• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-03 13:05

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

Topicstarter
Ik zit hier met een laptop met win ME erop, en een 8210, nou wil diegene waar dit speelgoed van is dus daarmee het inet op, normaal zou je zeggen hup voor de ir poort en gaan, maar helaas deze laptop heeft geen ir poort meer, dus heeft die gast er een datakabel bij gekocht om zo het voor elkaar te krijgen, dit wil dus met geen mogelijk lukken.
Via ir is het een kwestie van 5 minuten werk en klaar, maar met de kabel wil het niet lukken.
Nu heb ik ergens gelezen dat je niet via een datakabel het inet op kan met een 8210, is dit waar of moet er een of andere vage handelinge gedaan worden om het mogelijk te maken???

• olafhartong
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-02 08:41

olafhartong

Erm...

dit komt omdat de 8210 officieel geen datakabel heeft en er zijn ook geen drivers voor daarom werkt het niet.
Op internet heb ik ook nooit gemodificeerde drivers kunnen vinden...toen ben ik zelf maar wat aan het klooien gegaan maar kreeg hem wel aan het bellen maar om de een of andere reden wilde hij nooit autoriseren bij mn inbelprovider...

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-03 13:05

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

Topicstarter
zo'n vaag id had ik al ja, zou het op te lossen zijn met een ir2usb convertor geval