie het downen waard?

ik hoorde zoiets dat et 3 cdz waren ofzo..
plz reply
issie het downen waard?
plz reply
Verwijderd
Is niet het downen waard. Wel het kopen.Op zondag 23 september 2001 22:13 schreef RobbiePassoa het volgende:
Iemand al Commandos 2 al gespeeld?
issie het downen waard?![]()
plz reply
LOL....ben jij ook 1.95 lang..en ga jij 3x in de week naar de sportschool?Op zondag 23 september 2001 22:20 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Is niet het downen waard. Wel het kopen.
Zo'n game-developer moet voor zo'n super spel gewoon geld vangen. Dus kopen of ik kom eens effe langs je huis
Hmm net geen 2 meter. En ik ga wel vaker naar een schoolOp zondag 23 september 2001 22:25 schreef RobbiePassoa het volgende:
[..]
LOL....ben jij ook 1.95 lang..en ga jij 3x in de week naar de sportschool?
Kom maar langz
Verwijderd
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Verwijderd
Verwijderd
Elect a clown, expect a circus.
39
Verwijderd
Je kuunt mannetjes nadat je ze hebt neergeslagen vastbinden door shift in te drukken en dan op het mannetje te klikken. Dit niet iedereen echter (De Green Baret iig wel) en dan kun je ze oppakken door er weer met shift op te klikken.Op maandag 24 september 2001 08:28 schreef thefirstikke het volgende:
Ik heb 'm ook al, maar ik kom zlefs niet verder dan het trainings levelIemand een idee hoe ik neergeknuppelde mannetjes weg moet slepen?
Verwijderd
Jazeker, met de Sappeur, sla hem neer, houdt shift ingedrukt om hem vast te binden, nog een keer shift om hem op te tillen en vervolgens drop je hem achter de bosjes, pak zijn sigaretten, gooi die ongeveer midden op de weg links van je. Herhaal de boel hierboven.Op maandag 24 september 2001 08:28 schreef thefirstikke het volgende:
Ik heb 'm ook al, maar ik kom zlefs niet verder dan het trainings levelIemand een idee hoe ik neergeknuppelde mannetjes weg moet slepen?
There is no art to find the minds construction in the face
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Verwijderd
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
Hoe pak je die sigaretten? Als ik shift druk dan zie ik een handje en die tilt hem alleen maar opOp maandag 24 september 2001 09:49 schreef ds het volgende:
[..]
Jazeker, met de Sappeur, sla hem neer, houdt shift ingedrukt om hem vast te binden, nog een keer shift om hem op te tillen en vervolgens drop je hem achter de bosjes, pak zijn sigaretten, gooi die ongeveer midden op de weg links van je. Herhaal de boel hierboven.
Verwijderd
Altijd leukOp maandag 24 september 2001 11:34 schreef party42 het volgende:
Hij is erg cool
als er behoefte aan is kan ik wel even wat screenshots posten...??
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd

