Toon posts:

karyogram

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een plaatje van een karyogram, ik heb al op het forum gezocht naar links van imagedb's maar geen goed plaatje gevonden...
wie kan mij ff helpen?

Verwijderd

Topicstarter
nee, want dat is geen karyogram..
dit is een karyogram, maar deze is niet mooi genoeg
Afbeeldingslocatie: http://home.t-online.de/home/Jo.Hagelberg/karyo.jpg

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

staat denk ik wel in de Binas en is intescannen. Heb wel een binas en een scanner maar om eerlijk te zijn vanavond geen zin, iemand anders wel? :)

|{ brrr }] |

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Op zondag 23 september 2001 22:15 schreef Yellow het volgende:
staat denk ik wel in de Binas en is intescannen. Heb wel een binas en een scanner maar om eerlijk te zijn vanavond geen zin, iemand anders wel? :)
Heb binas, zin, tijd, scanner alleen nog geen netsnoer! Dus me scanner werkt nog niet. ;(

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Topicstarter
die google plaatjes had ik ook al gevonde, maar ik moet een MOOIE hebben...

Verwijderd

Euh, kan je niet ff zelf een karyogram maken?
ZO lastig moet dat toch niet zijn, zag laatst nog een tutorial voor DNA, (vergeten waar) dat ff leuk combineren met wat selection tools en je zou een aardig eind moeten kunnen komen.

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 16:19
Hmm .. het enige waar ik ze vandaan zou kunneh vissen, is uit m'n bio boek, of m'n binas ..
maar volgens mij heb ik die allebij niet meer .. zal wel even kijken .. brb ..

//edit:

neuj .. sorry, heb ik niet meer. Enk heb ook nog even snel 3 cdrwtjes doorgespit want ik weet dat ik nog ergens een plaatje heb, maar kan het niet vinden.. Helaas..

Verwijderd

scan 'm in van binas....wie heeft dat ding nou niet?!

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 16:19
Op maandag 24 september 2001 22:20 schreef SFie het volgende:
scan 'm in van binas....wie heeft dat ding nou niet?!
ik dus (niet?)

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik heb geruchten gehoord dat ze tegenwoordig geen binas meer gebruiken op de middelbare school.

Raar dat mooie boekje is iets dat de rest van je leven nuttig is voor ... tja dit soort gelegenheden :)

Mijn scanner doet het helaas vandaag niet.

|{ brrr }] |

Verwijderd

Wel degelijk nog de binas op de middelbare scholen hoor.

Was het misschien deze tutorial die je zag over DNA:
http://www.web-con.nl/?id=215

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 01:49 schreef Yellow het volgende:
Ik heb geruchten gehoord dat ze tegenwoordig geen binas meer gebruiken op de middelbare school.

Raar dat mooie boekje is iets dat de rest van je leven nuttig is voor ... tja dit soort gelegenheden :)

Mijn scanner doet het helaas vandaag niet.
Uhm? VMBO? Havo/Vwo maakt wel degelijk gebruik van BINAS, tenzij je geen BINAS-vakken in je profiel hebt.
Ik zou er niet aan moeten denken al die kuttabellen uit mijn kop te moeten leren ;), laat staan geen gebruik te 'mogen' maken van al die grote lege plekken ;)...
Pagina: 1