Toon posts:

Switches: hoe kom ik eraan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ff een vraagje, ik en nog een paar andere jongens gaan binnenkort iedere maand een LAN op onze school organiseren voor zo'n 40 man. Nou hebben we alles geregeld, behalve dan dat we zelf geen switches hebben voor zo veel man.
Weet iemand of ik die ergens kan huren ofzo?
Ik zat te denken aan 2 3com 100Mbit full duplex 20 poorts
Wie kan mij helpen?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
je kan ook gewoon 8 poorts switches gebruiken van Svec ofzo, en dan moet de uplink aan elkaar zetten. zal waarschijnlijk goedkoper worden dan 2 x 20 poorts.

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 22:56
en trager ook, je kan het beste huren, ga maar eens met de search zoeken op switches huren. er is een instantie die gratis spullen uitleend zolang het niet commercieel is.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
moved naar NT

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

40 man is meer dan 30..

ik geloof dat je als je met meer dan 30 man gaat lannen met gameparty wat kan regelen, dus daar zou ik als eerste eens naar kijken!!!

Verwijderd

Ik heb net een switch gekocht bij Gistron. 159 piek voor acht poorten full duplex. Een switch is gewoon een printplaat met twee chips en een " back-pane". Als die goed is (dat wil zeggen als die 8*200 Mbit) aankan is het wel OK.
Koop gewoon die switches (en een paar extra "just in case") en vervolgens verloot je gewoon die dingen onder de deelnemers. Kost ze 19,95 per persoon. Moet toch te doen zijn. Wat voor server ga je neerzetten???

groeten, ...

Verwijderd

http://www.gameparty.net/index.php3?show=about

edit : dit is wel eigenlijk voor min 50 man ....

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hmm jah, heb ik ook contact mee gehad, maar dan moeten je deelnemers zich allemaal inschrijven daar en persoonlijke informatie prijsgeven, en dat wilden ze dus niet... :( nog steeds geen switches dus...

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-08 12:34
Ik zag pas hier ergens een link naar een bedrijfje die zulke dingen verhuurde.. was niet eens echt duur. Ik zal ff zoeken..

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-08 12:34
Was gewoon zelfs ook in NT.. maar goed
hierzo kun je dergelijke spullen huren. Kost natuurlijk wel wat, maar voor niets gaat de zon op :)
http://www.technolink-entertainment.nl/

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

YES !! Thank you !!

Kost wel wat? Whaa hardstikke goedkoop !
Pagina: 1