Ik wil @home, alleen die kl**e UPC hier ook.

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Goed, ik woon dus in Maaheeze, zo'n 14 KM van Eindhoven af.
Wij hebben hier UPC dus chello, wat ik nu ook heb.
Erg leuk was dat 2 jaar geleden toen wij aangesloten werden, we waren de eersten van het dorp. En wat was het snel...

Later [lees:jaar geleden] Kwamen er meer mensen op, en meer, en meer.
Totdat een paar weken gelden iedere keer Chello eruit viel ,je weet wel 5 seconden ofzo, erg leuk als je een ftp server hebt die geen downloads resumed.
Die snelheid is nu op zijn snelst 150kb/s.
Alleen zondag middig wil dat wel een 100kb/s worden.

Ik kan hier simpel weg niet meer tegen, die langzame snelheid, die storingen.

* FireStarter Is het jullie al opgevallen. Chello heeft de [gratis] storingslijn afgesloten. Dus moet je perse de 0900 lijn bellen, smerig gewoon :r .

En 8 KM verder op hebben ze @home, van Essent. En snel dat dat is terwijl het goedkoper is.

Klopt het nou dat binnenkort ik via het UPC netwerk ook concurenten zoals @home kan kopen?

w00t

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 02:03
ruilen?!

Krijg ik 100 kb/s krijg jij tel. lijn

Je weet niet half hoe goed je het hebt. Er zijn zat mensen die nog jaren moeten wachten voordta ze ook maar kabel krijgen! :( :( :(

Verwijderd

Chello is vind ik de laatste tijd erg slecht geworden
nu is er op zondag bijna niet meer te internetten door al die storingen :(

Verwijderd

Je hoeft beslist geen @home op de upc kabel te verwachten. Ten eerste is UPC juist bezig alle concurrenten van haar kabelnetwerk te gooien en ten tweede zal UPC nooit een concurrent nooit een hogere bandbreedte geven dan dochter Chello...

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

je moest eens waten wat ik wil >:)

• Janoz
  • Laatst online: 10:16

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Op zondag 23 september 2001 20:28 schreef Coen het volgende:
Je hoeft beslist geen @home op de upc kabel te verwachten. Ten eerste is UPC juist bezig alle concurrenten van haar kabelnetwerk te gooien en ten tweede zal UPC nooit een concurrent nooit een hogere bandbreedte geven dan dochter Chello...
Maar de @home helpdesk heeft tenminste een gratis nummer :). Dat maakt het wachten tenminste ook iets dragelijker (Als je ze tenminste nodig hebt)...

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Pc123
  • Laatst online: 15:46
150 kb/sec met Chello dan kan je HEEL ERG BLIJ ZIJN. Ik zou willen dat mijn chello aansluiting nog zo snel was, zo was het bij mij 2 maanden geleden ook nog. Maar nu 40 kb/sec met heel veel packageloss.

Verwijderd

Chello word echt steeds slechter, traag, packetloss, tieft om de zoveel uur er ff uit, bah

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 20:10
Op zondag 23 september 2001 20:05 schreef robbie007 het volgende:
ten zoals @home kan kopen?
Damn man wat zeur je nou ???
Chello heeft een max download van 1,5 mbit/s en dan ga jij nou zeuren over 100kb/s op een zondag.
Das juist supersnel voor op een zondag.

Volgens mij heb jij nog nooit een echt telefoonmodem gehad want jij weet het verschil tussen langzaam en snel niet.

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 23:23

Alpine

Twisted animator

Ik kan hier alleen maar dromen van die hoge snelheden. Ik zit op Casema Cable basic en daar haal ik maar 4 - 5 kb/s mee en de verbinding ligt er ook regelmatig uit.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tylerdurden/images/home.jpg

@HOME kabelmodem op een dinsdagnacht ... 'i rest my case' ;)

edit:
P.S : cablnut RULES !! ( 4.02 dan wel heh )

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:11

RvV

Op zondag 23 september 2001 22:23 schreef stream_5 het volgende:
[afbeelding]

edit:
Zulke snelheden haal ik amper op mijn 100mbit netwerk.

Y'24

Verwijderd

ok ok ok ik geef toe , ik heb deze snelheden maar enkele keren ( s'nachts ) gehaald , maarja ze bleven wel stabiel hangen tussen de 1 en de 2 mb ... en voor al jullie chello / casema ventjes raad ik cablenut aan ( www.cablenut.com ) , schroeft je verbinding met zo'n 110% omhoog ( hier tenminste wel :) )

Verwijderd

Op zondag 23 september 2001 21:03 schreef Janoz het volgende:

[..]

Maar de @home helpdesk heeft tenminste een gratis nummer :). Dat maakt het wachten tenminste ook iets dragelijker (Als je ze tenminste nodig hebt)...
Heb laatst na 2 uur de hoorn er maar op gegooid :)
duurde me iets te lang.

