Toon posts:

P3-733EB koeling....welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai

ik wil een leuk koelertje gaan zetten op een P3-733EB van een vriend van mij.

Nu is mijn oog gevallen op een Super golden orbb, maar ik heb gehoord dat deze de core's kunnen beschadigen, dus was ik op zoek naar een andere.

Ik kom er niet echt goed uit, Mischien dat jullie kunnen helpen? Wat is een leuke koeler onder de laten we zeggen 75 piek?

Alvast bedankt voor de reacties.

Verwijderd

Ik ga er van uit dat het om een s370 socket gaat en dat je niet wilt oc'en. Als dat klopt dan zou ik gewoon een simpele coolermaster nemen ofzo.

Bij de OC-Shop kan je heel veel koelers vinden met gegevens erbij. :)

Verwijderd

je kan wel een hele dure kopen maar deze zijn zonde van je geld omdat de goedkopere ook goed werken... koop een leuke rammetje ofzo...

Verwijderd

die ORB dingen heb ik ook afgezworen . Had de core kapotgeduwd (athlon 1400 ) . Maar die kon gelukig omgeruild worden .

Koop iets van Zalman ofzo

http://www.zalman.co.kr/english/intro.htm

krijg je bij de regenboog en spaceproductions ofsow.. Je kan een dealer opzoeken op de site...

grtz bd

Verwijderd

gewoon een coolermastertje nemen, die krengen koelen nog redelijk goed ook.. enne idd als je niet oc'd veel lol voor fl 29,- :P

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 15:17
Dat core-crushing is meer een probleem van de AMD-cpu's..
(overigens zelf ook nooit voor elkaar gekregen.. Als je maar een beetje met beleid werkt..)

Op de intel-cpu-tjes is het niet zo'n probleem.. En die golden orb heeft ook nog eens een ander mechanisme. (dat ding moet je er als het ware op draaien).

Maakt dus in principe niet uit wat jij erop zet.. (zolang je geen lomp geweld gebruikt dan!)

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Voor een Intel moet je geen dure koelers kopen. Want ze worden toch niet zo heel warm.
Koop een grote coolermaster, of een Thermaltake Vulcano ofzo.
Die zijn niet al te duur, hebben een grote heatsink en koelen daardoor toch nog heel aardig, zonder al te veel herrie te maken.

Geen inspiratie

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Je kunt natuurlijk ook je PENTIUM laten bevriezen Martijn. ;) LOL
Voor een Intel is bijna elke cooler geschikt. Die dingen worden normaal gesproken toch niet te warm.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Pagina: 1