Mag in HK dan alles zomaar?

Pagina: 1
Acties:

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2024
Er wordt in de huiskamer toch slap gepost, dat het niet te geloven is dat hier mensen op het forum eerst 150 zinnige postings hebben kunnen doen op een technisch forum.
Na zoveel inspanning klapt het IQ van de gemiddelde tweaker kennelijk in.

Er wordt maar geteld, gestreden om de langste topics en wat al niet meer...

Ik hoop dat de HK nog eens een beetje een representatief beeld kan geven van het niveau van de gemiddelde tweaker, want momenteel is een een club lamlendige losbollen die ongegeneerd hun gang gaan.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

:D

amen :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Daar is de hk toch juist voor bedoeld, om alle onzinnige sh**t uit de tech te houden!!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/vogel.gif

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Ik ben absoluut voor het niet meetellen van de HK posts. Wat ze daar doen moet ik weten, maar het postcount vind ik persoonlijk toch een soort status hebben, maar op deze manier zegt dat niks meer.

• k7of9
  • Laatst online: 25-10 10:16
Ik hou best van een beetje onzin ter ontspanning, maar ik vindt dit:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/235252

wel weer heeeeel erg overdreven

heb er zelf ook 1 keer in gepost, maar sommigen overdrijven dan wel heel erg (page 4 bijv.)

Mijn fotografie en videografie

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 23 september 2001 19:15 schreef k7of9 het volgende:

Mwah, dat is nog van uitermate hoog niveau hoor, liever zoiets dan 'hoe hangt jouw wc-rol?'.

Virussen? Scan ze hier!

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 09:38
kom op mensen, de hk is er juist voor om alle onzin ik kwijt te kunnen, anders komt dat in de techfora en sg terecht, dat wil je ook niet

Maak je eigen poll

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op zondag 23 september 2001 18:55 schreef Zef het volgende:
Ik ben absoluut voor het niet meetellen van de HK posts. Wat ze daar doen moet ik weten, maar het postcount vind ik persoonlijk toch een soort status hebben, maar op deze manier zegt dat niks meer.
Klopt, daarom staat de HK-postaftrek hoog op de to-do. Geloof me maar dat er wat modjes mee bezig zijn en users als ik erop letten dat het to-do blijft en niet vergeten.

• k7of9
  • Laatst online: 25-10 10:16
kom op mensen, de hk is er juist voor om alle onzin ik kwijt te kunnen, anders komt dat in de techfora en sg terecht, dat wil je ook niet
Nee klopt, maar ik post ook onzin in de HK. Maar je kan posten over een onzinnig onderwerp dat hierdoor de nodige humor en vermaak oplevert, of je kan een stuk of 10 keer achter elkaar je naam posten.

Wie gaat nou zo'n topic als hierboven helemaal door zitten lezen? Niemand, het is een postcount-opkrik-topic. Terwijl ik wel de lol van een moppen-topic bijv. kan inzien.

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

HK is inderdaad niet zo heel erg hoog van niveau maar dat moet zo af een toe een keertje kunnen
Je hoeft er natuurlijk niet te komen
Maar ik vind het een prima middel om alle onzin topic's uit de tech forums te houden 8-)

Verwijderd

Op zondag 23 september 2001 19:16 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Mwah, dat is nog van uitermate hoog niveau hoor, liever zoiets dan 'hoe hangt jouw wc-rol?'.
:D

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op zondag 23 september 2001 19:15 schreef k7of9 het volgende:

heb er zelf ook 1 keer in gepost, maar sommigen overdrijven dan wel heel erg (page 4 bijv.)
Hear hear. Wat een butt topic. Ik heb het id dat sommigen daar zich na de 150 "tech" posts ook nooit meer in de rest v/h forum laten zien. Imho -> zouten met die butt-topics

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Ik ben hier ook zomaar voor m'n vrije tijd hoor,
normaal gezien kom ik hier voor P&W, maar een keer flinke onzin is op z'n tijd ook leuk ;)

Tis hier geen werk kamp.. :)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op maandag 24 september 2001 11:28 schreef hdd het volgende:
Ik ben hier ook zomaar voor m'n vrije tijd hoor,
normaal gezien kom ik hier voor P&W, maar een keer flinke onzin is op z'n tijd ook leuk ;)

Tis hier geen werk kamp.. :)
ok, imho is sjef hoelenpaper frituur onzin echt de limit. Dit topic en dat tel topic gaan daar ver ver overheen. Het hazes leidjes topic is ook onzin, maar wel leuk, net als r00tie en z'n so called vriendin topic.

Kom op hdd je weet best wat ik bedoel *D

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Als je alleen maar HK posts en totaal niet meer in Tech Fora dan krijg je dat wel te horen van de Crew.

Het is namelijk niet de bedoeling dat je alleen in de HK hangt en niks meer toe te voegen hebt aan de Tech fora.

Ik blader altijd van boven naar beneden in alle Tech fora af waar ik wat over weet of ik iets toe te voegen heb (ja ik ga niet als 20 ook nog eens zeggen wat hij moet doen als het al genoemd is) En daarna ff [SG] ed. af om tijd te killen en dan kijken of er weer gereageerd is of nieuwe dingen zijn toe te voegen.

Maar ja niet iedereen denkt zo.

There is no art to find the minds construction in the face

Pagina: 1