Verwijderd

[afbeelding]

edit:
Sommige mensen zijn zo dom dat ze dit geloven. als jij lang wacht met op save as drukken, download je modempje het bestandje al lekker. Dus jij klikt het bestandsnaampje aan en jij denkt jippie wat gaat dit snel, maar IE was al lang bezig met downloaden en geeft dus nu de verkeerde snelheid weer.

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

ik heb ook chello van upc en er zijn veel storingen geweest maar de laatste 2 maanden niet meer en
je moet niet altijd chello de schuld geve want de server waarvan je download kan oo0k langzaam wezen

• Pc123
  • Laatst online: 15:46
Op zondag 23 september 2001 23:31 schreef senater het volgende:
ik heb ook chello van upc en er zijn veel storingen geweest maar de laatste 2 maanden niet meer en
je moet niet altijd chello de schuld geve want de server waarvan je download kan oo0k langzaam wezen
Hier is het de laatste maanden juist enorm brak. En we hebben het over de test server van UPC, dus gewoon het interne netwerk.

• QyRoZ
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-06 09:33

QyRoZ

Just Q it!

Ik wordt zo moe van al die zeikerige mensen die zeggen 'ik haal maar 100 k per seconde en nu ga ik dood'. GET A LIFE! Niet zeuren en koop een 56k6 modem. Of een 28k8 modem zoals ik bij mn ouders heb, de lijnen daar zijn zo brak dat ie niet sneller wil. En dat heb ik 3 jaar gehad.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:13
Op zondag 23 september 2001 20:05 schreef robbie007 het volgende:
Goed, ik woon dus in Maaheeze, zo'n 14 KM van Eindhoven af.
Wij hebben hier UPC dus chello, wat ik nu ook heb.
Erg leuk was dat 2 jaar geleden toen wij aangesloten werden, we waren de eersten van het dorp. En wat was het snel...

Later [lees:jaar geleden] Kwamen er meer mensen op, en meer, en meer.
Totdat een paar weken gelden iedere keer Chello eruit viel ,je weet wel 5 seconden ofzo, erg leuk als je een ftp server hebt die geen downloads resumed.

Ik kan hier simpel weg niet meer tegen, die langzame snelheid, die storingen.

* Martijn Is het jullie al opgevallen. Chello heeft de [gratis] storingslijn afgesloten. Dus moet je perse de 0900 lijn bellen, smerig gewoon :r .

En 8 KM verder op hebben ze @home, van Essent. En snel dat dat is terwijl het goedkoper is.

Klopt het nou dat binnenkort ik via het UPC netwerk ook concurenten zoals @home kan kopen?
Wat ben jij een ongelooflijke ZEIKERD :r :r :r
Ik woon in Eindhoven, en heb zo ongeveer ook die snelheden, wat is het probleem nou man? Toen ik de topic titel las, dacht ik van, oh zal wel traag zijn, maar je haalt gewoon meer dan 5* hetgene dat Chello garandeert, je moet dus gewoon niet zeiken !

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:13
[afbeelding]

edit:
Kun je erg stoer over doen ofzo, maar HET KAN GEWOON NIET !!! Ook niet met @home... De snelheid is daar MAX. 5Mbit/s en das dus zo ongeveer 625kByte/s, meer dus gewoon NIET, dat het lijkt dat je dat haalt ligt gewoon aan de onnauwkeurigheid van die programma's en aan de resume functies, die denken dat de 400MB die je in een uur gedownload hebt, je opeens in een seconde binnengehaald hebt... Kant en klare onzin dus...

• PolarBear
  • Niet online
Op zondag 23 september 2001 22:09 schreef JJE het volgende:

[..]

Damn man wat zeur je nou ???
Chello heeft een max download van 1,5 mbit/s en dan ga jij nou zeuren over 100kb/s op een zondag.
Das juist supersnel voor op een zondag.

Volgens mij heb jij nog nooit een echt telefoonmodem gehad want jij weet het verschil tussen langzaam en snel niet.
Kan Femme hem geen limit geven op zn bandbreedte op GoT en Tweakers.net. Laten we zeggen zo'n 5 kb/s (8> >:)

Verwijderd

Sommige mensen zijn zo dom dat ze dit geloven. als jij lang wacht met op save as drukken, download je modempje het bestandje al lekker. Dus jij klikt het bestandsnaampje aan en jij denkt jippie wat gaat dit snel, maar IE was al lang bezig met downloaden en geeft dus nu de verkeerde snelheid weer.
no offense tegen jullie allemaal maar ik heb 1 : niet eerst twee uur zitten wachten op jippie :? , 2 : het ging gewoon zo , niet zeiken en als je me niet gelooft dan kom je zelf een keertje op een doordeweekse nacht langs ...

