Maar bij mij is ie tering traag met laden ... voor sys-specs zie sig
Verwijderd
altijd leuk om wat in-game actieplaatjes te zien
maar hij is wel bruut dus?
beterz, kopen
Thy will see the light...
Leuke levels en zeer gevarieerd. Je speelt o.a in Hollywood (komen Terminator, Rambo en Magnum je helpen :0), London, Paaseiland, de maan, Traselvanie, Sydny, een oertijdperk 65 miljoen jaar geleden (tegen dino's
Yuri is vrij sterk, al heeft die weinig aanvalsunits. Je moet het echt hebben van sterke units die je van je tegenstanders jat. De vliegende schotel die Yuri heeft is vrij krachtig. Door boven een powerplant te hangen haal je alle stroom van de basis en kan je rustig aanvallen, boven een refinerie jat je geld. En dan kan die nog aanvalen met een laserbeam. Jammer dat die geen eigen campain heeft
Nieuwe units Allies : Je krijgt een Robot Factory waarmee je robottanks kan bouwen die ongevoelig zijn voor Yuri's power. Wel zorgen dat je genoeg power hebt anders vallen ze uit. Daarnaast kan je een soort supertransport kopen. Je vervoert units die tegelijk kunnen blijven schieten. Erg krachtig in een aanval aangezien die gewoon over tanks heenrijd
Campain van de Allies is. Je speelt telkens met een andere side en krijgt in verschillende missies de tankkiller, Grand Canon of Eagle Jets beschikbaar.
Sovjets zijn niet zo krachtig tegen Yuri. Mijn eigen tanks werden iets te vaak overgenomen waarna ze mijn eigen units trashte. Je hebt nu wel een toffe heli die je als artillerie kan deployen.
Campain Sovjets is leuker dan die van de Allies vond ik, vooral de maanmissie is vrij apart (helaas erg makkelijk)
Kortom, zeker een leuk spel. Gaat nog veel gespeeld worden in multiplayer
De russen hebben wel wat tegen Yuri's ==> spinnen...
Alleen de physic tower weet ik nog niks tegen.
En Boris is erg cool.
Yuri Prime is nu standaard te bouwen en kan gebouwen afpakken, alleen hij moet wel errug dichtbij komen.
Er is ook zoiets als een industrial plant, maar wat dat doet weet ik nog niet precies.
Toch wel een leuk spel
Verwijderd
had hem namelijk verkocht, blijkt na de downlaod dat je RA2 moet hebben
Dan kom je er dus niet in. Het is op verschillende pc's gebeurt en soms was het na een reinstall van het complete spel voorbij, maar pas dus wel op met je serials!
Bij RA2 mochten er 2 serials die gelijk waren in een game, omdat je 2 cd's had, dat feestje is nu dus blijkbaar afgelopen.
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
dikzak
Verder is het idd zo dat ie pas in oktober hier in de winkels ligt (ivm WTC enzo, vanwege oorlog en dat soort gedoe)
Als je allied bent hebbie die mind control torens zo weg met je prism tanks, verder zijn de snipers vet handig en honden ook tegen die yuri cloontjes. Als sovjet heb ik nog niet geprobeerd maar zal ik binnenkort wel ff doen, wat ik dus kutdingen vind zijn die Boomers van de sovjet. Die raggen zo ff je hele basis aan gort.
Verder zijn die Yuri gebouwen enzo wel leuk
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Dat is echt het grootste minpuntje van die algehele reeks, het is te makkelijk. Ik wil moeite moeten doen.
Verwijderd
Ik ga hem 100% ZEKER kopen alssie uitkomt, maar wilde alvast beetje 'proeven';)
Ik vind het ook f*cking stoer dat nu elke unit een eigen 'voice' heeft...
Niet zoals in RA2 dat je Harrie (Harvester) hetzelfde klonk als je tanks... nu hoor je ook echt dat je een Harrie hebt geselecteerd...
Zo ook met de Prism-tank enzo ... een klein detail, maar wel 'worth the money'
Daarnaast is het idd handig om te kunnen selecteren in Multiplay waar je begint... en daarnaast kan je ook selecteren, wie bij wie hoort... zodat je meteen kan Ally'en... en niet hoeft te wachten tot in het spel...
