Hey mensen, bestaan er nog leuke rpg's die (in tegenstelling tot diablo2) wel werken als je ze orgineel koopt? (wel online btw)want ik verveel me zonder rpg :-) maar ik ga niet dokken voor legend of mir!!!!...plz reply
ik heb een paar demo's gedownload en screenshots bekeken en ik vond revenant en aracanum wel iets hebben. Maarja van arcanum heb ik alleen maar screenshots gezien..had zo'n 250 mb grootte demo gedownd, werkt ie GVD niej
en is revenant ook iets online? Plz reply, of kom met een ander RPG spel plz..want diablo da loopt hier niej...slaat steeds vast enzo
Summoner, revenant , Nox , Soulbringer,Vampire the Masquerade), Darkstone, Drakenriders, Evilisland.
Zo dat zijn er een paar die wel leuk zijn.
Anders moet je BG 1 en BG 2 proberen.
IK heb ze zelf allemaal gespeel.
Behalve BG 1 en 2
Zo dat zijn er een paar die wel leuk zijn.
Anders moet je BG 1 en BG 2 proberen.
IK heb ze zelf allemaal gespeel.
Behalve BG 1 en 2
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Baldurs Gate 2 moet je zekerz spelen echt VET
en Arcanum lijkt me ook wel geinig
en als je ff kan wachten Neverwinter Nights "the biggest online Rol PLaying Game"
en Arcanum lijkt me ook wel geinig
en als je ff kan wachten Neverwinter Nights "the biggest online Rol PLaying Game"
The devil is in the details.
Verwijderd
Idd. En als je nog langer geduld hebt,Op zondag 23 september 2001 22:13 schreef Marc00 het volgende:
als je ff kan wachten Neverwinter Nights "the biggest online Rol PLaying Game"
Van de makers van War/Starcraft & Diablo:
World of Warcraft!
Imagine een soort Everquest/UO in de wereld van Warcraft...
Gratis online RPG's zei je toch? Opdeze site staan er een hele zooi. Ik heb runescape onder andere geprobeerd, en die is inmiddels behoorlijk uitgebreid aan het worden, maar D2 neemt nog veel teveel van mijn pc tijd in beslag
)
Dark Age of Camelot beta-tester worden
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Verwijderd
http://www.shadowbane.com/ word een fantastische online RPG !
Als je van diepgaande en ingewikkelde RPG's houdt..
Als je van diepgaande en ingewikkelde RPG's houdt..
Vergeet Dungeon Siege ook niet
Ik zou iig gaan voor Neverwinter Nights en Dungeon Siege want daar hoef je niet voor online te betalen en er zitten editors bij, dus je kan je eigen wereldje maken
Altijd leuk voor LANs met je maten.
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Kortom:
* Alles van Bioware corps: Baldur's Gate I & II (met uitbreidingen!), Icewind Dale (met uitbreidingen), Planescape: Torment (deze IS de absolute top van de RPG's), de toekomstige Neverwinter Nights.
--> koop deze spellen en je bent verzekert van een goed verhaal, een fantastische engine en 100% pure gameplay en fantastische muziek
* Dungeon Siege, Summoner, Evil Islands en die andere games die in de vorige posts zijn gezet
--> koop deze spellen en je bent verzekert van hack 'n slash, dus het zijn geen pure RPG's
* Final Fantasy series
--> koop deze spellen en je bent verzekert van lange, lange, lange spellen, met veel turnbased knokken, lang knokken, nog meer knokken
, veel verhaal, mooie graphs (de laatste 3 a 4 games) en mooie, welliswaar synthesizer achtige muziek.
Ik zou absoluut voor de eerste catagorie gaan, zekersteweten
* Alles van Bioware corps: Baldur's Gate I & II (met uitbreidingen!), Icewind Dale (met uitbreidingen), Planescape: Torment (deze IS de absolute top van de RPG's), de toekomstige Neverwinter Nights.
