Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Mxstream is sneller, aangezien Cistron geen ADSL lijntjes meer heeft <snif>Op zondag 23 september 2001 17:05 schreef McFlipp het volgende:
Mxstream en cistron gaan over het zelfdee lijntje en volgens mij ook hetzelfde modem, kan je dan niet door wat tweak werk zorgen dat mxstream net zo snel wordt als cistron?? zo niet is er wel wat dat je kan oc'en aan je ADSLm modem zodat je nog sneller internet hebt??
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Snelheid wordt ook door de backbones bepaald hoor... Enne wat heeft dit met O&CM te maken? Ga je je ADSL modden ofzo?
Bnet pindle#2913
hehe neej ja ik dacht misschien een beetje oc'en van modem maarja is ook nie echt oc'en
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Tuuuurlijk, geen probleem hoor.. Even tweaken en je MXStream word gewoon even 10 keer zo snel .....Op zondag 23 september 2001 17:05 schreef McFlipp het volgende:
Mxstream en cistron gaan over het zelfdee lijntje en volgens mij ook hetzelfde modem, kan je dan niet door wat tweak werk zorgen dat mxstream net zo snel wordt als cistron??
(64 k/sec t.o 700 k/sec).
Dat niemand daar nou eerder opgekomen is he... <duh>
Ten eerste, Cistron telecom is officieel failliet, Cistron Internet(adsl) NIET
Ten tweede, NEE je kan je modem niet dusdanig tweaken dat je langs de snelheids beperking van MxStream komt. Het wordt bij hun daarboven ergens afgeknepen, niet vanuit jouw modem.
Ten tweede, NEE je kan je modem niet dusdanig tweaken dat je langs de snelheids beperking van MxStream komt. Het wordt bij hun daarboven ergens afgeknepen, niet vanuit jouw modem.
...gamen blijft leuk...
En nu is mxstream veel sneller dan cistron
Verwijderd
onbeperkt snellerOp zondag 23 september 2001 17:25 schreef amd_ruluzzz het volgende:
En nu is mxstream veel sneller dan cistron
Verwijderd
Lul Man, zo raar is het idee niet hoor, MxStream is 'gecapt' dwz, de lijn en de modem kunnen best een upstream van 1 mbit en een downstream van 10mbit aan (de technische specificaties van adsl!!!) maar de KPN wil dat niet. Antwoord op de vraag van mistered: neen, voor zover men weet wordt de snelheid al in de wijkcentrale afgeknepen dus kun jij er niets meer aan doen.Op zondag 23 september 2001 17:10 schreef mistered het volgende:
[..]
Tuuuurlijk, geen probleem hoor.. Even tweaken en je MXStream word gewoon even 10 keer zo snel .....
(64 k/sec t.o 700 k/sec).
Dat niemand daar nou eerder opgekomen is he... <duh>
Dicht.Op zondag 23 september 2001 17:44 schreef johnny appleseed het volgende:
Neuh, gooi maar gewoon dicht
Uit die thread:
[..]
Hij mag eens [search=uncappen adsl], [search=opvoeren adsl] of [search=mxstream sneller].
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()