Goed, ik woon dus in Maaheeze, zo'n 14 KM van Eindhoven af.
Wij hebben hier UPC dus chello, wat ik nu ook heb.
Erg leuk was dat 2 jaar geleden toen wij aangesloten werden, we waren de eersten van het dorp. En wat was het snel...
Later [lees:jaar geleden] Kwamen er meer mensen op, en meer, en meer.
Totdat een paar weken gelden iedere keer Chello eruit viel ,je weet wel 5 seconden ofzo, erg leuk als je een ftp server hebt die geen downloads resumed.
Die snelheid is nu op zijn snelst 150kb/s.
Alleen zondag middig wil dat wel een 100kb/s worden.
Ik kan hier simpel weg niet meer tegen, die langzame snelheid, die storingen.
* FireStarter Is het jullie al opgevallen. Chello heeft de [gratis] storingslijn afgesloten. Dus moet je perse de 0900 lijn bellen, smerig gewoon
.
En 8 KM verder op hebben ze @home, van Essent. En snel dat dat is terwijl het goedkoper is.
Klopt het nou dat binnenkort ik via het UPC netwerk ook concurenten zoals @home kan kopen?
Wij hebben hier UPC dus chello, wat ik nu ook heb.
Erg leuk was dat 2 jaar geleden toen wij aangesloten werden, we waren de eersten van het dorp. En wat was het snel...
Later [lees:jaar geleden] Kwamen er meer mensen op, en meer, en meer.
Totdat een paar weken gelden iedere keer Chello eruit viel ,je weet wel 5 seconden ofzo, erg leuk als je een ftp server hebt die geen downloads resumed.
Die snelheid is nu op zijn snelst 150kb/s.
Alleen zondag middig wil dat wel een 100kb/s worden.
Ik kan hier simpel weg niet meer tegen, die langzame snelheid, die storingen.
* FireStarter Is het jullie al opgevallen. Chello heeft de [gratis] storingslijn afgesloten. Dus moet je perse de 0900 lijn bellen, smerig gewoon
En 8 KM verder op hebben ze @home, van Essent. En snel dat dat is terwijl het goedkoper is.
Klopt het nou dat binnenkort ik via het UPC netwerk ook concurenten zoals @home kan kopen?
w00t