Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
maakt geen *achterwerk* uit, je kan als je wil zo de waarden veranderen, boeit niet hoor.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
Ik denk dat het niet uitmaakt maar voor de zekerheid zou ik de client stoppen, de dplist renamen en de client weer opstarten. Bij de MF gewoon andersom en hopen dat de dp's goed aankomen.
OK, bedankt jongens van DPC-flex, mannen van het goeie leven 
Het zal wel goedkomen, anders sla ik hem op en begin ik wel opnieuw.
Het zal wel goedkomen, anders sla ik hem op en begin ik wel opnieuw.
Inderdaad, even voor de zekerheid een backupje maken; voor het geval dat 'ie er achter komt, dat het niet klopt, en dan spontaan vastloopt
Ik ben klaar met branden, ga hem nu backuppen en opnieuw bij 0 laten beginnen.
offtopic:
Dit is wel een echt DPC-flex topic zeg
Dit is wel een echt DPC-flex topic zeg
Weet je zeker dat je geen DP's hebt geimporteerd 
Dan krijg je dit namelijk.
Het betekend dan gewoon dat ie 538 blokjes in z'n buffer heeft, en er zelf 537 heeft gecruncht
Het betekend dan gewoon dat ie 538 blokjes in z'n buffer heeft, en er zelf 537 heeft gecruncht
iddOp donderdag 27 september 2001 22:07 schreef KoW het volgende:
Weet je zeker dat je geen DP's hebt geimporteerd
Ik werk met meerdere pc's en ik vind het makkelijk om na een tijdje de dplist van pc 2 (zonder internet) met type a:\dplist >> dplist vast te knopen aan die van pc 1. Daarna wis ik de eccpinfo file zodat het getal achter de slash (/) weer op nul staat en ik weet hoeveel me internetcomputer gedaan heeft.
De eccpinfo file is dus de file waarin staat hoeveel je in totaal hebt en hoeveel je hebt gecrunshed sinds de file is gemaakt. De eccp-client maakt zelf een nieuwe aan als er geen eccpinfo is en haalt uit dplist hoeveel er al gedaan is... dan krijg je dus zoeits als 945 / 0. Het getal achter de slash en de file eccpinfo zijn zelf niet belangrijk... aleen je dplist moet je zuinig mee zijn.
Das wel handig jaOp donderdag 27 september 2001 23:48 schreef Jack Flushell het volgende:
[..]
idd
Ik werk met meerdere pc's en ik vind het makkelijk om na een tijdje de dplist van pc 2 (zonder internet) met type a:\dplist >> dplist vast te knopen aan die van pc 1. Daarna wis ik de eccpinfo file zodat het getal achter de slash (/) weer op nul staat en ik weet hoeveel me internetcomputer gedaan heeft.
Dat weet ik ook allemaal wel, maar toch bedankt.De eccpinfo file is dus de file waarin staat hoeveel je in totaal hebt en hoeveel je hebt gecrunshed sinds de file is gemaakt. De eccp-client maakt zelf een nieuwe aan als er geen eccpinfo is en haalt uit dplist hoeveel er al gedaan is... dan krijg je dus zoeits als 945 / 0. Het getal achter de slash en de file eccpinfo zijn zelf niet belangrijk... aleen je dplist moet je zuinig mee zijn.
Maar goed, ik heb dus niet iets geimporteerd ofzo, dan wist ik dat wel. Daarom vind ik het ook zo vaag!
Maar goed, het gaat toch om het eerste getal, zal dus wel goedkomen
Dank
Pagina: 1