• FireStarter
  • Laatst online: 22-05 14:08
Op maandag 24 september 2001 09:27 schreef Martijn het volgende:

[..]

Wat ben jij een ongelooflijke ZEIKERD :r :r :r
Ik woon in Eindhoven, en heb zo ongeveer ook die snelheden, wat is het probleem nou man? Toen ik de topic titel las, dacht ik van, oh zal wel traag zijn, maar je haalt gewoon meer dan 5* hetgene dat Chello garandeert, je moet dus gewoon niet zeiken !
Volgens mij ben jij ook een zeikerd wanneer je in een klas komt waar de meeste mensen met 400 KB/s kunnen downloaden. Terwijl jij meer betaald, dit is gewoon oneerlijk, en dit komt door...........ja uuuuuuhmmm UPC, ja dit komt door UPC. En nog meer, en nog meer, steeds meer mensen komen op het netwerk totdat het gewoon een keer te veel word. Ennatuurlijk de vraag, hoelang duurt het nog tot UPC faiet gaat?

w00t

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:45
als u goed naar het plaatje keek zag u dat het van een lokaal door windows zelf toegewezen ip kwam :)

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 19:42 schreef robbie007 het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij ook een zeikerd wanneer je in een klas komt waar de meeste mensen met 400 KB/s kunnen downloaden. Terwijl jij meer betaald, dit is gewoon oneerlijk, en dit komt door...........ja uuuuuuhmmm UPC, ja dit komt door UPC. En nog meer, en nog meer, steeds meer mensen komen op het netwerk totdat het gewoon een keer te veel word. Ennatuurlijk de vraag, hoelang duurt het nog tot UPC faiet gaat?
Shhhiiiiiiiiiiit!!!!!!
Ik zat in een klas waar iedereen kabel had behalve ik. Ik had zo'n isdn verbinding en de rest kon allemaal films downloaden met de meest fantastische snelheden waar ik alleen maar van kon dromen. Man, jij mag hartstikke blij zijn met zulke snelheden. En je mag allang blij zijn dat je 24/7 online kan zijn. Ik moet altijd wachten tot 19.00 uur voordat ik eindelijk een keer online kan. Jij hebt tenminste geen last van piek en dal tarieven en al die torenhoge telefoonrekeningen!!!!!

Zo dit lucht op :P

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 21:32

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 24 september 2001 09:30 schreef Martijn het volgende:
Kun je erg stoer over doen ofzo, maar HET KAN GEWOON NIET !!! Ook niet met @home... De snelheid is daar MAX. 5Mbit/s en das dus zo ongeveer 625kByte/s, meer dus gewoon NIET, dat het lijkt dat je dat haalt ligt gewoon aan de onnauwkeurigheid van die programma's en aan de resume functies, die denken dat de 400MB die je in een uur gedownload hebt, je opeens in een seconde binnengehaald hebt... Kant en klare onzin dus...
Voor het merendeel gelijk alleen is jou 5 Mbit/sec 'slechts' 3,8 Mbit/sec dus ca 480 kb/sec max ;)

Verwijderd

[afbeelding]

edit:
VERTEL wat heb jij gedaan dat het ZO snel gaat DAM

Verwijderd

het was GEEN lokaal ip , ik weet niet meer welke server het was maar het was een ftp server ( en nee ik zat niet lokaal op het netwerk ).

voor wie mij niet gelooft , pleur cablenut maar op je pc en merk het verschil ( casema etc. schiet echt omhoog ) ...

ik zeg niet dat ik deze snelheden elke keer heb , dit was gewoon een uitschieter ... ik heb er wel meerdere gehad maar niet tegen de 3.x mb , anyway ik maak misschien nog wel wat screenies als er weer wat aan de hand is

• Sick Nick
  • Laatst online: 11:57

Sick Nick

Drop the top!

Op maandag 24 september 2001 19:50 schreef Weps het volgende:
als u goed naar het plaatje keek zag u dat het van een lokaal door windows zelf toegewezen ip kwam :)
Whehehehehe Busted!!

Ik kan ook wel een screenie maken van een download met 20 MB per seconde, dan download ik gewoon wat van m'n eigen interne server. Dan zal je zien hoe snel chello is >:) (Overigens haal ik hier wel altijd de max, +/- 185 KB/.sec en de upstream van 16 haal ik ook/

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 21:32

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 25 september 2001 10:46 schreef stream_5 het volgende:
ik zeg niet dat ik deze snelheden elke keer heb , dit was gewoon een uitschieter ...
Ja van de brakke windows snelheidsmeter :+ Sorry wat jij daar laat zien KAN gewoon niet. Echt :Y)

Verwijderd

[afbeelding]

edit:
Dit is bullshit :)
Pagina: 1