Verwijderd
Ik dacht dat als je spy een uniform van de tegenstander aantrekt, het na verloopt van tijd niet meer werkt (vandaar die cijfertjes bij het uniform in je inventory).Op maandag 24 september 2001 13:14 schreef LooneyD het volgende:
damn hey ben nu in het 4e level 2 echte missie !
die is gewoon al net zo moeilijk als de laatste missie van Commandos 1.
weet iemand waarom mijn spy steeds genaaid wordt na een tijdje hebben ze hem ineens door ?? lijk van de soldaat waar ik het pakkie van heb gejat ligt verstopt dus dat kan het niet zijn.
ps. pas op voor mijnen
Later
Die spy wordt ontdekt als je vage dingen doet, zoals rennen enz. Ook zijn er een aantal officieren die je meteen doorhebben, zoals een generaal. Dat heeft niet te maken met die cijfertjes, ik weet eigenlijk ook niet wat je precies aan 3 pakken hebt, maar hoe meer hoe beter denk je danOp maandag 24 september 2001 16:14 schreef Gio het volgende:
[..]
Ik dacht dat als je spy een uniform van de tegenstander aantrekt, het na verloopt van tijd niet meer werkt (vandaar die cijfertjes bij het uniform in je inventory).
Ik vraag me alleen iets af, die gast met het struikeldraad heeft ook een schop bij zich, wat kan je daarmee doen? Ik kan er gaten mee graven in de grond, maar daar kan ik tot zo ver niet echt iets mee doen. Nahja, zo maar eens missie 3 doen
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
ja die schop van die commando ja, daarmee kan je jezelf ingraven. Die andere nietOp maandag 24 september 2001 16:44 schreef OO0nMe het volgende:
[..]
Die schop is ervoor om jezelf in te graven
www.commandos-2.netOp maandag 24 september 2001 22:13 schreef aftermath het volgende:
meer screenies pleeez
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
ja ok die heb ik al 100 keer gezien ik wil meerOp maandag 24 september 2001 22:16 schreef silentsnow het volgende:
[..]
www.commandos-2.net
http://www.eidosinteractive.com/games/embed.html?gmid=78
kan je aardig wat shermschoten vinden
Yup:Op maandag 24 september 2001 21:17 schreef vuiniszak het volgende:
weet iemand de systeemeisen?
The trade of the tools
ghehe, ik ben pas in mission 2, dus nieuwe screens kan ik je niet laten zienOp maandag 24 september 2001 22:17 schreef aftermath het volgende:
[..]
ja ok die heb ik al 100 keer gezien ik wil meer
kan gewoon niet wachten totdat ik deze game vande week heb
The trade of the tools
Verwijderd
Verwijderd
Dat is niet waar. Dat geldt alleen voor de andere commandos. Die kunnen tijdelijk - zolang ze niet in licht groen gezichtsveldgebied lopen - een Duits uniform dragen om zicht te vermommen. Behalve de dief en de Green baret, die hebben ze altijd door. Dit kan echter maar een beperkte tijd, en daar is dat nummertje voor.Op maandag 24 september 2001 16:14 schreef Gio het volgende:
[..]
Ik dacht dat als je spy een uniform van de tegenstander aantrekt, het na verloopt van tijd niet meer werkt (vandaar die cijfertjes bij het uniform in je inventory).
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Is die Spiderman spel precies hetzelfde als die van de Dreamcast en PSX?Op dinsdag 25 september 2001 08:06 schreef G3R10 het volgende:
..over uutjre of 2 heb ik em denk ik wel binnen...
offtopic:
Iemand dan spiderman al gespeeld? en hoes die ?
Verwijderd
AFAIK wel ja....Op dinsdag 25 september 2001 15:36 schreef LaptopDude het volgende:
[..]
Is die Spiderman spel precies hetzelfde als die van de Dreamcast en PSX?
Verwijderd
Duiker->onderwater->useOp dinsdag 25 september 2001 15:43 schreef ds het volgende:
Weet iemand hoe je die watermijnen onschadelijk moet maken aan het begin van missie 2?
mooi, nu ben ik al een stuk verderOp maandag 24 september 2001 09:40 schreef Nem0 het volgende:
[..]
Je kuunt mannetjes nadat je ze hebt neergeslagen vastbinden door shift in te drukken en dan op het mannetje te klikken. Dit niet iedereen echter (De Green Baret iig wel) en dan kun je ze oppakken door er weer met shift op te klikken.
Verwijderd
Verwijderd
Dus COmmandos twee mag toch wel de kraker van het jaar genoemd worden?? dan ga ik hem dnek wel ff aanschaffenOp zondag 23 september 2001 22:39 schreef SixFrags het volgende:
Commandos2 Rulez!!
Alleen de trainingsmissie zijn al beter als het laatste level van deel 1
Zeker het downen waard, of om met Albinoraptor in te stemmen: Kopen die hap
Verwijderd
Verwijderd
voor mij ookOp zaterdag 29 september 2001 23:27 schreef HOC het volgende:
effe een vraagje over het level waarin je de decoder uit de kluis moet halen m.b.v. thief, hond en vrouwelijke spion. Ik heb de hond gehaald bij de franse verzetsstrijder, de wijn met slaappillen, de tang, maar nu moet ik bij de officier in de kluis zien te komen. Als ik met de vrouw naar binnen loop wordt ze gelijk neergeschoten. Ik las iets over telefoneren, maar van waar kan ik dat doen? Wie kan er ff uitleg geven.
B.T.W. voor mij is C2 de game van het jaar!!!
Verwijderd

Elect a clown, expect a circus.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq