Dikke scheit Sb Live met microfoon

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Kan iemand mij misschien helpen want ik krijg de scheit ervan dat ik de heletijd als ik mijn microfoon wil gebruiken de mic boost uit en aan moet zetten voordat er geluid uit komt (anders ook maar dan 20 db minder en dat is dan vrijwel niks). Ik speel vaak counterstrike met wars enzo (via battlecom, met nieuwe versie via counterstrike zelf). Ik loop met Win2k en er is niks mis met mijn plantronics Headset (nee niet die van microsoft gamevoice, ik heb er 1 die wel je hele oor beslaat)
PLEASE HELP ME
ps: ik heb zon kut sb live kaartje, volgens mij is het een sb live value (zon bagger goedkoop kutding)

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
lol, ga ff een film kijken en relax :D

heb je liveware er op staan??
Zoja flikker die er af en zet alleen de drivers dr op.

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Ik heb net een film gekeken de matrix voor de 500ste keer, hmmm misschien is dat het probleem. Ik heb alle nieuwe software van de drivers erop staan zoals playcenter 2 en dat soort crap. Volgens mij hoort liveware daar ook bij ja. Zou dat echt helpen of zal ik misschien beter een ander kaartje kunnen kopen want ik wil er toch een die a3d heeft. Zat te denken aan de fortisimo 2?? is dat ook een optie of draaf ik dan door??

• Hyperbird
  • Niet online
Op zondag 23 september 2001 19:24 schreef WiXX het volgende:
Ik heb net een film gekeken de matrix voor de 500ste keer, hmmm misschien is dat het probleem. Ik heb alle nieuwe software van de drivers erop staan zoals playcenter 2 en dat soort crap. Volgens mij hoort liveware daar ook bij ja. Zou dat echt helpen of zal ik misschien beter een ander kaartje kunnen kopen want ik wil er toch een die a3d heeft. Zat te denken aan de fortisimo 2?? is dat ook een optie of draaf ik dan door??
Je kan natuurlijk een andere kaart uitzoeken omdat je a3d wil, maar alleen voor het mic probleem zou ik geen andere kaart kopen.

Knikker eerst alle troep op je pc waar creative voor of achter staat er af, dus ook de drivers.
Ga dan naar http://www.sblive.com en zoek naar de drivers only, zet die er op, mischien verhelpt dat je probleem.

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
HMM goed idee dat gaan we dus maar eens doen, er zijn dus geen andere mensen met hetzelfde probleem???

• Hyperbird
  • Niet online
Op zondag 23 september 2001 19:32 schreef WiXX het volgende:
HMM goed idee dat gaan we dus maar eens doen, er zijn dus geen andere mensen met hetzelfde probleem???
Ik iig niet, ik gebruik mn mic eigenlijk ook nooit :+

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Is een prob wat wel vaker langsgekomen is (search! :o).

[topic=56968/1/100]

Er is niet echt een oplossing voor, behalve een hardwarematige. Middels een Versterker of een mengpaneeltje.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.