Diablo2 cd kapot?

Pagina: 1
Acties:

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb (of beter gezegt mijn broertje heeft) Diablo2 voor zijn verjaardag gekregen samen met de addon Lord of D.

Diablo instaleren lukt goed full, single, multi alles werkt.
Alleen tijdens het instaleren van de addon vraagt ie in het begin gelijk om de play-disk, ok is goed alleen halverwege vraagt ie er weer om terwijl de cd er gewoon in zit.

Nu was ik al bang dat de cd stuk was, dus heb ik hem mbv nero geprobeerd te kopieren om zo een wellicht werkende versie te krijgen. Alleen nu mislukt het brand proces op 91% met de melding: error reading data.

Is de cd stuk?! Is er misschien een andere manier om de add-on te instaleren?

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:32
Bij mij, helpt het nog wel eens om een andere cd rom speler te gebruiken, bv. je brander of via het netwerk met een andere comp. as je die hebt. Hoe probeer je hem btw. over te branden, direct?
zo ja... probeer gewoon de hele cd naar je harddisk te kopieren, als dat niet werkt, moet je het in stukjes doen, en hopen dat geen *.pak ofzowiets file kapot is, want dan kan je het sjeeken. misschien is het gewoon een bestandje waar je wel zonder kan leven, (een geluidje ofzow).
Als je hem op je harddisk hebt staan, proberen daarvandaan te installeren en ff op een cd'tje branden met de crack.
kneem aan dat je die wel weet te vinden en anders surf je naar een site die www.g*mecopyworld.com heet, dat sterretje moet je zelf maar invullen :7

• BlauweFles
  • Niet online
Op zondag 23 september 2001 16:05 schreef DarkShadow het volgende:
Bij mij, helpt het nog wel eens om een andere cd rom speler te gebruiken, bv. je brander of via het netwerk met een andere comp. as je die hebt. Hoe probeer je hem btw. over te branden, direct?
zo ja... probeer gewoon de hele cd naar je harddisk te kopieren, als dat niet werkt, moet je het in stukjes doen, en hopen dat geen *.pak ofzowiets file kapot is, want dan kan je het sjeeken. misschien is het gewoon een bestandje waar je wel zonder kan leven, (een geluidje ofzow).
Als je hem op je harddisk hebt staan, proberen daarvandaan te installeren en ff op een cd'tje branden met de crack.
kneem aan dat je die wel weet te vinden en anders surf je naar een site die www.g*mecopyworld.com heet, dat sterretje moet je zelf maar invullen :7
Thx ik zal het ff proberen. En btw volgens die zelfde site heb je geen crack nodig voor de play disk, die is niet beveiligd (Jaja dat had Peewee ff gechecked :))

Update: Ok cd is stuk, geprobeerd naar hdd te kopieren en het grootste bestand (350mb) wil ie maar voor driekwart pakken en dan stopt ie.
;( Cd is stuk ;(

Verwijderd

Das jammer.......... kan ook aan de CD-ROm liggen, probeer het eens op een andere computer.

(Oja, je moet de LOD CD erin hebben om te spelen, (DUS NIET DE GEWONE D2 PLAY DISC) als je LOD hebt geinstalleerd hoef je nooit meer je oude CD's te gebruiken, alleen nog maar de LOD CD)

Verwijderd

probeer anders om de CD te reinigen... vaak zit de beschadiging in het beschermende toplaagje. Er is speciaal spul om krassen van CD's te krijgen (Ciff werkt ook). Hiermee haal je wel het beschermende laagje weg, dus alle krassen die daarna eropkomen zijn goed verneukeratief voor de CD :)

• BlauweFles
  • Niet online
Op zondag 23 september 2001 18:12 schreef iefje het volgende:
Das jammer.......... kan ook aan de CD-ROm liggen, probeer het eens op een andere computer.

(Oja, je moet de LOD CD erin hebben om te spelen, (DUS NIET DE GEWONE D2 PLAY DISC) als je LOD hebt geinstalleerd hoef je nooit meer je oude CD's te gebruiken, alleen nog maar de LOD CD)
Hij werd gebrand op een liteon, gelezen op een asus en gekopieerd naar de hdd vanaf een pioneer dus dat zal het niet zijn.

Ja maar tijdens de install van Lord of Destr vraagt ie erom dus je hebt hem nodig ben ik bang.

En ik heb hem nodig voor de install :(

• DarkShadow
Anders probeer je uit te vinden hoe die addon hem nodig heeft, heeftie echt die bestanden nodig of wil dat kreng alleen weten of je hem hebt geinstalleerd (register ofzow)
Maar kdenk dat je iid beter ff een nieuwe kan laten branden

• DarkShadow
ow ja, en een heel slome cd speler wou bij mij nog wel eens helpen (khad ook wel eens zo'n groot ingepakt bestand naar den kloten (quake III ), toen heb ik hem via het netwerk met een 24X wel kunnen lezen :?

• BlauweFles
  • Niet online
Op zondag 23 september 2001 21:30 schreef DarkShadow het volgende:
ow ja, en een heel slome cd speler wou bij mij nog wel eens helpen (khad ook wel eens zo'n groot ingepakt bestand naar den kloten (quake III ), toen heb ik hem via het netwerk met een 24X wel kunnen lezen :?
Nou er is nog een andere optie: Mijn broer heeft al een keer en backup van de cd gemaakt ;)

Die ligt bij hem ergens thuis, ik hoop dat die nog goed is en anders moet de grote trukendoos inderdaad open. Daar zit dus oa de langzame cd speler (4*) en een schoonmaak kitje in :)

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Breng hem gewoon terug naar de winkel

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Pagina: 1