And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
je hebt svideo en composiet en svideo is betere kwaliteit maar je tv moet em wel aankunnen, composiet heb ik zelf van 10m en geen problemen
maar op http://www.tvtool.de/english/cablefaq_e.htm ofzo staat een faq over kabels. dus kijk daar ff
zo nu heb je de preciese url
maar op http://www.tvtool.de/english/cablefaq_e.htm ofzo staat een faq over kabels. dus kijk daar ff
zo nu heb je de preciese url
eerder had ik composite video van 7 meter. dat zag er wel leuk uit, en is best acceptabel op mijn sony 54cm tv(1,5 jaar oud ofzo).
Nu heb ik s-video en ik moet zeggen dat het verschil tussen beide nogal groot is. het is echt veel scherper nu!
Me pa heeft nu 10m composite en dat is toch best wel en stuk vager dan de 7 meter die ik had. dus als je meer dan 7 meter wilt zou ik voor s-video gaan. Heb je gewoon minder last van storingen.
Nu heb ik s-video en ik moet zeggen dat het verschil tussen beide nogal groot is. het is echt veel scherper nu!
Me pa heeft nu 10m composite en dat is toch best wel en stuk vager dan de 7 meter die ik had. dus als je meer dan 7 meter wilt zou ik voor s-video gaan. Heb je gewoon minder last van storingen.
Ik denk niet dat de kabellengte echt heel veel uitmaakt. Dikke kans dat die ingang een impedantie heeft in de orde van 20kOhm. Dus een beetje kabelimpedantie maakt dan niet echt veel uit.
In het theater waar ik werk staan wel eens gigantische haspels met coax kabel voor het composite signaal. Echt heel wat langer dan jij zal leggen in je kamer
.
In het theater waar ik werk staan wel eens gigantische haspels met coax kabel voor het composite signaal. Echt heel wat langer dan jij zal leggen in je kamer
Doe zoals ik, koop een marmitek gigavideosetje en plaats je tv 30 meter verder
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Er is niet echt een maximum aan. Ik heb in het theater weleens een plasma scherm zien hangen met daaraan een DVD speler en een composietkabel van minimaal 30/40 meter. Beeld zag er opzicht nog best netjes uit (gezien omstandigheden).
Een kabel tot 15meter lijkt me eerlijk gezegd nog geen grote prob's opleveren. Laat zo'n kabel dan maken bij een lokale hifiboer, want standaard gaan ze niet verder dan 5-10 meter
.
Een kabel tot 15meter lijkt me eerlijk gezegd nog geen grote prob's opleveren. Laat zo'n kabel dan maken bij een lokale hifiboer, want standaard gaan ze niet verder dan 5-10 meter
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1