ik zoek een plaatje van een karyogram, ik heb al op het forum gezocht naar links van imagedb's maar geen goed plaatje gevonden...
wie kan mij ff helpen?
wie kan mij ff helpen?
|{ brrr }] |
Heb binas, zin, tijd, scanner alleen nog geen netsnoer! Dus me scanner werkt nog niet.Op zondag 23 september 2001 22:15 schreef Yellow het volgende:
staat denk ik wel in de Binas en is intescannen. Heb wel een binas en een scanner maar om eerlijk te zijn vanavond geen zin, iemand anders wel?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
ik dus (niet?)Op maandag 24 september 2001 22:20 schreef SFie het volgende:
scan 'm in van binas....wie heeft dat ding nou niet?!
|{ brrr }] |
Verwijderd
Verwijderd
Uhm? VMBO? Havo/Vwo maakt wel degelijk gebruik van BINAS, tenzij je geen BINAS-vakken in je profiel hebt.Op dinsdag 25 september 2001 01:49 schreef Yellow het volgende:
Ik heb geruchten gehoord dat ze tegenwoordig geen binas meer gebruiken op de middelbare school.
Raar dat mooie boekje is iets dat de rest van je leven nuttig is voor ... tja dit soort gelegenheden
Mijn scanner doet het helaas vandaag niet.