Max Payne toch echt hulp nodig nu

Pagina: 1
Acties:

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
nou ben ik zover gekomen in Max Payne zonder enige hulp....maar nu kom ik echt niet verder: part 3 - chapter 8....als dat wijf in de heli op je begint te knallen, wat moet ik dan doen?????

simpelweg alles wat ik heb leegschieten op die heli??? hij heeft me steeds binnen 1 min af dus misschien moet ik wat anders doen?

PIII 800@804 Mhz

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb gehoord dat je een paal om moet schieten :?

They made me do it.

Verwijderd

als je maar geen chaets gaat gebruiken, je bent al zo ver dat et zonde zou zijn ;)

Verwijderd

als je eerst had gezocht had je je antwoord nu ;)

maarjah, schiet de kabels kapot en pleur een granaat of schiet tegen de paal aan.

Verwijderd

Kabels stuk schieten 2 stuks granaat tegen de toren en u heeft max payne uitgespeeld.
Zijn trouwens al veel topics van, waar hetzelfde staat inbeschreven!

• Noedelsupke
paal :?

mjah ik zal eens kijken of ik ergens een paal zie

enne als ik al die walktrough topics had moeten doorspitten was ik 3 uur verder geweest

PIII 800@804 Mhz

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 20:55
dekabels van de mast kapot knallen
en dan vyren op de mast zelf
voila

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

*zucht* kabels doorknallen, en paaltje dondert om en voila...U heeft MP uitgespeeld
Tis zo moeilijk om de Search te gebruiken |:(

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-02 14:28

Canis Lupus

Vosbot

Jongens, ik denk niet dat hij hier is... [toch?]

Volgens mij zit hij in die kamer/zaal voor dat je op het dak komt. Dat is die kamer met die glazen wand waar de helicopter naar binnen schiet. In dat geval moet je een plekje zoeken waar je niet geraakt kan worden en gewoon lekker wachten. Na 1 minuut ofzo gaat hij weg en kan je door naar de volgende kamers en dan ben je er bijna :P

Veel succes!

[Mocht je nou toch op het dak zijn, lees dan bovenstaande posts en sla jezelf voor je kop dan je niet de search heb gebruikt]

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 12:17
Er staat een soort standbeeld/zuil, ga daar achter zitten
(GEBUKT!)
En wacht een 30 secs ofsow ..

Dan gaatie weg.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Er is ook een muur tussen de 2 ramen waar je kangaan staan

• Noedelsupke
Op zondag 23 september 2001 16:49 schreef lupusv het volgende:
Jongens, ik denk niet dat hij hier is... [toch?]

Volgens mij zit hij in die kamer/zaal voor dat je op het dak komt. Dat is die kamer met die glazen wand waar de helicopter naar binnen schiet. In dat geval moet je een plekje zoeken waar je niet geraakt kan worden en gewoon lekker wachten. Na 1 minuut ofzo gaat hij weg en kan je door naar de volgende kamers en dan ben je er bijna :P

Veel succes!

[Mocht je nou toch op het dak zijn, lees dan bovenstaande posts en sla jezelf voor je kop dan je niet de search heb gebruikt]
ik WAS inderdaad in deze kamer toen ik t topic opende, nu ben ik wel bij de mast met de kabels, eentje kun je meteen kapot schieten maar die andere kabel kan ik niet bijkomen :?

PIII 800@804 Mhz

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Op zondag 23 september 2001 17:03 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

ik WAS inderdaad in deze kamer toen ik t topic opende, nu ben ik wel bij de mast met de kabels, eentje kun je meteen kapot schieten maar die andere kabel kan ik niet bijkomen :?
door het ijzeren hek sniperen op die kabel

• Noedelsupke
Op zondag 23 september 2001 17:06 schreef AtomicShockwave het volgende:

[..]

door het ijzeren hek sniperen op die kabel
tnx! ik ben weer ff spelen :P

PIII 800@804 Mhz

• Noedelsupke
oke Max Payne is uitgespeeld......bedankt voor die snipertip die kwam goed van pas.....wel cool einde trouwens :)

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 18:28 schreef ViperGTS het volgende:
oke Max Payne is uitgespeeld......bedankt voor die snipertip die kwam goed van pas.....wel cool einde trouwens :)
Alleen jammer dat dat het begin moet voorstellen, terwijl ik bij de intro toch echt geen cop achter die gozer zag staan (en waar sloeg dat: officer in trouble, aan het begin op, ze wisten toch niet dat hij cop was?)... Klein maar lullig detail :)
Pagina: 1