--> koop deze spellen en je bent verzekert van een goed verhaal, een fantastische engine en 100% pure gameplay en fantastische muziek
* Dungeon Siege, Summoner, Evil Islands en die andere games die in de vorige posts zijn gezet
--> koop deze spellen en je bent verzekert van hack 'n slash, dus het zijn geen pure RPG's
* Final Fantasy series
--> koop deze spellen en je bent verzekert van lange, lange, lange spellen, met veel turnbased knokken, lang knokken, nog meer knokken
Ik zou absoluut voor de eerste catagorie gaan, zekersteweten
http://www.ragnarokonline.com
ik down em nu maar lijkt me echt het proberen waard...
gratis game van +/- 179MB
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
De FF series hebben een mooi verhaal, mooie FMV's, mooie graphics, maar te veel saaie gevechten. Ik ga absoluut voor elke rpg van BIOWARE!! ik lust ze rauw:Y)
joo thnx mensen :-) ik ga wel eens kijken wat dat ragnarok is en anders ga ik wel lekker voor de bioware :-) hartstikke bedankt.
weenie ziet er wel grappig uit, maar het aantal monsters valt me best wel tegen...Op maandag 24 september 2001 19:34 schreef 3CLipZ het volgende:
hmmm... sh*t dat legend of mir P2P gegaan is... :):)
ik ben dus ook druk op zoek naar iets nieuws... eens alle suggesties na lopen
ik ben dus ook druk op zoek naar iets nieuws... eens alle suggesties na lopen
hmm ik vind ragnarok wel aardig, maar het lagt teveel
misschien ga ik ut nog maar es proberen met diablo 2...of het nou wel werkt...en dan w8 ik wel op neverwinter nights. en ja ZEER jammer dat LoM p2p is gegaan...da was echt een vette game.
en je kunt nog een paar dagen lineage uit proberen
lineage open beta test was echt vet cewl
* actieman was leider van een NL/BE clan van toch zo'n 20/25 mensen
lineage open beta test was echt vet cewl
* actieman was leider van een NL/BE clan van toch zo'n 20/25 mensen
Wat voor soort RPG zoek je? Veel gesprekken of veel combat? Een paar titels van hyper-RPG naar hack-en-slash:
Torment (alleen SinglePlayer), Arcanum, BG2, BG1, IcewindDale, Revenant, Silver, Diablo 2.
Als je even wat duidelijker zegt wat je precies wil kan ik specifieker advies geven.
Planescape: Torment is natuurlijk gewoon de beste RPG ooit overigens.
Torment (alleen SinglePlayer), Arcanum, BG2, BG1, IcewindDale, Revenant, Silver, Diablo 2.
Als je even wat duidelijker zegt wat je precies wil kan ik specifieker advies geven.
Planescape: Torment is natuurlijk gewoon de beste RPG ooit overigens.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
waarom vinden veel Planescape Torment de beste RPG?
Ik vind dat de baldur's gates dat zijn
en diablo's
en diablo's
The devil is in the details.
Hihi, Baldurs Gate I en II zijn wel roleplaying games maar hebben niet een extreem goed verhaal. Je kunt vaak in gesprekken maar weinig kanten op en het maakt zelden uit wat je precies zegt/doet. In Torment maakt het WEL uit wat je zegt bijv en zorgen hogere stats er voor dat je 'betere/slimmere' dingen kan zeggen.Op woensdag 26 september 2001 15:21 schreef Marc00 het volgende:
waarom vinden veel Planescape Torment de beste RPG?
en diablo's
En diablo is dus GEEN RPG. Das gewoon fragfesten
Whááá!! Dude !!Op maandag 24 september 2001 19:34 schreef 3CLipZ het volgende:
Ziet er vet uit....damn!
Alleen zit ik nu op stage
Als ik thuis kom check 'k 'm direkt !
k ik herzie mijn mening, ragnarok is toch best wel aardig om te spelen, het heeft toch wel een paar nadelen:
- druk,druk,druk echt ontzettend veel mensen online
- Lagggg (soms zelfs geheel onspeelbaar)
- camera draait soms heel irritant zodat je ieder gevoel van richting kwijt raakt
tja ach ben ook wel verslaafd aan Dark Age of Camelot, echt ongelofelijk, iedere dag veranderen ze wel iets en komen er weer wat nieuwe gebieden bij. Alleen jammer dat ze vaak updaten rondt 22:00, das nu net een moment om nog lekker te gamen
- druk,druk,druk echt ontzettend veel mensen online
- Lagggg (soms zelfs geheel onspeelbaar)
- camera draait soms heel irritant zodat je ieder gevoel van richting kwijt raakt
tja ach ben ook wel verslaafd aan Dark Age of Camelot, echt ongelofelijk, iedere dag veranderen ze wel iets en komen er weer wat nieuwe gebieden bij. Alleen jammer dat ze vaak updaten rondt 22:00, das nu net een moment om nog lekker te gamen
Pagina: 1