Toon posts:

cooler op ge-force mx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie heeft er allemaal handmatig een cooler op ze gf 2 mx moeten bouwen omdat hij anders vast liep?

Verwijderd

Niet op een GeForce, maar wel op een Riva TNT2
Met een blue orbje erop ging het al direct veel beter.

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 10:24
als ie niet oc'd met standaardcooler vastloopt zou ik em terugbrengen, dan is er toch iets niet goed

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 23 september 2001 17:21 schreef answer_man het volgende:
als ie niet oc'd met standaardcooler vastloopt zou ik em terugbrengen, dan is er toch iets niet goed
hehe... zonder me p3 cooler die ik erop heb moeten bouwen hield hij het geen 1 minuut vol.. en nu met cooler loopt hij HEEL soms ook nog wel eens vast met case open

Verwijderd

Mijn GF2 MX moet het zelfs zonder koeler doen (Asus V7100)
maar heeft daar toch geen moeite mee (blijkbaar)
dus als je 'm niet opgeklokt hebt, zou dat toch moeten kunnen werken zonder die koeler.

Verwijderd

Topicstarter
nope ik tweak die kaarten niet

• answer_man
Op zondag 23 september 2001 17:22 schreef PC-ICE het volgende:

[..]

hehe... zonder me p3 cooler die ik erop heb moeten bouwen hield hij het geen 1 minuut vol.. en nu met cooler loopt hij HEEL soms ook nog wel eens vast met case open
duhuh.. :)

vidkaart hoort in 1 keer goed in elkaar te zitten, dus geen gerotzooi meer met dat je er nog iets bij moet doen

• answer_man
Op zondag 23 september 2001 17:25 schreef PC-ICE het volgende:
nope ik tweak die kaarten niet
dan zou ik em terugbrengen, zekerweten

Verwijderd

Topicstarter
jah... dat schiet nu niet meer op zonder bon :(

Verwijderd

Ik heb er een opgebouwt voor de zekerheid (Ik heb ook een asus7100) en als ik wil gaan oc'en.
Je kan die heatsink zonder fan bijna niet vasthouden met je vingers, dus dat leek mij te heet.
Maar hij is nog nooit gecrashed, zelfs niet op 210/210 (had toen al wel m'n fan aan)
Pagina: 1