Techposts counter in profile bij sg+hk rechten

Pagina: 1
Acties:

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56
Hoi,

Zou het niet handig zijn om, als iemand HK+SG rechten heeft een techposts counter in z'n profile te zetten? :)

Dan kan diegene zelf z'n Tech & HK+SG posts ratio in de gaten houden, zodat de crew minder hoeft te bannen, en op het forum zelf meer tech posts worden gedaan. :)

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op zondag 23 september 2001 21:46 schreef hdd het volgende:
Hoi,

Zou het niet handig zijn om, als iemand HK+SG rechten heeft een techposts counter in z'n profile te zetten? :)

Dan kan diegene zelf z'n Tech & HK+SG posts ratio in de gaten houden, zodat de crew minder hoeft te bannen, en op het forum zelf meer tech posts worden gedaan. :)
ben je bang geworden na mijn woorden ;)

ik vind het wel een goed id.. ik post teveel in hk en daar ben ik niet trots op.. maarja.. tis daar ook zo gezellig ;)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Robin
  • Niet online
Op zondag 23 september 2001 21:46 schreef hdd het volgende:
Hoi,

Maar dan riskeer je weer dat mensen naar dat ratio willen blijven posten. Ook al hebben ze al toegang daartoe, er zullen wel altijd users zijn die dan naar de ratio toe blijven posten.

• Engineer
Op zondag 23 september 2001 21:51 schreef robinvreuls het volgende:

[..]

Maar dan riskeer je weer dat mensen naar dat ratio willen blijven posten. Ook al hebben ze al toegang daartoe, er zullen wel altijd users zijn die dan naar de ratio toe blijven posten.
Dan vragen ze zelf om een ban inprincipe..

En ik denk dat de meerderheid die ratio wel in orde wil houden :)

Verwijderd

Volgens mij is het zo, dat als je zelf over die ratio begint te twijfelen dat je te veel in de HK rondhangt ;)

Wat ik wil zeggen is het volgende; je moet makkelijk zelf kunnen oordelen of die ratio nog okee is, asl je dat niet meer kan dan ben je naar alle waarschijnlijkheid gewoon veel in de HK aanwezig.

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 23:03

Remi

Moo!

Nelske heeft wel gelijk hier en waarom zou je nou willen weten hoeveel posts je nou in tech hebt en in non-tech?

Misschien voor de adjes als ze een ban overwegen voor een user en kijken hoe waardevol iemand eigenlijk is. Maar dit kunnen ze ook wel met een vluchtige kijk zien bij de search naar een username.

Verwijderd

Je kunt natuurlijk ook gewoon jezelf matigen. Beetje common sense gebruiken en zo :)

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 01:00 schreef Remi het volgende:
Misschien voor de adjes als ze een ban overwegen voor een user en kijken hoe waardevol iemand eigenlijk is. Maar dit kunnen ze ook wel met een vluchtige kijk zien bij de search naar een username.
geloof maar dat de crew wat leukere countertjes/opties heeft dan dat wij hebben.
Zij kunnen waarschijnlijk zo al zien hoeveel posts je in de HK gemaakt hebt en wat de verhouding is.

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 23:03

Remi

Moo!

Op maandag 24 september 2001 01:05 schreef nelske het volgende:

[..]

geloof maar dat de crew wat leukere countertjes/opties heeft dan dat wij hebben.
Zij kunnen waarschijnlijk zo al zien hoeveel posts je in de HK gemaakt hebt en wat de verhouding is.
Nah ik zie zo'n counter niet echt zitten bij normale users, er is dan toch kans dat users worden beoordeeld op het aantal techposts dat ze hebben.

Misschien krijgt user "Jaap" met 500 techposts wel beter en eerlijker antwoord dan user "Jan" die 10 techposts heeft en 500 non-techposts.

Tja het klinkt misschien onlogisch maar je weet nooit hoe zo'n grote gemeenschap als Tweakers reageert.

• Engineer
Op maandag 24 september 2001 01:11 schreef Remi het volgende:

[..]

Nah ik zie zo'n counter niet echt zitten bij normale users, er is dan toch kans dat users worden beoordeeld op het aantal techposts dat ze hebben.

Misschien krijgt user "Jaap" met 500 techposts wel beter en eerlijker antwoord dan user "Jan" die 10 techposts heeft en 500 non-techposts.

Tja het klinkt misschien onlogisch maar je weet nooit hoe zo'n grote gemeenschap als Tweakers reageert.
Ik bedoelde eigelijk een counter die alleen voor jezelf zichtbaar is :)

• Engineer
Op maandag 24 september 2001 01:02 schreef HlpDsK het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon jezelf matigen. Beetje common sense gebruiken en zo :)
Isnie makkelijk, ik kom hier eigelijk voor P&W,
als ik dan 1 vraag gesteld heb, of ik wil even stoppen met proggen,
dan zit ik tegelijk weer in de HK een hele berg posts neer te planten :)

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 01:55 schreef hdd het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigelijk een counter die alleen voor jezelf zichtbaar is :)
bugs.topix.nl

• Engineer
Op maandag 24 september 2001 01:59 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

bugs.topix.nl
Wheee, done :P

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
Op maandag 24 september 2001 01:59 schreef HlpDsK het volgende:
bugs.topix.nl
Zeker van? Dan laat je namelijk de beslissing afhangen van 1 persoon die niet eens bepaald actief meer is bij GoT. Hij heeft die beslissing ook, maar kan dus niet beslissen of het handig ck nuttig is.
Ook heb je zonder het hier eventjes te bespreken en veel minder uitgewerkt en overdacht idee/oplossing.

Nu lijkt het zelfs op een "ik ben er vanaf"-houding.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:19
Als die opties goed geprogged worden en dus aan/uitzetbaar zijn in de/een admin interface dan maakt het natuurlijk niet uit of het er in zit of niet :)

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 09:27 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Zeker van? Dan laat je namelijk de beslissing afhangen van 1 persoon die niet eens bepaald actief meer is bij GoT. Hij heeft die beslissing ook, maar kan dus niet beslissen of het handig ck nuttig is.
Ook heb je zonder het hier eventjes te bespreken en veel minder uitgewerkt en overdacht idee/oplossing.

Nu lijkt het zelfs op een "ik ben er vanaf"-houding.
Wat is dat nou voor een onzin? Als hij een feature wil kan hij daarvoor een feature-request invullen op bugs.topix.nl

Ik snap werkelijk niet dat je ook hier weer een probleem van weet te maken.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:12

Arno

PF5A

Op maandag 24 september 2001 17:14 schreef HlpDsK het volgende:
Wat is dat nou voor een onzin? Als hij een feature wil kan hij daarvoor een feature-request invullen op bugs.topix.nl
Precies :)
Ik snap werkelijk niet dat je ook hier weer een probleem van weet te maken.
Ik ook niet :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1