Toon posts:

waarom is mijn muis zo traag?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakervrienden,

Ik heb sinds kort een PIII 667/133 best een fijne cpu op een asus cusl2 mamaplank! Mijn muis is raar aan het doen.
Ik heb er nooit last van gehad maar sinds kort als ik een nieuw vester open in Explorer 6 dan kan ik mezelf een RSI arm muizen maar vooruit gaan gaat langzaam! Ik heb de nieuwste mouseware erop gezet (Logitech) maar zonder resultaat! Kan het aan explorer 6 liggen of is mijn windows 98se vervuilt en moet die opnieuw geinstalleerd worden?
Iemand een idee! Thanks

• rubby
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

rubby

How are YOU doin'

Ik heb ook wel eens zoiets gehad. Net alsof je CPU maximaal tekeer gaat en dus niet veel tijd voor je muis heeft. Dat lag toen aan de mousedriver. Ondersteunt die nieuwste driver WIN98? :?

• kermi011
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-06-2025
je kunt ook ff je muis opvoeren is ergens een proggie voor zalt wel ff zoeken

Verwijderd

dat kan heel goed aan mouseware liggen heb ook rare dingen meegemaakt en dat kwam door mouseware...misschien kun je een iets oudere versie gebruiken?
brakke gedoe ook altijd........
hier werkt 9.29.1 et best...........

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik kan weer bijkomen en genezen van mijn RSI.
Dat mouseware heb ik er afgedonderd. Maar probleem waas er nog steeds. Toen bedacht ik me opeens dat 512 goedkope mb geheugen in Windows 98se wel eens te veel kon zijn.
Na even zoeken op tweakers :P zag ik dat je mbv msconfig je geheugen in win98se kan verlagen, dus geheugen verlaag naaar 128mb en hij draait weer als een trein! hopelijk voor lange tijd! Tweakervrienden jullie worden weer bedankt voor de hulpvriendelijkheid! daar heb ik wat aan! :D

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Hmmz welk topic was dat dan precies?!?

/me is aan t zoeken maar kan het niet zo best vinden...

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• KNETTER2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01-2024

KNETTER2000

*zucht*

Dit heb ik ook zo af en toe.. lijkt het alsof je van de ene kant van je bureau naar de andere kant moet om naar je start button te komen..

Als het een cordless Logitech muis is dan moet je em ff opnieuw aanmelden(jeweetwel bij het mouseware menuutje, tabje corldess en dan connect plus het knoppie onder de muis).. Dan is het bij mij opgelost. Ik gebruik ook gewoon die mousewareshit van Logitech..

Is het er eentje met een staart.. dan weet ik het niet...

edit:

hmm
* KNETTER2000 ijlt wederom een flink stuk na en draagt wederom water naar de zee...

Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80

Pagina: 1