Verwijderd
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kunnen geheugen reepjes van verschillende snelheden niet goed met elkaar overweg.
Heb je de 'stoelendans' al gedaan? Dus de DIMM's in verschillende sockets steken en zo alle mogelijke combinaties bij langs gaan.
Wat voor foutmeldingen krijg je eigenlijk en wanneer precies (tijdens het booten van je bak, of pas tijdens het booten van windows...). Hoe staan de memory settings in het BIOS? (By SPD, hostclock+33, medium, fast of wat dan ook).
Wat voor foutmeldingen krijg je eigenlijk en wanneer precies (tijdens het booten van je bak, of pas tijdens het booten van windows...). Hoe staan de memory settings in het BIOS? (By SPD, hostclock+33, medium, fast of wat dan ook).
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
je hebt waarschijnlijk een 100 Mhz dimmetje in bank 1 gezet.. 
dan werkt het gewoon
dan werkt het gewoon
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
ik zal het ff van vor af aan vertellen 
ik heb dat geheugen dus gekocht en mijn kast open gebroken. Ik had 2 van 64 mb (100 mhz) en ik had nog een bankje over.. dus daar dat geheugen ingegooid.. werkte niet.. nou even wat gekloot met plaatsen maar niets hielp
vandaag probeerde ik het opnieuw om die 128 erin te mieteren en ja hetwerkt (gewoon in de laatste bank gezet)
Kan het eigenlijk kwaad dus dat de rotzooi doorbrand ofzo?
ik heb dat geheugen dus gekocht en mijn kast open gebroken. Ik had 2 van 64 mb (100 mhz) en ik had nog een bankje over.. dus daar dat geheugen ingegooid.. werkte niet.. nou even wat gekloot met plaatsen maar niets hielp
vandaag probeerde ik het opnieuw om die 128 erin te mieteren en ja hetwerkt (gewoon in de laatste bank gezet)
Kan het eigenlijk kwaad dus dat de rotzooi doorbrand ofzo?
Pagina: 1