ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Verwijderd
en er zitten ook wel een aantal pay-per-click banners tussen geloof ik
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Die dingen staan er toch al minstens twee jaar hoor
Niet dat /me hier al zo lang rondloopt, maar toch...
Verwijderd
Verwijderd
jij kijkt er tenminste nog naar...Op zondag 23 september 2001 17:35 schreef Kertje het volgende:
ik heb nog nooit geklikt op een banner hier, misschien perongeluk een keertje...niet omdat ik niet wil, ben alleen nog nooit iets interessants tegen gekomen
Heb deze vraag ook al meerdere keren gesteld maar nooit echt een duidelijk antwoord op gekregen.
* intert0y druk vanaf nu altijd op banners.
Pay-per-click zijn o.a. fx.nl, Stepstone, iBazar en Jobbingmall.nl.
Verwijderd
Niet te suggestief heOp zondag 23 september 2001 18:41 schreef Femme het volgende:
Pay-per-click zijn o.a. fx.nl, Stepstone en Jobbingmall.nl.
Daniel wijzigt een bericht van Femme ???Op zondag 23 september 2001 18:41 schreef Femme het volgende:
Het heeft zeker nut om te klikken. De meeste commerciële banners zijn pay-per-view, maar adverteerders zien graag een hoge click-through ratio. Er zit ook veel onbetaalde exchange meuk tussen van andere WebAds sites. Je kunt je klikkerdeklik beter uitstellen tot er een commerciële banner langskomt
.
Pay-per-click zijn o.a. fx.nl, Stepstone, iBazar en Jobbingmall.nl.
[Dit bericht is gewijzigd door Daniel Kegel op 23-09-2001 20:02]
Da's raar komen ze zo goed overeen
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Ja, is een belangrijkeOp zondag 23 september 2001 22:05 schreef Femme het volgende:
Daniël heeft iBazar toegevoegd.
*kuch* 1,50 per click *kuch*
Verwijderd
Dat bevestigd meneer Intert0y...Op zondag 23 september 2001 22:05 schreef Femme het volgende:
Daniël heeft iBazar toegevoegd.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
*katsjing*Op zondag 23 september 2001 22:41 schreef Daniel Kegel het volgende:
btw, da's per klik? Doorklikken nog wat extra's ofzo? Of doe'k beter geen moeite? Ook betaald indien ik per dag 10 keer op die banner ram? Eneeuhh.. waarom niet enkel die betalende banners? Kan dat niet? Heb je tenminnste wat voor elke klik, terwijl nu de meerderheid verloren gaat.
Hehe, heb zelf 19" maar mijn werkgever gelooft niet zo in fatsoenlijke monitorenOp maandag 24 september 2001 09:41 schreef Femme het volgende:
Dan is het tijd om eens een nieuwe monitor te kopen:
http://www.tweakers.net/pricewatch/4174
Trouwens, kan het niet zo gefixed worden dat die banners in een ander (altijd nieuw) venster openen? Nu klik ik erop en 1 van m'n openstaande sites verdwijnt voor ibazar
Imho is het niet verboden iets te vragen, het is verboden om ze te blocken. We live in a free country, dus of je er ook op wil klikke is aan jou. Het is voor t.net en GoT niet slecht ALS je het doet.Op zondag 23 september 2001 16:16 schreef intert0y het volgende:
Sta,
Ik weet dat het de tweakers.net crew verboden is om mensen te vragen om op banners te drukken daarom stel ik deze vraag dus uitdrukkelijk niet aan tweakers.net crew.
Wordt er nu verdient aan het laten zien van de banners of moet ik zo nu en dan eens op de banner drukken om tweakers.net een beetje te sponsoren?
Just my $0,02
*heee i-bazar, 3 IP's dus da's weer 4,50
Is dat in guldens of in centen ?Op zondag 23 september 2001 22:41 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
1 gulden en 50 centen voor 1 klik, whaa..
Op de t.net frontpage komt ie geloof ik wat vaker voorbijOp maandag 24 september 2001 13:25 schreef wasigh het volgende:
ik ben echt al 5 min op F5 aan het rammen, maar die Ibazar komt maar niet voorbij...
Professioneel Hyves-weigeraar
Klik iBazarOp maandag 24 september 2001 09:31 schreef poohbeer het volgende:
btw, da's per klik? Doorklikken nog wat extra's ofzo? Of doe'k beter geen moeite? Ook betaald indien ik per dag 10 keer op die banner ram? .........
Klik Stephone
Klik fx
Klik Jobbing..
Was geen moeite, maar 1x pdag of meerdere malen nuttig ?
? weet jij wat.
Ik krijg al een dag of 10 alleen witte vlakken te zien op de plaats van de advertentie terwijl ik al een ander besturings systeem heb geinstaleerd. Ik doen niet aan blokken of iets anders wat het tegen zou kunnen houden. Als ik kijk naar eigenschappen van de advertentie dan zie ik alleen maar dat hij van webads af komt en dat hij 108 Bytes groot is. Meer zie ik niet.Op maandag 24 september 2001 13:56 schreef WouterTinus het volgende:
Bah, krijg je geen wit vlak dan is het wel leerlingen.com
-Edit-
Nu wordt mij ook duidelijk waarom die ophef over advertentie's op GOT ik zie die niet aangezien het een wit vlak is. Sommige mensen zou hier voor willen tekenen een automatische banner blokker hoef niet in gesteld te worden werkt automatisch.
Even een paar type errors uit gewist nu de rest nog
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
1 keertje, hij logged IP'sOp maandag 24 september 2001 21:36 schreef PokkeNoise het volgende:
[..]
Klik iBazar
Klik Stephone
Klik fx
Klik Jobbing..
Was geen moeite, maar 1x pdag of meerdere malen nuttig ?
Bericht hierboven
Verwijderd
Als er zo'n ding voorbij vliegt, dan moet er geklikt worden
Op dinsdag 25 september 2001 00:39 schreef DJ^ het volgende:
nou ik ben lekker lame, ik heb ze geblockt
Dan ben jij.... de zwakste schakel. Tot ziens!Op dinsdag 25 september 2001 00:39 schreef DJ^ het volgende:
nou ik ben lekker lame, ik heb ze geblockt
Professioneel Hyves-weigeraar
Op dinsdag 25 september 2001 00:45 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
Dan ben jij.... de zwakste schakel. Tot ziens!
Voordat er weer tweakers zijn die niet weten wat Wouter bedoeld.
http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=112#9