Op zich is het wel weer ff wennen om weer nieuwe strategieën te bedenken, maar is ook wel weer leuk
Trouwens, op mijn comp (zie specs) draait ie gewoon perfect... net zoals RA2... en op de comp van m'n broertje (PII 366 met 130 Mb RAM erin) draait ie ook soepel...
Het opstarten ofzo duurt ook niet lang, net zolang als met RA2...
Het enige verschil doordat het een RIP is (gedownload dus), is dat in Multiplay nu ook de Navy SEALS beschikbaar zijn en dat hoort (volgens mij) niet zo te zijn
Nou, ik ga weer gamen...
Groet,
Skar
En de reden waarom het spel uitgesteld was omdat de doos opnieuw gemaakt moest worden !! Want op de eerste versie zag je volgens mij de WTC in fik. En dat vond men bij westwood niet zo geslaagd !!
Anders kwam ie deze donderdag al ipv 2 weken later
Ik vraag me af waar jullie die rip's vandaan halen aangezien niemand die echte versies hebben ! Afijn ik hou ermee want het is verboden om warez te vragen
dikzak
Verwijderd
naja de filmpje zijn weer ne zo vaag geacteerd als ra2 zelf
ik vind het ZOOOO meesterlijk dat je je standaard soldaatjes moet gebruiken om dingen te bemannen (zon pillbox moet je bv zelf mannetjes in stoppen) en dat je je mannetje in een civilian building kan zetten en dat ze van daaruit de tegenstander platschieten
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Kvind het wel kut dat ie is uitgesteld :(:(
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Shield force kun je gebruiken als de tegenstander yuri je slave miners weer eens gemuteerd heeft... dan kun je ff de mines onkwetsbaar maken...Op maandag 24 september 2001 14:24 schreef Timocos het volgende:
Het is idd een zwaar cool spel maar ik xnap nie wat dat shield force voor nut heeftMaar vooral het Yuri leger vind ik zwaar cool. Maar bij mij op mijn Pentium 3 450 loopt ie ook zwaar soepeltjes. Ik ga hem zekers kope.
Ik gebruik deze van internet gewoon als Beta en kijken hoe tof hij is doe ik met de meeste games die ik tof vind.
Kvind het wel kut dat ie is uitgesteld :(:(
ontzettend toffe units, die Yuri Prime is echt goed, een paar Mastermindjes erbij etc..
alleen multiplayer werkt niet, zegt ie invalid serial??!, wie kan me helpen?
Uhm dat zei ik netOp maandag 24 september 2001 21:48 schreef GandalfTheGrey het volgende:
Ik heb m ook, zeker lachen, vooral met Yuri..
ontzettend toffe units, die Yuri Prime is echt goed, een paar Mastermindjes erbij etc..
Je kan niet 2 dezelfde serials in een game proppen, ik hen 2 maal dezelfde ingevuld (Ra2 en YR) en dat werkt, maar mijn broertje kan er nu dus niet bij, omdat hij bij RA2 ook MIJN serial gebruikt heeft (dat mocht ook).
Je moet RA2 compleet uninstallen, regcleaner gebruiken of iig alle westood entries verwijderen, en opnieuw instaleren met een andere serial!.
Dan moet ie het doen, suc6.
ps. het is de moeite imo waard
Nope, dan ontploft de boel na 30 sec.Op maandag 24 september 2001 22:08 schreef GandalfTheGrey het volgende:
ik heb ook dezelfde serial inderdaad gedaan, maar als ik wil dat die t online doet, kan ik dan niet Yuri uninstallen en die serial veranderen?
"Mastermind on the move" ghe ghe ghe....Op maandag 24 september 2001 21:48 schreef GandalfTheGrey het volgende:
Ik heb m ook, zeker lachen, vooral met Yuri..
bij mij niet, hij zegt nog steeds invalid serial??Op maandag 24 september 2001 22:17 schreef Peewee het volgende:
[..]
Nope, dan ontploft de boel na 30 sec.
Wanneer dan? Tijdens multiplayer of in het gewone spel.Op dinsdag 25 september 2001 15:38 schreef GandalfTheGrey het volgende:
[..]
bij mij niet, hij zegt nog steeds invalid serial??
De oplossing bij multiplayer voor ons was: spel uninstallen en dan de reg keys verwijderen. (Westwood keys) en dan het spel er opnieuw op met andere serial.
Bij ons was de YR serial random en maakte dat niet uit.
Dan gelijk maar ff opeisen ergens....
