Oke, hoe dirs te beveiligen met .htaccess weet ik. Maar kan het ook met een bestand (of meerdere bestanden)?
moved vanuit P&W naar HWS
en bekijk es de uitgebreid te vinden documentatie voor .htaccess op het web.
en bekijk es de uitgebreid te vinden documentatie voor .htaccess op het web.
Verwijderd
als je ff zoekt op google.com, staan echt mega veel voorbeelden (heb ik ook diverse .htaccess scriptjes vandaan)
Dit mag een beetje triviaal klinken, maar waarom moeilijk doen?
Het makkelijkste en veruit veiligste is om je bestand gewoon _niet_binnen_je_webroot_ te zetten, verder kun je met CHMOD ook een hoop bereiken.
Het makkelijkste en veruit veiligste is om je bestand gewoon _niet_binnen_je_webroot_ te zetten, verder kun je met CHMOD ook een hoop bereiken.
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
wanneer je het niet in je web-root zet kun je het niet vanaf internet bereiken, dat is misschien wel zo handig.
verder zou ik graag willen weten hij je het voor elkaar hebt gekregen pcdude, ik probeer het ook ( bij ladot ) maar het lukt me niet zo. zou je die 2 bestandjes htaccess/htpasswd hier neer kunnen zetten?
verder zou ik graag willen weten hij je het voor elkaar hebt gekregen pcdude, ik probeer het ook ( bij ladot ) maar het lukt me niet zo. zou je die 2 bestandjes htaccess/htpasswd hier neer kunnen zetten?
Pagina: 1