macOS 26.2
anders kan je als php als apache module geïnstalleerd is, zo'n zaken meegeven in een .htaccess file...
dit is hoe ik zo'n dingen doe daar ik helemaal geen toegang heb tot de php.ini file bij onze hosting...
of bedoel je dat het je eigen server is, maar je gewoon niet weet waar de php.ini staat??? locate???
dit is hoe ik zo'n dingen doe daar ik helemaal geen toegang heb tot de php.ini file bij onze hosting...
of bedoel je dat het je eigen server is, maar je gewoon niet weet waar de php.ini staat??? locate???
Jep inderdaad het gaat om de php.ini op de server van het hostingpaket. Op mijn eigen computer is het geen probleem om dingen aan te passen in de php.ini
hoe gaat dat dan op jou manier ??
macOS 26.2
Hoe kun je dat dan doen met htaccess??Op zondag 23 september 2001 16:43 schreef xshredx het volgende:
anders kan je als php als apache module geïnstalleerd is, zo'n zaken meegeven in een .htaccess file...
macOS 26.2
Dit kun je dan denk ik het beste overleggen met je hostingprovider... Die kan de php.ini wél veranderen...Op zondag 23 september 2001 17:10 schreef error33 het volgende:
zoOp zondag 23 september 2001 22:12 schreef error33 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat dan doen met htaccess??
daar staan alle config-opties, inclusief de mogelijke waarden die je zo'n optie kunt geven. Vaak staat er ook bij of deze optie vanuit .htaccess te configureren is.
je kan set_magic_quotes_runtime(true/false); aanroepen in je script. http://www.php.net/manual/en/function.set-magic-quotes-runtime.php
Je kan geloo ik ergens afzetten in je .ini dat dit niet mag, moet maar proberen of het lukt. Meestal wel.
Je kan geloo ik ergens afzetten in je .ini dat dit niet mag, moet maar proberen of het lukt. Meestal wel.
Pagina: 1