Verwijderd
eigenlijk zou die al uit ziin, maar door ramp issie uitgesteld... ik heb een ISO, maar die sta ik niet af..Op woensdag 26 september 2001 13:19 schreef Sundead het volgende:
Ist dit mooie spel al ergens verkrijgbaar hier in NL??
Dan gelijk maar ff opeisen ergens....
en ik koop em ook zodra die uit is... om de collectie volledig te maken
Verwijderd
weet iemand hoe ik mijn Yuri werkende krijg.. aantal lui spelen m al online??!Op woensdag 26 september 2001 16:22 schreef GandalfTheGrey het volgende:
Bij 't multiplayen, ik moet dus alles uninstallen??? en de regkeys verwijderen?? dan installeeer ik opnieuw en dan maakt die toch weer regkeys aan?
Ik vindt van dat maanlvl wel kicke
En die ufo van yuri zijn kl*te dinge die kunnen centen jatten! Vlieg ff over iemand z'n refinery en voila weg zijn cente!
de Yuri Side vind ik echt tof
maarem hoe play ik m online : invalid serial?!
Verwijderd
tja dat krijg je met die rips, koop m gewoon origineel
Deze plek is te koop.

Klik op het plaatje voor het hele scherm ..
Ik heb C&C, Tiberian Sun, RA, RA2 allemaal orgineel dus ik ga deze ook zeker halen
Het rare is dat die cd niet in mijn DVD speler wilt afspelen maar alleen in mijn writer. Heeft iemand hier een verklaring voor ?
dikzak
dikzak
Nee is geen beta.Op vrijdag 28 september 2001 15:36 schreef SPOXER het volgende:
is dat een beta. Zeker via internet
Verwijderd
En nee die ISO is geen beta. Die eind filmpjes zijn zeker de moeite waard !
dikzak
Probeer mijn mod...Op maandag 24 september 2001 11:09 schreef Gordijnstok het volgende:
En nog steeds vind ik hem niet moeilijk genoeg![]()
Dat is echt het grootste minpuntje van die algehele reeks, het is te makkelijk. Ik wil moeite moeten doen.
http://www.eaglered.net
Ik ga hem ook kopen maar ik kan niet wachten...
Kan iemand mij mailen of icqen waar ik hem kan krijgen???
PLEASE?!?!?
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...
Niet vragen naar warez plz ..Op vrijdag 28 september 2001 23:18 schreef MTops het volgende:
Ik ga hem ook kopen maar ik kan niet wachten...
Kan iemand mij mailen of icqen waar ik hem kan krijgen???
PLEASE?!?!?
Verwijderd
sinds wanneer ben jij mod?Op zaterdag 29 september 2001 00:17 schreef Bomberman het volgende:
[..]
Niet vragen naar warez plz ..
Sinds wanneer moet je mod zijn om iemand te vragen niet naar warez te vragen zodat dit draadje niet gesloten wordtOp zaterdag 29 september 2001 00:33 schreef Chocopuff het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij mod?
Verwijderd
Ben je blind ofzo? lees de 3 posts boven jouw post isOp zaterdag 29 september 2001 12:36 schreef Chello200 het volgende:
Exacto !!
Contact me via ICQ !
Eh je begrijpt hem verkeerd denk ik, hij bedoelt dat MTops hem via ICQ moet benaderen ipv het te posten hier op GoTOp zaterdag 29 september 2001 14:03 schreef Terr het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo? lees de 3 posts boven jouw post is
Verwijderd
Sinds wanneer moet je mod zijn om dit te zeggen?Op zaterdag 29 september 2001 00:33 schreef Chocopuff het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij mod?
Ja IDD !!Op zaterdag 29 september 2001 14:12 schreef Bomberman het volgende:
[..]
Eh je begrijpt hem verkeerd denk ik, hij bedoelt dat MTops hem via ICQ moet benaderen ipv het te posten hier op GoT.. tenminste zo begrijp ik het.
Precies
Ik doe nix fout hier !
dikzak
zeker!! ik kan alleen nog steeds niet multiplayen..Op vrijdag 28 september 2001 22:13 schreef Chello200 het volgende:
Zoiets heet SKIRMISH !
En nee die ISO is geen beta. Die eind filmpjes zijn zeker de moeite waard !
dikzak
Vet vet vet vet vet supper vet .
