Toon posts:

Ultima Online

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Speeld iemand het nog?
Ik heb het bijna 2 jaar gespeeld, ben er voor 4 maanden mee gestopt en installeerde het vandaag maar weer.
Kende alleen niemand meer die het speeld :(

Verwijderd

heb je altijd met online games.
je moet weer mensen leren kennen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja da's waar, maar als je ziet wat voor figuren dat spel spelen is het wel eens lastig...
Amerikanen dus, gemiddeld zo'n 13 jaar, praten poep, denken dat ze heel wat zijn, scheppen op over alles en nog wat.
Ik heb ooit wel wat nederlanders gekend maar op de shard waar ik speel zijn er niet zoveel meer, dankzij above.net :( :(

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06-2025

fw

Ja ik speel het nog best vaak, alleen niet op de OSI shards, ik speel op een van de vele gratis shards die er bestaan (Neverlands). Erg leuk altijd daar, veel nederlandse mensen ook wel mocht je dat fijn vinden.

Maarja grappig spelletje wel altijd om even te doen.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Verwijderd

Ik heb het hier nog liggen, tijdje gespeeld op onofficiele servers (Kingdom Lost Legancy, was supercool totdat de main developer en coolste GM's weggingen. Server dood na 2 maanden) daarna met vriend server gestart. Na half jaar development etc had ik genoeg van. Geen spelers etc. Zijn server connectie was niet echt top.

Daarna niet meer gespeeld. Voornamelijk door het verslechteren van de casema lijn (was toen nog een van de weinigen hier. En toen kwam een enorme userboost in de wijk :() en ook omdat ik geen coole servers meer kende.

Over die '13jarige pubers' die het spelen.
Dan ga je met de verkeerde mensen om in UO. Ik ken via de Diablo(1 ja) community een paar RP-clans die zich in UO hebben verdiept na de flop van DII en zeer erg bezig zijn met een RP community op een of andere OSI server.(Atlantica volgens mij.) Ik ken ook een paar Nederlanders die op Drachenfels het echt naar hun zin hadden/hebben. (RP-thieves)

Daarom vond ik het ook jammer dat ik geen VISA card heb en me ouders ook niet :(

Maar vertel eens wat meer over die Neverlands?

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:54

Smurf

Detri

.com was een of ander koreaans bedrijf, maar na een tussenstapje bij google: www.neverlands.org

)

Verwijderd

Ja dat had ik ook gevonden :P Leve go0gLe.

Maar ik had het meer over Neverlands zelf, niet de rules/etc
maar hoe het daar is qua gamen.

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:54

Smurf

Detri

Daar kan ik erg weinig over zeggen idd. $10 per maand heeft mij altijd tegengehouden om dit soort spellen te gaan spelen, maar met een gratis server.. Toch maar eens kijken of ik ergens UO kan regelen :)

)

Verwijderd

Er zijn best wel veel leuke gratis shards.. Momenteel speel ik op The Darkside (www.tdsshard.com), na een aantal maanden op novusopiate te hebben gespeeld (www.novusopiate.com). Het nadeel van de meeste servers is wel dat ze in amerika op niet al te snelle lijnen liggen, en dat de lag dus nog wel eens vervelend wil zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van begin af aan op OSI servers gespeeld.
Veeeeeeeeeel meer mensen om dat grote stuk viruele land op te vullen zodat je ook nog eens iemand tegenkwam als je in een dungeon was.
Ook betere support en dingen over het algemeen waren beter geregeld.
Vaak waren de gratis servers gebaseerd op de wensen van spelers, bijv. geen 700 skill cap, geen 225 stat cap, snellere skill gains en andere dingen die je op OSI shards niet tegenkwam. Daarom liep iedereen met super characters rond wat naar mijn mening het hele spel verprutst
Nu ben ik weer begonnen op m'n oude vertrouwde server waar ik nog een paar degelijke char's had.
Alleen is het lang niet zo leuk als het ooit was, echt zulke trieste figuren heb je in geen enkel ander spel denk ik :(
Vandaar dat ik me afvroeg of er nog mede spelers waren op Catskills of Europe.

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:09

Boesjke

Excellent!!

Nou ik speel ook UO (2 jaar ofzo) en ik vindt het voorlopig nog wel leuk blijven.
Ik ken er een hele hoop mensen door (ook in real life nu) en elke dag leer ik weer meer mensen kennen.

Maar iig als je me wilt adden op ICQ dan kan dat op 8589566 :)
Ik speel ook op Europe dus das wel lachuh ;)

Neen

Pagina: 1