Op zondag 23 september 2001 20:26 schreef ExiRana het volgende:
Tja, ik wil wel graag weten hoe mijn topic over roken erbij staat. Waneer kan ik erin?
www.fokforum.nl
Jo dude, zie ook: [topic=172463/1/100] 
Op het moment worden wij bedolven onder mailtjes van mensen die een Huiskamer-topic buiten de Huiskamer hebben geplaatst omdat ze de HK nog niet inkunnen.
Vervolgens wordt datzelfde topic door mij of een van mijn oplettende collega's naar de HK verplaatst, waardoor de starter hem niet meer kan zien en aan ons vraagt of we geen uitzondering kunnen maken.
Het antwoord is nee.
We hebben duidelijke regels, de FAQ is sinds kort weer helemaal up-to-date dankzij IceStorm, en je had dus kunnen weten dat wij erg alert zijn op HK-topics.
Helaas pindakaas dus, als het bovenstaande bij jou gebeurd is, zul je geduld moeten hebben tot je de HK daadwerkelijk inmag.
[topic=230329/1/25]
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
jij mag over 41 dagen de HK in en over 11 dagen SG/NSTM.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
*Snik* Willen jullie die topic dan weghalen? Als ik de hk in kan open ik een nieuwe, waar ik teminste kan lezen en kan reageren!Op zondag 23 september 2001 20:32 schreef Kees het volgende:
jij mag over 41 dagen de HK in en over 11 dagen SG/NSTM.
Je kan dat oude topic dan toch weer omhooghalen??Op zondag 23 september 2001 20:42 schreef ExiRana het volgende:
[..]
*Snik* Willen jullie die topic dan weghalen? Als ik de hk in kan open ik een nieuwe, waar ik teminste kan lezen en kan reageren!
Ik heb een topic gestart en nu over 41 dagen die topic weer omhoog halen, dat word die accut gesloten, want dan is het een oudeOp zondag 23 september 2001 20:43 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Je kan dat oude topic dan toch weer omhooghalen??
Owky, nog een keer:Op zondag 23 september 2001 21:03 schreef ExiRana het volgende:
Wat een vaag gedoe, ik snap er de ballen van!
Je kunt dat topic voorlopig nog niet zien omdat je nog _geen_ toegang hebt tot 'dat' deel van het forum. Helaas zul je dus nog even ( = 41 dagen) moeten wachten. Pech gehad, zit _niets anders op. Verder kan ik er ook weinig aan doen....
Dat was me al duidelijk geworden ja. Komop, die FAQ is duidelijk genoegOp zondag 23 september 2001 21:03 schreef ExiRana het volgende:
Wat een vaag gedoe, ik snap er de ballen van!
Ik heb dus net de FaQ gelezen en ik kan aleen maar wachten.Op zondag 23 september 2001 21:07 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Dat was me al duidelijk geworden ja. Komop, die FAQ is duidelijk genoeg
Verwijderd
Dat hebben we gedaan, maar jij hebt niet gekekenOp zondag 23 september 2001 21:10 schreef ExiRana het volgende:
Wat een stom gedoe zeg, hadden jullie dat niet beter eerst kunnen vertellen?
Wat bedoel je precies? We hebben toch alles wel van te voren gezegd?
[edit] Je vroeg dit een paar dagen geleden ook al, toen is het je ook allemaal netjes uitgelegd, vanwaar de onduidelijkheid ineens weer? (vorig topic)
juist, eindelijk wat duidelijke uitlegOp zondag 23 september 2001 21:07 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Owky, nog een keer:
Je kunt dat topic voorlopig nog niet zien omdat je nog _geen_ toegang hebt tot 'dat' deel van het forum. Helaas zul je dus nog even ( = 41 dagen) moeten wachten. Pech gehad, zit _niets anders op. Verder kan ik er ook weinig aan doen.....
Verwijderd
Zwaar K.. jammer dat ik die hk nog niet inkan... *grmble* kan het wel begrijpen maar vinnet nogsteeds balen...
Ik ben op 4 September geregd en nu moet ik de HK in kunnen, wil graag zien hoeveel SPAM er alemaal is.Op zaterdag 03 november 2001 19:57 schreef dynom het volgende:
Zwaar K.. jammer dat ik die hk nog niet inkan... *grmble* kan het wel begrijpen maar vinnet nogsteeds balen...
Verwijderd
[topic=230329/1/25]
[topic=235744/1/25]
[topic=278939/1/25]
[topic=285043/1/25]
[topic=292045/1/25]
[topic=302716/1/25]
[topic=305775/1/25]
Ik heb het al eerder aangehaald, je vraagt zo ongeveer iedere week of je de HK in mag.
Nou heb ik nieuws voor je, dat is nou net niet de bedoeling van de HK. Maar goed, ik weet nu alvast welk niveau we van je kunnen verwachten...
[topic=235744/1/25]
[topic=278939/1/25]
[topic=285043/1/25]
[topic=292045/1/25]
[topic=302716/1/25]
[topic=305775/1/25]
Ik heb het al eerder aangehaald, je vraagt zo ongeveer iedere week of je de HK in mag.
Nou heb ik nieuws voor je, dat is nou net niet de bedoeling van de HK. Maar goed, ik weet nu alvast welk niveau we van je kunnen verwachten...
Tja, sommige patronen vallen gewoon verschrikkelijk op. Ik had er eigenlijk ook m'n geld wel op kunnen zettenOp zaterdag 03 november 2001 20:00 schreef Courage het volgende:
*zucht*
Ik had het voorspeld...
Verwijderd
Ik weet het, maar dat maakt nog niet dat je minder zeurt.Op zaterdag 03 november 2001 20:09 schreef ExiRana het volgende:
Deze topic is trouwens uit September, ik heb deze omhoog gehaalt.
Hmmm... Daar heb je gelijk in...Op zaterdag 03 november 2001 20:10 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat maakt nog niet dat je minder zeurt.
en record tempo voor een banOp zaterdag 03 november 2001 20:38 schreef Courage het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat we allemaal van jou te verduren krijgen in de HK eigenlijk
1 dag max
Verwijderd
Op zaterdag 03 november 2001 20:38 schreef Courage het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat we allemaal van jou te verduren krijgen in de HK eigenlijk
Op zaterdag 03 november 2001 20:41 schreef D2k het volgende:
[..]
en record tempo voor een ban
1 dag max
ExiRana weet heel goed dat ie in tech _nuttige_ posts moet doen, en vooral niet _teveel_ posts omdat het niveau dan al erg snel _daalt_, en dat ie straks met z'n HK access ook niet _alleen_ maar in de HK moet blijven hangen. Toch ExiRana?Op zaterdag 03 november 2001 20:41 schreef D2k het volgende:
en record tempo voor een ban
1 dag max
Bovendien weet ExiRana ook dat onzin posten opzich geen doel moet zijn in de HK
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Op zaterdag 03 november 2001 20:54 schreef Exirion het volgende:
[..]
ExiRana weet heel goed dat ie in tech _nuttige_ posts moet doen, en vooral niet _teveel_ posts omdat het niveau dan al erg snel _daalt_, en dat ie straks met z'n HK access ook niet _alleen_ maar in de HK moet blijven hangen. Toch ExiRana?
Bovendien weet ExiRana ook dat onzin posten opzich geen doel moet zijn in de HK
(says it all imho)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()