Ik vond het gedeelte met de russen wel het moeilekst ven de 2 .
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Maar je had gelijk ik had 14 missies in 2 dagen uitgespeeld. Maar ik ga wel de origineel nog is halen. moet mijn collectie volledig maken !!
dikzak
zo neit meer aanhoren........
maar klopt het dat het maar 7 missies zijn ofzo
laatste missie is een kapot maken en dan al yuri's troepen
je begint met een russishe basis en daarna krijg je een allied basis erbij per chronosphere
als je dit heb uitgespeeld dan komt yuri in een isolatie cel ofzo (zie je in het filmpje)
na het filmpje hoor ik alleen maar muziek en heb een zwart beeld, als ik dan op esc druk kom ik weer in het hoofdmenu
is dit de laatste level van de allies
ik krijg gelukkig ook aftetiteling.. ik wil zo graag dit multiplayenOp zondag 30 september 2001 16:04 schreef Bomberman het volgende:
Jah .. ik krijg een aftiteling ipv zwart beeld.
Wat raar dat je niet kan multiplayerenOp zondag 30 september 2001 19:34 schreef GandalfTheGrey het volgende:
[..]
ik krijg gelukkig ook aftetiteling.. ik wil zo graag dit multiplayen
Netwerkinstellingen wel goed ingesteld?
Vette aanrader dit spel maar gooi absoluut je virusscanner uit!
Bij mijn op een AMD 800 scheelt het dik 5 minuten!!!
Stats!
Disce Ut Semper Victurus, Vive Ut Cras Moriturus
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Hier zit ik nu een beetje vast.
Bull... het zit gewoon zo... je hebt een crack versie, illigaal.. als er op westwood online meer dan 2 mensen met het zelfde serial zitten dan wordt die serial gebanned! Dus leen nooit serials uit, vooral niet aan bekenden! hehe maar het is een crack en je daar gewoon elk serial invullen, maakt niet uit!Op donderdag 27 september 2001 19:12 schreef KeeZ.TI het volgende:
naar mijn weten laat westwood nog geen mensen toe op mp servers, helaas
tja dat krijg je met die rips, koop m gewoon origineel
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Nee hoorOp zaterdag 06 oktober 2001 18:09 schreef SPOXER het volgende:
volgens mij zijn de eerste 3 screens van red alert 2. Niet de add on. Deze screens zijn van de missie waarin je de mirage tanks voor het eerst krijgt
wat was die irritant zeg, duurde veels te lang
maar ik heb het spel nu helemaal uitgespeeld en was wel leuk
alleen jammer van het super lange laden van levels
Zal wel weer ILLEGAAL gedowned zijn en dat vindt ik niet echt leuk, aangezien jullie allemaal zogenaamde Red Alert fan zijn.
Wacht gewoon FF een paar weken en koop dan het spel gewoon op de LEGALE manier,wil je.
Verwijderd
wat nou. waarom zo udne we hem NU NOG NIET MOGEN SPELEN. Als echte fans kopen we hem (ik wel tenminste) straks ook gewoon, aangezien ik wel de multplayer optie wil hebben.Op zaterdag 06 oktober 2001 22:50 schreef Solid_Seal2 het volgende:
Hoe spelen jullie een spel uit die nog niet eens in de winkels ligt.
Zal wel weer ILLEGAAL gedowned zijn en dat vindt ik niet echt leuk, aangezien jullie allemaal zogenaamde Red Alert fan zijn.
Wacht gewoon FF een paar weken en koop dan het spel gewoon op de LEGALE manier,wil je.
Jullie moeten niet zoveel zeiken, je kan er gewoon niet tegen dat er sommige mensen zijn die het eerder hebben gespeeld dan jij !!!
dikzak
Hehe inderdaad jaOp zondag 07 oktober 2001 11:00 schreef Chello200 het volgende:
... je kan er gewoon niet tegen dat er sommige mensen zijn die het eerder hebben gespeeld dan jij !!!
Toevallig wel ja, ik heb AL mijn software legaal !!Op zondag 07 oktober 2001 11:44 schreef Bomberman het volgende:
[..]
Hehe inderdaad ja.. ik heb hem ook al uitgespeeld maar ik heb hier ook alle games van C&C tot RA2 en Emperor orgineel liggen. Ik ga die Yuri ook echt wel halen (online met die nieuwe units .. beter!). En ga me nou niet vertellen dat jij al je software legaal hebt ..
