Toon posts:

pentium4 moederborden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde graag een pentium4 moederbord kopen met sdr geheugen dat komt omdat ik hier voor 1,5g geheugen heb liggen en vind het toch zonden als ik dat weg moet gooien .
Of moet ik echt overstappen op ddr geheugen

Wat ik doe met de pc is :
af en toe spellen
veel internetten
muziek
dvd(divx)

ik heb nu een
pentium3 500
ati radeon 64mb ddr vivo
40g ultra100 seagate
10g qwantum ultra33
374mb werkgeheugen

Verwijderd

Je hoeft niet perse over te stappen op ddr/rdram, maar je verliest wel wat snelheid. Dit merk je vooral als je veel zware programma's draait (vooral grafische) en veel spellen speelt. Aan de andere kant is ddr geheugen nu ook weer veel goedkoper geworden dus je zult moeten kiezen! :)

Verwijderd

Op zondag 23 september 2001 16:38 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ik wilde graag een pentium4 moederbord kopen met sdr geheugen dat komt omdat ik hier voor 1,5g geheugen heb liggen en vind het toch zonden als ik dat weg moet gooien .

af en toe spellen
veel internetten
muziek
dvd(divx)

ik heb nu een
pentium3 500
ati radeon 64mb ddr vivo
40g ultra100 seagate
10g qwantum ultra33
374mb werkgeheugen
als ik hiernaar kijk kan je net zo goed gewoon mem nemen, is snel genoeg, ik heb het ook en in photoshop gaat alles razend snel.

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Kun je niet gewoon een zwaardere processor in je huidige systeem gooien? De overstap naar een P4/SDram lijkt mij een beetje zonde van het geld. O ja, vergeet niet dat je ook een P4-voeding moet kopen.

Verwijderd

Topicstarter
nee dat kan niet het is een ibm en die slikt geen anderen proc dan een pentium3 helaas
dus als ik toch alles weer moet kopen dan koop ik weer een pentium serrie
en nee ik wil geen amd of een celly 2 heb ik allemaal al gehad en blijf de pentium3 toch beter raar maar waar komt waar scheinlijk door de sse1 en 2 instruktie set

• Professor_Botje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 16:00

Professor_Botje

Administrator

ik wil ook een P4 gaan kopen alleen dan denk ik dat je wel moet over stappen op RAMBUS omdat je anders straks gaat zitten zeuren dat je P4 slom is :)

maargoed koop dan dit mobo
http://www.soltek.de/Dutch/product/85sd+.htm
Op zondag 23 september 2001 16:38 schreef suijkerbuijk het volgende:

af en toe spellen
veel internetten
muziek
dvd(divx)

ik heb nu een
pentium3 500
ati radeon 64mb ddr vivo
40g ultra100 seagate
10g qwantum ultra33
374mb werkgeheugen

Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl

• Professor_Botje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 16:00

Professor_Botje

Administrator

iki personenlijk vind het er een goed uitziend mobo alleen jammer dat i dus voor mij gezien SDram used dus...

Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl

Pagina: 1