Toon posts:

EVERQUEST!! Ook gratis servers?

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Ultima online gespeeld, betaald, daarna waren daar wat gratis servers voor, daarna had ik Everquest gespeeld, betaald, zijn hier ook gratis servers voor? Ik heb wel weer zin om het te spelen, maar ik weet het niet zeker en om alweer meteen te gaan betalen..... :{

Verwijderd

Topicstarter
Niemand??

Verwijderd

Topicstarter
HELEMAAL NIEMAND EVERQUEST GESPEELD?

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 16:13 schreef iefje het volgende:
HELEMAAL NIEMAND EVERQUEST GESPEELD?
EQ SUX, Maar goed dat je voor die troep moet betalen, rukt toch al teveel spelers weg bij de echt leuke spellen (Tanarus)... Er zijn volgens mij geen gratis servers...

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

Bene

list incomprehension

Neuh, geen gratis servers. EQ (we weten nog steeds niet of het voor EverQuest of voor EQuipment staat :) ) is een beetje duf in vergelijking met de nieuwere MMORPGS daarbuiten.

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04-2025
Duf? moet je maar eens gaan spelen dan, en vooral met nieuwste uitbreiding, als je systeem tenminste aan de systeemeisen voldoet >:) .

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:29
Het lijkt me een cool spel, maar ik speel het niet omdat je er een maandelijks bedrag voor moet neerleggen.
Als er gratis servers waren (die er volgens mij NIET zijn) dan zou ik het wel spelen :)

The devil is in the details.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

EverQuest, ziet er leuk uit, maar ik ga niet het spel KOPEN, en een MAANDELIJKS bedrag betalen.

Speel liever RuneScape, gratis :) te downloaden op www.jagex.com, en gratis :) op 4 servers te spelen.

• Triple
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-05-2025

Triple

SWOK!

Er zijn geen gratis servers, en die zullen ook niet komen.

Je moet inderdaad naast de aanschaf ook betalen per maand, maar daar heb ik persoonlijk niet zo veel problemen mee.
Ik weet niet wat de kosten zijn om het hele gebeuren in de lucht te houden, maar kosteloos is het zeker niet!

Er zijn wekelijks updates/patches voor vernieuwingen, bugfixes en weet ik veel. Er is dus een heel team bezig met de constante ontwikkeling van de game.
Verder lopen er betaalde GM's rond die je bij troubles assisteren.

EQ is in mijn beleving echt de moeite waard om voor te betalen, dit is het eerste spel waarbij ik die mening heb.

Zo enorm veel kost het ook niet, eurotje of 11 per maand afhankelijk van de dollarkoers.

There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:29
Ik hoop dat je weet dat je nu een topic schopt dat meer dan anderhalf jaar oud is?
De concurrentie van Everquest is een stuk groter geworden met Asheron's Call 2, Dark Age of Camelot endergelijke en zal nog veel groter worden met WoW, Shadowbane, Star Wars Galaxies en ga zo maar door.
Dat je er een bedrag per maand voor moet betalen is minder, maar is het wel waard, dat vind ik ook :)
Maar volgens mij heeft de topicstarter al een andere MMORPG gevonden (zie z'n ondertitel) :P

The devil is in the details.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-01 12:59
Slotje. :P

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.