PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
als je eerst had gezocht had je je antwoord nu 
maarjah, schiet de kabels kapot en pleur een granaat of schiet tegen de paal aan.
maarjah, schiet de kabels kapot en pleur een granaat of schiet tegen de paal aan.
Verwijderd
Kabels stuk schieten 2 stuks granaat tegen de toren en u heeft max payne uitgespeeld.
Zijn trouwens al veel topics van, waar hetzelfde staat inbeschreven!
Zijn trouwens al veel topics van, waar hetzelfde staat inbeschreven!
paal 
mjah ik zal eens kijken of ik ergens een paal zie
enne als ik al die walktrough topics had moeten doorspitten was ik 3 uur verder geweest
mjah ik zal eens kijken of ik ergens een paal zie
enne als ik al die walktrough topics had moeten doorspitten was ik 3 uur verder geweest
PIII 800@804 Mhz
dekabels van de mast kapot knallen
en dan vyren op de mast zelf
voila
en dan vyren op de mast zelf
voila
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
*zucht* kabels doorknallen, en paaltje dondert om en voila...U heeft MP uitgespeeld
Tis zo moeilijk om de Search te gebruiken
Tis zo moeilijk om de Search te gebruiken
Jongens, ik denk niet dat hij hier is... [toch?]
Volgens mij zit hij in die kamer/zaal voor dat je op het dak komt. Dat is die kamer met die glazen wand waar de helicopter naar binnen schiet. In dat geval moet je een plekje zoeken waar je niet geraakt kan worden en gewoon lekker wachten. Na 1 minuut ofzo gaat hij weg en kan je door naar de volgende kamers en dan ben je er bijna
Veel succes!
[Mocht je nou toch op het dak zijn, lees dan bovenstaande posts en sla jezelf voor je kop dan je niet de search heb gebruikt]
Volgens mij zit hij in die kamer/zaal voor dat je op het dak komt. Dat is die kamer met die glazen wand waar de helicopter naar binnen schiet. In dat geval moet je een plekje zoeken waar je niet geraakt kan worden en gewoon lekker wachten. Na 1 minuut ofzo gaat hij weg en kan je door naar de volgende kamers en dan ben je er bijna
Veel succes!
[Mocht je nou toch op het dak zijn, lees dan bovenstaande posts en sla jezelf voor je kop dan je niet de search heb gebruikt]
Er staat een soort standbeeld/zuil, ga daar achter zitten
(GEBUKT!)
En wacht een 30 secs ofsow ..
Dan gaatie weg.
(GEBUKT!)
En wacht een 30 secs ofsow ..
Dan gaatie weg.
ik WAS inderdaad in deze kamer toen ik t topic opende, nu ben ik wel bij de mast met de kabels, eentje kun je meteen kapot schieten maar die andere kabel kan ik niet bijkomenOp zondag 23 september 2001 16:49 schreef lupusv het volgende:
Jongens, ik denk niet dat hij hier is... [toch?]
Veel succes!
PIII 800@804 Mhz
door het ijzeren hek sniperen op die kabelOp zondag 23 september 2001 17:03 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
ik WAS inderdaad in deze kamer toen ik t topic opende, nu ben ik wel bij de mast met de kabels, eentje kun je meteen kapot schieten maar die andere kabel kan ik niet bijkomen
tnx! ik ben weer ff spelenOp zondag 23 september 2001 17:06 schreef AtomicShockwave het volgende:
[..]
door het ijzeren hek sniperen op die kabel
PIII 800@804 Mhz
oke Max Payne is uitgespeeld......bedankt voor die snipertip die kwam goed van pas.....wel cool einde trouwens
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Alleen jammer dat dat het begin moet voorstellen, terwijl ik bij de intro toch echt geen cop achter die gozer zag staan (en waar sloeg dat: officer in trouble, aan het begin op, ze wisten toch niet dat hij cop was?)... Klein maar lullig detailOp maandag 24 september 2001 18:28 schreef ViperGTS het volgende:
oke Max Payne is uitgespeeld......bedankt voor die snipertip die kwam goed van pas.....wel cool einde trouwens
Pagina: 1