Foutje ECCp Client

Pagina: 1
Acties:

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022
Mijn ECCp client is geloof ik een beetje in de war:
Bij distinguished point to be send / total staat: 358/357
Ik ben aan het sparen en heb nog nooit iets geflushen met deze client.
Is dit normaal, of anders te verhelpen?
Of maakt het geen reet uit? :P

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

maakt geen *achterwerk* uit, je kan als je wil zo de waarden veranderen, boeit niet hoor.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

Ik denk dat het niet uitmaakt maar voor de zekerheid zou ik de client stoppen, de dplist renamen en de client weer opstarten. Bij de MF gewoon andersom en hopen dat de dp's goed aankomen.

• JustMe
OK, bedankt jongens van DPC-flex, mannen van het goeie leven :P
Het zal wel goedkomen, anders sla ik hem op en begin ik wel opnieuw.

• Tha_Snail
  • Laatst online: 23-05 12:25
Inderdaad, even voor de zekerheid een backupje maken; voor het geval dat 'ie er achter komt, dat het niet klopt, en dan spontaan vastloopt :)

• JustMe
Ik ben klaar met branden, ga hem nu backuppen en opnieuw bij 0 laten beginnen.
offtopic:
Dit is wel een echt DPC-flex topic zeg 8-)

• JustMe
ok, nu is ie weer helemaal van slag :P
foutje

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Weet je zeker dat je geen DP's hebt geimporteerd :?

Dan krijg je dit namelijk.

Het betekend dan gewoon dat ie 538 blokjes in z'n buffer heeft, en er zelf 537 heeft gecruncht

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-05 10:43
Op donderdag 27 september 2001 22:07 schreef KoW het volgende:
Weet je zeker dat je geen DP's hebt geimporteerd :?

Dan krijg je dit namelijk.

Het betekend dan gewoon dat ie 538 blokjes in z'n buffer heeft, en er zelf 537 heeft gecruncht
idd

Ik werk met meerdere pc's en ik vind het makkelijk om na een tijdje de dplist van pc 2 (zonder internet) met type a:\dplist >> dplist vast te knopen aan die van pc 1. Daarna wis ik de eccpinfo file zodat het getal achter de slash (/) weer op nul staat en ik weet hoeveel me internetcomputer gedaan heeft.

De eccpinfo file is dus de file waarin staat hoeveel je in totaal hebt en hoeveel je hebt gecrunshed sinds de file is gemaakt. De eccp-client maakt zelf een nieuwe aan als er geen eccpinfo is en haalt uit dplist hoeveel er al gedaan is... dan krijg je dus zoeits als 945 / 0. Het getal achter de slash en de file eccpinfo zijn zelf niet belangrijk... aleen je dplist moet je zuinig mee zijn.

• JustMe
Op donderdag 27 september 2001 23:48 schreef Jack Flushell het volgende:

[..]

idd

Ik werk met meerdere pc's en ik vind het makkelijk om na een tijdje de dplist van pc 2 (zonder internet) met type a:\dplist >> dplist vast te knopen aan die van pc 1. Daarna wis ik de eccpinfo file zodat het getal achter de slash (/) weer op nul staat en ik weet hoeveel me internetcomputer gedaan heeft.
Das wel handig ja :)
De eccpinfo file is dus de file waarin staat hoeveel je in totaal hebt en hoeveel je hebt gecrunshed sinds de file is gemaakt. De eccp-client maakt zelf een nieuwe aan als er geen eccpinfo is en haalt uit dplist hoeveel er al gedaan is... dan krijg je dus zoeits als 945 / 0. Het getal achter de slash en de file eccpinfo zijn zelf niet belangrijk... aleen je dplist moet je zuinig mee zijn.
Dat weet ik ook allemaal wel, maar toch bedankt.

Maar goed, ik heb dus niet iets geimporteerd ofzo, dan wist ik dat wel. Daarom vind ik het ook zo vaag!
Maar goed, het gaat toch om het eerste getal, zal dus wel goedkomen :)
Dank

Pagina: 1