Weet iemand of deze cooler al ergens in Nederland te verkrijgen is? Ik kwam m tegen in de Anandtech cooler roundup september en hij lijkt me best wel goed. Ik kan m alleen nergens vinden.. Iemand een idee?
Verwijderd
Nee, volgens mij is deze heatsink nog niet verkrijgbaar in NL, maar daar zal verandering in komen over 1 weekje
Verwijderd
Aangezien OC-Shop een officiele reseller is van Alpha-producten, krijgt deze binnenkort de nieuwste generatie Alpha-heatsinks (PAL8045) binnenOp zondag 23 september 2001 18:46 schreef Oizo het volgende:
hoezo waar komt ie dan?
Verwijderd
Ik heb 'm ook nog niet, maar ik heb 'm alvast in m'n signature gezet (je bent de 1e die erop reageert
).
Reken er maar op dat ik 'm over 1 week wel heb. Als je ook interesse hebt, moet je er snel bij zijn, want die heatsinks worden slechts in kleine hoeveelheden geexporteerd
Reken er maar op dat ik 'm over 1 week wel heb. Als je ook interesse hebt, moet je er snel bij zijn, want die heatsinks worden slechts in kleine hoeveelheden geexporteerd
Ik ben er vooral in geinteresseerd omdat ie op het mobo wordt vastgeschroefd.. Heb hier namelijk het probleem dat het middelste lipje van mn socket is afgebroken, dus ik kan geen normale cooler meer gebruiken. Die Alpha leek me wel een heel mooi alternatief. Ik weet wel dat er ook coolers zijn die alle 3 de lipjes gebruiken, maar daar heb ik nog niet echt een goeie van gevonden..
Verwijderd
Ja, dat is ook van de reden dat ik deze Alpha PAL8045 kies. Niet dat er een lipje bij mij is afgebroken, maar gewoon omdat het beter vastzit. Bovendien kunnen er 80mm fans erop, dus meer koeling en minder herrieOp zondag 23 september 2001 19:53 schreef halu het volgende:
Ik ben er vooral in geinteresseerd omdat ie op het mobo wordt vastgeschroefd.. Heb hier namelijk het probleem dat het middelste lipje van mn socket is afgebroken, dus ik kan geen normale cooler meer gebruiken. Die Alpha leek me wel een heel mooi alternatief. Ik weet wel dat er ook coolers zijn die alle 3 de lipjes gebruiken, maar daar heb ik nog niet echt een goeie van gevonden..
Ik wissel trouwens mijn Silverado in voor deze koeler, dit geeft tevens aan hoeveel vertrouwen ik heb in deze nieuwe Alpha
Pagina: 1