Geen tv-out sinds nieuwe monitor

Pagina: 1
Acties:

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 10:06
Hallo mensen,

Kheb sinds kort een nieuwe monitor (NEC AccuSync 95F),
maar mijn tv-out doet het nu niet meer. Wat ik dus doe en voorheen ook deed (toen het nog werkte) is:
Display Properties, Settings/advanced, device selection, klik op tv en dan op apply, maar dan komt er geen beeld op mijn tv, sterker nog ik hou het beeld gewoon op mijn monitor. Krijg wel op monitor de melding vanne; "Your setting has been configured. Would you like to keep them?"
Ik kom er niet uit. Ik heb ook al TV Tool geprobeerd maar die crasht heel snel, krijg wel beeld, maar zonder goeie kleuren en helemaal uit het beeld zeg maar. Ik heb een Gainward GF2Pro/400.

Verwijderd

Alle oude drivers (beeldscherm adapters)verwijderd???

• BoNeZ99
Sorry voor de late reply, ben er niet geweest sinds laatste post. Ja, alle oude drivers waren er al uit.

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 21:45

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

en ook nieuwe drivers geinstalleerd neem ik aan?

Luxx

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• BoNeZ99
jep :D

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Dit klinkt bekend. Laat me raden: een niet-plug en play monitor vervangen door een wel plug en play monitor ?

Je moet pin 12 (dacht ik) er eigenlijk uitslopen... dat should do the trick maar is een beetje smerig. Je kan ook een D-SUB (standaard VGA connector) naar 5 BNC connector kabel kopen, als je monitor dat kan. Wordt uberhaupt de beeldkwaliteit beter van.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

• BoNeZ99
Ik had een Philips 107s, d8 dat ie ook plugguh&rossuh was, maar kweet het niet zeker. Deze zeker wel.

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 01:00 schreef SMAR het volgende:
Ik had een Philips 107s, d8 dat ie ook plugguh&rossuh was, maar kweet het niet zeker. Deze zeker wel.
waarschijnlijk wel, want mijn 3 jaar oude 107mb was het ook.

• BoNeZ99
Heeft er niemand enig idee?

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 12:20

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Het "vinkje" bij "naar bureaublad uitbreiden" bij je secondary device uitvinken misschien ??

XBL: theArthurrrr

• BoNeZ99
Waar staat dat, kan het niet vinden.

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 12:20

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Op je bureaublad rechtermuisknop klikken, instellingen selecteren, tabblad instellingen waar je je resolutie kan instellen. Als het goed is zie je 2 monitoren staan. Eerste is je monitor, 2de is je tv. Zorg dat je je tv selecteerd, en dan kan je dat vinkje uitvinken (linksonder, onder je kleusrinstellingen).
Ik ben nu op m'n werk, zal vanavond nog wel ff kijken of het echt klopt wat ik heb neergetikt.

XBL: theArthurrrr

Pagina: 1