Van OS tot games, ik heb ze eerst uitgetest mbv ISO & cracks. En als ik ze goed vond kocht ik ze !
dikzak
Precies mijn kameraad Ultrawuft heeft gelijk! Ik ga em zeker wel kopen ja!!! Check my bijscriftOp zaterdag 06 oktober 2001 23:34 schreef Nephilium het volgende:
[..]
wat nou. waarom zo udne we hem NU NOG NIET MOGEN SPELEN. Als echte fans kopen we hem (ik wel tenminste) straks ook gewoon, aangezien ik wel de multplayer optie wil hebben.
Je OS legaal??? Da's pas piraterij! Microsoft beetje gaan betalen voor een shit O/S.... Kennen jullie South Park the Movie Bigger Longer Uncut? Nou wat ze daar met vriend Bill Gates doen staat me wel aan (dit's is trouwens niet bedoeld als flamebait)Op zondag 07 oktober 2001 13:08 schreef Chello200 het volgende:
[..]
Toevallig wel ja, ik heb AL mijn software legaal !!
Van OS tot games, ik heb ze eerst uitgetest mbv ISO & cracks. En als ik ze goed vond kocht ik ze !
je spreekt jezelf tegen :Op zondag 07 oktober 2001 13:08 schreef Chello200 het volgende:
[..]
Toevallig wel ja, ik heb AL mijn software legaal !!
heb ze eerst uitgetest mbv ISO & cracks
iso's en cracks zijn niet erg legaal!!! wat ben jij een ontzettende FRIKANDEL!!...ei
Het is FRIET!
Ok ik heb niet alles LEGAAL (OS) behalve alle C&C games daar heb ik net zo lang op gewacht tot ze in de winkel lagenOp zondag 07 oktober 2001 11:44 schreef Bomberman het volgende:
[..]
*knip*
En ga me nou niet vertellen dat jij al je software legaal hebt ..
Want een spel als die van C&C(dus alle C&C spellen ook EMPEROR) vindt ik dat je daar op moet wachten
heb nu wel het orgineel maar kan nog niet netwerken.
heb minimaal nog een serial nodig.
Is er een een gen bekend ?
Wie ben jij om zulke dingen over mensen te zeggen ?!
Ken je ze persoonlijk ? NEE !
Ik had het spel ook 1 maand geleden gedownload en ik heb hem vandaag gekocht !!!
Dat jij het spel niet kon downloaden hoef je niet meteen iedereen af te kraken die het wel heeft gedaan !
Er zitten misschien hier een paar mensen bij die het toch niet gaan kopen maar dat is geen reden om iedereen over 1 kam te scheren !
dikzak
Verwijderd
hij zegt bij mij: "invalid serial" wat nu..Op zondag 23 september 2001 21:43 schreef Peewee het volgende:
Wat wel interresant is: In een mulitplayer hebben we al een paar keer last gehad van de volgende error: 'There is already a player with your serialnumber in the game'.
Dan kom je er dus niet in. Het is op verschillende pc's gebeurt en soms was het na een reinstall van het complete spel voorbij, maar pas dus wel op met je serials!
Bij RA2 mochten er 2 serials die gelijk waren in een game, omdat je 2 cd's had, dat feestje is nu dus blijkbaar afgelopen.
werkt dit??? of niet? anders voor niks alles uninstallen etc... en wat is dan een goede regcleaner?Op maandag 24 september 2001 22:04 schreef Peewee het volgende:
[..]
Uhm dat zei ik net
Je kan niet 2 dezelfde serials in een game proppen, ik hen 2 maal dezelfde ingevuld (Ra2 en YR) en dat werkt, maar mijn broertje kan er nu dus niet bij, omdat hij bij RA2 ook MIJN serial gebruikt heeft (dat mocht ook).
Je moet RA2 compleet uninstallen, regcleaner gebruiken of iig alle westood entries verwijderen, en opnieuw instaleren met een andere serial!.
Dan moet ie het doen, suc6.
ps. het is de moeite imo waard
Verwijderd
Mwha valt wel weer mee, ik ben niet echt diehard RA2'er maar ik kan nog steeds 2 a 3 brutals op hard aanOp zondag 23 september 2001 19:40 schreef Mastermind het volgende:
Ik heb 'm! Hij is zeeeer bruut! Computer is een stuk sterker nu!