Verwijderd
Uiteraard werkt dat goed, je zet het immers helemaal zelf op.
Simpelweg, alles overtikken wat op de site staat heeft geen nut. Zorg dat je weet wat je doet, dan krijg je het makkelijk aan de praat.
Simpelweg, alles overtikken wat op de site staat heeft geen nut. Zorg dat je weet wat je doet, dan krijg je het makkelijk aan de praat.
Ik heb een routing/web/ftp server erop gebaseerd en die is super stabiel, dus waarom niet zou ik zeggen.
Verwijderd
Hangt ervan af hoe goed je m maakt. Ik ben een van de developers van LFS dus ik ben medeverantwoordelijk voor het boek. We hebben 3.0 pas gereleased nadat we echt alles 20x getest hadden dus in principe moet het gewoon goed werken.
Oh trouwens je bent niet klaar als je klaar bent met het boek... dan begint het pas
Dan moet je software gaan zoeken om erop te installeren ed. Doe dit dus alleen als je echt veel ervaring hebt met Linux anders is het alleen een bijzonder frustrerende ervaring die niets oplevert.
Oh trouwens je bent niet klaar als je klaar bent met het boek... dan begint het pas
Oh, en waarom is er dan geen Nederlandstalige LFS-BOOK?Op zondag 23 september 2001 20:43 schreef GiMLi het volgende:
Hangt ervan af hoe goed je m maakt. Ik ben een van de developers van LFS dus ik ben medeverantwoordelijk voor het boek. We hebben 3.0 pas gereleased nadat we echt alles 20x getest hadden dus in principe moet het gewoon goed werken.
Oh trouwens je bent niet klaar als je klaar bent met het boek... dan begint het pasDan moet je software gaan zoeken om erop te installeren ed. Doe dit dus alleen als je echt veel ervaring hebt met Linux anders is het alleen een bijzonder frustrerende ervaring die niets oplevert.
Verwijderd
Waarschijnlijk, omdat ze het al druk genoeg hebben, of niet?Op zondag 23 september 2001 20:46 schreef HarmteHennepe het volgende:
Oh, en waarom is er dan geen Nederlandstalige LFS-BOOK?
Tenminste dat is vaak zo bij dat soort projecten.
Wel geinig, om een keer iemand van een dergelijk project hier op GoT/NOS te zien
Verwijderd
Omdat de gemiddelde nederlander engels spreekt en veel termen die gebruikt worden alleen in het Engels bestaan. We hebben trouwens wel wat beters te doen dan het boek in alle talen van de wereld te vertalen. Misschien komt het er ooit nog van als iemand anders die moeite neemt, maar Gerard (ex-Nederlander
woont nu in Canada) en ik zullen dat ws niet doen. Trouwens, Nederlands is al zo verEngelst dat het imo een beetje verspilde moeite zou zijn.
Vreemd dat er dan wel een Franstalig LFS-BOOK komt. Maar ja, wij moeten ook al met z'n allen Frans leren in plaats van andersom.
Als Gerard nou niet verhuisd was...Op zondag 23 september 2001 20:50 schreef GiMLi het volgende:
Omdat de gemiddelde nederlander engels spreekt en veel termen die gebruikt worden alleen in het Engels bestaan. We hebben trouwens wel wat beters te doen dan het boek in alle talen van de wereld te vertalen. Misschien komt het er ooit nog van als iemand anders die moeite neemt, maar Gerard (ex-Nederlanderwoont nu in Canada) en ik zullen dat ws niet doen. Trouwens, Nederlands is al zo verEngelst dat het imo een beetje verspilde moeite zou zijn.
5 replies (not counting die van jezelf) in 3 kwartier vind ik een redelijk gemiddelde hoor 
Heb geduld
Of dat goed werkt, ligt meer aan jezelf dan aan LFS, zoals nelske en GiMLi ook al min of meer zeiden
Heb geduld
Of dat goed werkt, ligt meer aan jezelf dan aan LFS, zoals nelske en GiMLi ook al min of meer zeiden
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
vertaal het zelf naar nederlands ofzo als je het per se in het nederlands wil hebbenOp zondag 23 september 2001 21:04 schreef HarmteHennepe het volgende:
niemand meer replys
Kun jij dat niet beter doen?Op zondag 23 september 2001 21:19 schreef fkooman het volgende:
[..]
vertaal het zelf naar nederlands ofzo als je het per se in het nederlands wil hebben
Verwijderd
Zou het er niet mede mee te maken hebben, dat er net ietsje meer Frans en Engels in de wereld gesproeken wordtOp zondag 23 september 2001 21:21 schreef HarmteHennepe het volgende:
[..]
Kun jij dat niet beter doen?
Zo maar een wilde gok hoor.
Gerard van OpenNA?Op zondag 23 september 2001 20:50 schreef GiMLi het volgende:
Omdat de gemiddelde nederlander engels spreekt en veel termen die gebruikt worden alleen in het Engels bestaan. We hebben trouwens wel wat beters te doen dan het boek in alle talen van de wereld te vertalen. Misschien komt het er ooit nog van als iemand anders die moeite neemt, maar Gerard (ex-Nederlanderwoont nu in Canada) en ik zullen dat ws niet doen. Trouwens, Nederlands is al zo verEngelst dat het imo een beetje verspilde moeite zou zijn.
Pagina: 1